Ziad Nasser

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Re: Ziad Nasser

Indlæg af Altoriso »

Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------
> Arh, vi skal lige en uges tid frem, inden han
> fylder 18 ;o) 6/5 sker det.
>
> Peter Ross

6/5 - hvilken dato er det i dine termer :-)

Hausser

Indlæg af Hausser »

..og det forklarer det vel egentlig meget godt, det ene øjeblik kan han blive turneringens spiller i Frankrig og det andet øjeblik kan han lunte rundt og virke totalt ligeglad, som han gjorde det mod AB..

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

5/6 skulle der selvfølgelig stå.

Peter Ross

Hausser

Indlæg af Hausser »

Jeg er meget enig i at han ikke er nogen oplagt angriber og det spillede han vel ikke meget i sidste sæson som juniorer. Og det er vel netop ynglingenes problem i en nøddeskal i år, de har et hav af dygtige midtbanespillere (Albæk, Rasmus Lynge, Kasper Hansen, Zakaria m.fl.), specielt centralt, men de mangler i den grad nogle angribere som kan garne. "Edo" Sarajcic kan sandsynligvis gøre det, men han er jo desværre skadet p.t.

Angående ris kontra ros, så er jeg generelt også enig i at ungdomsspillerne skal tages mere med fløjlshandsker end seniorerne, men syntes dog også man er nødt til at være ærlig når nogen måske tror, at Nasser kan blive en ny Simon kjær-handel, er ingen grund til at stikke folk blår i øjnene.

uschel

Indlæg af uschel »

Mose Skrev:
-------------------------------------------------------
> >
> Årgang 90
> Resultaterne fra ynglingerækken er virkelig
> skuffende. På papiret skulle vi have et
> klassehold, men resultaterne fortæller en anden
> historie.

Du har helt da ret synes vi resultatmæssigt har skuffet en del. Men Jeg ved ikke om det er mig, men jeg synes altså osse der er flere af de andre hold som virkelig har gjort det godt og overrasket positiv. Bla AB og Hvidovre har jeg været imponeret over.

Vi ligger jo stadig relativ godt til i toppen pointmæssig.
Jeg mener det er naivt og tro at vi bare skal kunne tromle henover alle andre i ligaen. Jovist vi har en god trup på papiret, men der skal jo som bekendt mere end gode nanvne til at vinde kampene. Var der nogen som sagde FCK tsk tsk

Besvar