Thygesen i startopstillingen!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mose

Thygesen i startopstillingen!

Indlæg af Mose »

Vores største talent i seniortruppen skal starte inde. Han har gjort det fint på kanten, men jeg fatter ikke at han ikke bliver prøvet på den centrale midtbane.Nu er Frandsen ude og tiden er inde til at se Hansen og Thygesen sammen på midten.

Leon fortjener chancen på venstrekanten. Han har gjort det fint på DS og han må også regnes til fremtidens spillere.

Poku derimod skal ikke starte inde ved siden af Frank. Han er slet ikke skarp nok for tiden. Jeg har set lidt DS fodbold, hvor Poku langt fra var nogen god oplevelse. I stedet skulle man prøve Jungbloot, der er en stor uortodoks type, der godt kunne blive et hit mod Viborg.

Mit bud på en opstilling mod Viborg kunne være:

Tidmann

Daugård, Mikkelsen, Lindkvist, Jørgensen

Madsen, Hansen, Thygesen, Leon

Frank, Dennis/Jungbloot
Senest rettet af Mose 8. maj 2005, 08:33, rettet i alt 1 gang.

Alto

Re: Thygesen i startopstillingen!

Indlæg af Alto »

Jeg kan kun være enig. Underligt at han ikke er blevet prøvet centralt her i foråret, hvor de andre har været dårlige.

Det var jo også på den centrale midtbane, han var en profil i Frem, så det er en naturlig plads for ham.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Som jeg ser det vil et hårdt bud fra mig være 11 mand i startopstillingen : - )

Jeg tror på følgende:

Kwadwo Poku Frank Kristensen

Dennis Sørensen

Thomas Rathe Michael Hansen Mikkel Thygesen

Nikolai Jørgensen Ulrik Lindkvist Jesper Mikkelsen Rasmus Daugaard

Anders Rasmussen

På bænken:
Leon Jessen
Ola Tidman
Claus Madsen
Rasmus Hansen

Frank vil blive skiftet ud i anden halvleg og erstattet af Claus Madsen, Leon Jessen får noget spilletid også hvor han vil komme ind i stedet for Poku eller Rathe, hvor vi så vil gå over til en ren 4-4-2 opstilling med Claus & Dennis på toppen!
Yderligere har vi en udskiftning som jeg ikke tror vi bruger, da Ola kun vil komme ind på mål i tilfælde af skade, og Rasmus Hansen har kun spillet i de sidste minutter i kampen mod Herfølge hvor vi vandt 3 - 1, måske vil han komme ind i slutminutterne igen for at han skal få noget mere spilletid i den sorte trøje..

Dette er et bud fra min side!
Men vi kan jo også håbe Erik Rasmussen har noget i ærmet som vil chokere Viborg vildt!

Mose

Indlæg af Mose »

Hvorfor skal Poku blive ved at have chancen. Han er tydelig vis ikke god nok endnu, og det gavner ikke hans talent at spille SAS liga nu.

Jeg så ham i en DS kamp mod Thisted og her var han ringe. I sidste kamp på DS, som jeg ikke så, er det kun Leon Jessen der nævnes som en der viste SAS liga klasse.

Alligevel har du Leon ude og Poku inde. Hvorfor?

YahooSeeker [Bot]

Re: Holdet!

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

POKU er med fordi han er et stor talent. Han har iøvrigt også været inde i 16 kampe i denne sæson hvor det er blevet til 2 mål. ved udemærket godt at han ikke er 100 % indspillet på holdet, meen det skal der kampe til.

Leon er ligeledes et stort talent, men jeg tror Erik prøver endnu en gang med en anderledes opstilling, med en 4 - 3 - 3 denne gang for at få åbnet Viborg´s kedelige defensive opstilling, deri kan Leon ikke indgå, da han hverken kan erstatte Thygesen, Hansen eller Rathe i en hel kamp endnu..

Men bare rolig han skal nok få sin spilletid frem over hos ulvene. Han er et stort talent, men en hel kamp får han ikke endnu! derfor!

Mose

Re: Holdet!

Indlæg af Mose »

Hvorfor skal Poku ikke vise, at han er for god til danmarksserien. Hvis han er et stor talent, må han jo kunne vise sin klasse på DS holdet.
I den kamp jeg så, var han den ringeste angriber på DS holdet.

Besvar