Ola Tidman hvor er han?????

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: Han er på bænken!

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ikke sagt at Elgen (Martin Jungbloot) ikke har ret i at Ola Tidman ikke er en ekstrem god spiller. Men det må jo være Anders der har vist klassen til træningen og spillet bedst i de kampe som de hver og især har spillet i!

Det er vel kun trænerne der kan bestemme hvem der spiller til hver kamp, og dette er topfodbold det handler om, så der er vel ingen der får lov at stå hvis de ikke er gode nok!

YahooSeeker [Bot]

Re: "hetz" efter Anders og Dennis

Hvad er det for noget fis, du har set Tidman starte i én kamp. Hvad er det for et grundlag?

Arved har bare stået bedre og bedre, i takt med ah har fået spilletid, og der er intet jeg har set der på nogen somhelst måde gør mig nervøs.

Tidman har ikke spillet fast i nogen klub siden han tog fra Sverige. Han er en showman, der måske ser godt ud på TV, men jeg synes han er en sprællemand. Jeg har værken læst eller set noget der får mig til at tro har han kan blive andet end opbakning for Arved.

kenny

Re: Han er på bænken!

Indlæg af kenny »

Altoriso skrev:
-------------------------------------------------------
> Nå ja fordi en Danmarkseriespiller udtaler sådan,
> så må det jo være et helt forkert valg, som
> trænerteamet foretager !!

Prøv og sæt dig ind hvad der forgår i tråden inden du udtaler dig!!
Jeg har sku ikke sagt noget om hvad der er rigtigt og forkert,jeg siger bare
det er altid mere spændende, at høre fra en som har sin daglige gang omkring
træningsbanen fremfor dig og mig...ikke dermed sagt, at det elgen siger er lov og ret..

kenny

Indlæg af kenny »

Hekler skrev:

> Tidman har ikke spillet fast i nogen klub siden
> han tog fra Sverige. Han er en showman, der måske
> ser godt ud på TV, men jeg synes han er en
> sprællemand. Jeg har værken læst eller set noget
> der får mig til at tro har han kan blive andet end
> opbakning for Arved.

Hvornår har Arvid sidst været første målmand..vil du ha svaret som jun/yng i GF.

YahooSeeker [Bot]

Han er da første målmand nu!
Og hvis vi ikke regner dette med1
Jaa, så stor de to vel egentligtrimlig lige??

Så igen, lad det være op til trænerne om at bestemme hvem der skal stå, for hverken du eller jeg bestemmer det! og det ser ud som om de har gjort et valg!!!

YahooSeeker [Bot]

Jeg forstår heller ikke helt, hvorfor der er så mange der er efter Dennis. Jeg synes faktisk, at han har spillet ganske godt, og jeg kan sagtens forstå hvorfor ER bruger ham så meget. Han har mange gode og vigtige afleveringer, og erobrer også tit bolden. Når han mister den, kan jeg godt se, at det ser lidt dårligere ud end normalt, med de lange stænger han render rundt med, men jeg synes ikke han har flere boldtab end de øvrige offensive spillere. Det eneste punkt, hvor jeg synes man rigtig kan kritisere ham, er i forhold til hans afslutninger, men han er bestemt ikke den eneste på holdet, der ikke har formået at afslutte ordentligt i denne sæson.

Denne statistik, som sidst er opdateret efter spillerunde 25, viser vidst meget godt, at ikke alt hvad Dennis render rundt og laver, er noget lort.

1 Mohamed Zidan 41

2 Dennis Sørensen 36

3 Thomas Frandsen 27

4 Michael Hansen 25

5 Razak Pimpong 22

6 Frank Kristensen 19

7 Ulrik Lindkvist 18

8 Thomas Rathe 16

9 Kwadwo Poku 15

10 Mikkel Thygesen 13

11 Jesper Mikkelsen 11

12 Kristian Bak 9

13 Claus Madsen 8

14 Nicolai Jørgensen 7

15 David Nielsen 4

16 Femi Ajilori 4

17 Søren Skriver 4

18 Henrik Smedegaard 3

19 Leon Jessen 2

20 Rasmus Daugaard 1

En nøgleaflevering tildeles den spiller, der laver den sidste aflevering inden holdet afslutter.
Dødbold er inkluderet.

Kilde: www.fcm.dk

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

Jeg plejer ikke just, at være tilhænger af Dennis Sørensen, men jeg må indrømme, at jeg har været imponeret af både ham og Ulrik Ronaldinho..især i pokalfinale. Tror at de begge vil blive vitale spillere, hvis de bliver ved med, at udvikle sig.
Anders Rasmussen, kan man sige meget om, men han var simpelthen for usikker. Han lod til at have utrolig svært ved, at holde bolden efter redninger..Det var af flere gange lige ved, at give farlige returbolde til BIF.
Dennis Sørensen er vel nærmest også pokaltopscorer?

Kom nu!!!! Fodsvederne skal have på munden på søndag! Gør det for mor :D

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Hekler skrev:
> Hvad er det for noget fis, du har set Tidman
> starte i én kamp. Hvad er det for et grundlag?
>
Derfor var det jo ærgerligt at han blev skadet så ja jeg kan ikke bedømme ham når han kun har fået den ene chance.

> Arved har bare stået bedre og bedre, i takt med ah
> har fået spilletid, og der er intet jeg har set
> der på nogen somhelst måde gør mig nervøs.
>
Så du var ikke nervøs for de reture han gav i torsdags, ok han reddede dem og det var gode redninger men han skal da skubbe dem ud i siden. Og ja du har ret han forbedre sig, men mangler han ikke noget endnu?

> Tidman har ikke spillet fast i nogen klub siden
> han tog fra Sverige. Han er en showman, der måske
> ser godt ud på TV, men jeg synes han er en
> sprællemand. Jeg har værken læst eller set noget
> der får mig til at tro har han kan blive andet end
> opbakning for Arved.

Peter Skov stod heller ikke fast i nogen klubber før han kom til FCM han var reserve i esbjerg og i den første sæson hos os, men han er da ikke dårlig af den grund.

Nicolai Kammersgaard

YahooSeeker [Bot]

Der er vel ingen der har skrevet at Tidman er dårlig, Hekler vurderede ham i en Danmarksserie kamp hvor han ikke stod godt, dette er vel det eneste tidspunkt nogle har sagt han er dårlig..

Men derimod har Anders stået i foråret og Erik Rasmussen & Thomas Thomasberg har vurderet han er bedst, så det er vel egentligt det han er når han starter. For ellers havde de skiftet målmand hvis andet var tilfældet.

Jeg var ikke mere nervøs ved Anders i målet i Pokalfinalen 2005 end jeg var Ved Peter i 2003!

Besvar