FCM-AGF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
fcebbesen

vi skal nyde denne kamp

Indlæg af fcebbesen »

Vi skal nyde denne kamp.

Vi skal have gang i stemningen før kampen, under kampen og efter kampen. det skal ikke have som mod OB, hvor vi ikke kom i gang før 1-1 målet kom.

Syng for fcm, syng for spillerne og syng for Erik

Hekler

Re: vi skal nyde denne kamp

Indlæg af Hekler »

Nu er det jo svært at starte inden kampen når man ikke kan nå at komme fra arbejde inden.

Chr|s

Re: vi skal nyde denne kamp

Indlæg af Chr|s »

ned med ruden... og SKRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLL hele vejen... derud
\Chr|s

Ravnen

Re: FCM-AGF

Indlæg af Ravnen »

Fuldstændig enig, tror Brøndby tager points fra FCK, og så ligger sølvet igen til os.

Spillerne er topmotiverede, vi kan afgøre medalje og UEFA cup plads i dag, og Erik skal have en god afsked på Fortet. Jeg synes en storsejr ligger i luften!

mrjelle

Startopstilling FCM

Indlæg af mrjelle »

klimpl er tilbage!!

Lasse Heinze – Kolja Afriyie, Magnus Troest, Simon Kjær, Maros Klimpl – Gheorghe Florescu, Dennis Flinta, Danny Olsen, Petter Furuseth – Baba Collins, Ken Fagerberg.

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

viksfar

Indlæg af viksfar »

TROEST-KASSE!!!! weeeee....hjørne og Troest smækker bolden en skalle og vupti, MÅÅÅÅÅÅL!!!

Bhomaszz

Re: FCM-AGF - hvor kan man se kampen?

Indlæg af Bhomaszz »

Desværre er jeg ikke nede at se kampen, og tage afsked med op til flere spillere og en træner. Derfor vil jeg selvfølgelig gerne se kampen, men hvor kan man se den?

FCM_Aarhus

Re: FCM-AGF - 1-0

Indlæg af FCM_Aarhus »

viksfar

Indlæg af viksfar »

OG til jer der sidder og ikke kan hverken høre eller se kampen....2-0!!!! Straffescoring!!!

viksfar

Re: FCM-AGF - 1-0

Indlæg af viksfar »

bhomaszz: Hører den på P3 :-)....hvis du kan, så gør det!! De spiller tilsyneladende smukt og drømmeagtigt, ifølge kommentatoren.

viksfar

Indlæg af viksfar »

Det var Florescu, der sneg bolden ind via stolpen.

FCM_Aarhus

Re: FCM-AGF - 2-0

Indlæg af FCM_Aarhus »

... Og hvis du vil ha lidt levende billeder på - er der updates fra kampen (og scoringerne) på 3+ under Brøndby-FCK kampen.

viksfar

ØV....reducering

Indlæg af viksfar »

DAMN!!! Ole Buts fik reduceret, så nu er stillingen 2-1

FCM_Aarhus

Re: ØV....reducering

Indlæg af FCM_Aarhus »

Var det ikke Kure?

smørtyven

Hvilken kanal

Indlæg af smørtyven »

Er der nogen der kan se kampen på en af Viasats kanaler???? Jeg kan finde alle andre kampe end FCM-AGF kampen...

Anyone??

Besvar