NY SPILLER - Filip Marcic
-
Hausser
Re: Klimpl
Problemet for Klimpl er jo ikke han startede skidt og sluttede godt. Han startede derimod god og sluttede skidt. Havde det været omvendt så kan jeg godt forstå at folk undrer sig over Klimpls bænkning, men manden var altså en bekostelig katastrofe i de sidste mange kampe og har fortsat stilen ind i 2008. Derfor håber og tror jeg også Klimpl forsvinder til sommer, han er simpelthen ikke god nok længere.
Skulle han mod forventning blive og genfinde tidligere tiders storform, så skal han selvfølgelig være velkommen. En lille indikation på om Klimpl er en mulig fremtid i klubben, kan vi måske se i kampen mod OB. Her kommer vores højre back til at stå overfor en rigtig god Jonas Borring og spørgsmålet er om trænerne tør satse på Klimpls hasaderede spillestil, eller om man måske vælger en venstrebenet Jessen i stedet for.
Skulle han mod forventning blive og genfinde tidligere tiders storform, så skal han selvfølgelig være velkommen. En lille indikation på om Klimpl er en mulig fremtid i klubben, kan vi måske se i kampen mod OB. Her kommer vores højre back til at stå overfor en rigtig god Jonas Borring og spørgsmålet er om trænerne tør satse på Klimpls hasaderede spillestil, eller om man måske vælger en venstrebenet Jessen i stedet for.
-
mancitydk
Nu vil jeg ikke sige at jeg er enig med hverken dig Hausser eller dig Jydepn power, men der mangler altså en nuance. Hausser, du overser hver evig eneste gang, at Klimpl rent faktisk var skadet de sidste 4-5 kampe og at han selv bagefter sagde, at han kun spillede med 70 %. det giver immervæk en forskel, samtidigt med at det altså også er forskelligt hvor mange mål han kostede. Når det er sagt så har jeg været godt tilfreds med forsvaret i foråret og mener på den baggrund absolut ikke at der er behov for en udskiftning.
-
mancitydk
Slovakiet vs. DK
hmmm... danmark spillede nu uafgjort mod dem sidst vi mødte dem, men det siger nok mest om Danmark.
-
Hausser
Og netop fordi han var skadet, havde vi vel også regnet han kom tilbage i et gear som igen berettigede en startplads, problemet er at det jo ikke er sket.
Nu har trænerne så valgt at omskole Klimpl til højre back, men det er vel ret åbenlyst at han ikke har nogen specielt lys fremtid på den position og det understøtter købet af Marcic også.
Jeg tror ikke Klimpl er tilfreds med sin nuværende rolle i klubben og det mener jeg faktisk heller ikke FCM kan være, tror Klimpl er en dyr herre at have til at stå på sidelinien. En Thyge-Gladbach løsning med Banik Ostrava, hvor de køber ham tilbage for måske 50% af salgsprisen tror jeg ville være en god løsning for alle.
Nu har trænerne så valgt at omskole Klimpl til højre back, men det er vel ret åbenlyst at han ikke har nogen specielt lys fremtid på den position og det understøtter købet af Marcic også.
Jeg tror ikke Klimpl er tilfreds med sin nuværende rolle i klubben og det mener jeg faktisk heller ikke FCM kan være, tror Klimpl er en dyr herre at have til at stå på sidelinien. En Thyge-Gladbach løsning med Banik Ostrava, hvor de køber ham tilbage for måske 50% af salgsprisen tror jeg ville være en god løsning for alle.
-
Bjørn
Re: NY SPILLER - Filip Marcic - Løn ? OT
I England er der en lang tradition for at udbetale løn på ugebasis. Jeg er ikke helt sikker på om det stadigt er almindeligt derovre, men rigtigt nok i engelsk soccer udbetales der stadig løn ugentligt.
Det er dog ikke tilfældet ret mange steder i Danmark, hvor man typisk enten betaler hver 14 dag eller månedligt.
Synes nu også det lyder som meget FM løn argumentation..
Det er dog ikke tilfældet ret mange steder i Danmark, hvor man typisk enten betaler hver 14 dag eller månedligt.
Synes nu også det lyder som meget FM løn argumentation..
-
mancitydk
det mener jeg bestemt heller ikke at vi kan være, eller Klimpl, og jeg skrev også at det ikke er fordi jeg er specielt enig med den ene eller den anden. Jeg mener ikke at Klimpl skal spille istdet for Troest / Kjær eller Reid / Califf efter ferien.
-
jonsen1
jeg mener ikke rigtig at manden har fået chancen siden hans skade, så jeg syntes stadig vi skal give ham tid.
da han kom til fcm vil jeg sige at mange så ham som den nye KBN. og han gjode det da også så godt at alle faktisk glemte KBN.
jeg tror at klimpel kan finde tilbage til det niveau, og blive en stor profil igen.
da han kom til fcm vil jeg sige at mange så ham som den nye KBN. og han gjode det da også så godt at alle faktisk glemte KBN.
jeg tror at klimpel kan finde tilbage til det niveau, og blive en stor profil igen.
-
Jonas BW:1859
jonsen1 Skrev:
-------------------------------------------------------
> jeg mener ikke rigtig at manden har fået chancen
> siden hans skade, så jeg syntes stadig vi skal
> give ham tid.
> da han kom til fcm vil jeg sige at mange så ham
> som den nye KBN. og han gjode det da også så godt
> at alle faktisk glemte KBN.
> jeg tror at klimpel kan finde tilbage til det
> niveau, og blive en stor profil igen.
Ja han startede fornuftigt, men jeg glemte på ingen måde Kristian Bak. Den mand var særklasse !. Jeg har aldrig ment at man kunne sammenligne Klimpl og KBN, da KBN var en helt anderledes ledertype.
Jeg synes Maros har fået de chancer han skal have. Og som jeg ser det er han på ingen måde på niveau med Troest, Kjær eller Winston. Og kolja er meget stærkere på backen end han er.
Maros har nogle gode offensive kvaliteter, måske og bedre end kolja. Men Kolja er så mange gange bedre end Maros i defensiven.
/Jonas Max
-------------------------------------------------------
> jeg mener ikke rigtig at manden har fået chancen
> siden hans skade, så jeg syntes stadig vi skal
> give ham tid.
> da han kom til fcm vil jeg sige at mange så ham
> som den nye KBN. og han gjode det da også så godt
> at alle faktisk glemte KBN.
> jeg tror at klimpel kan finde tilbage til det
> niveau, og blive en stor profil igen.
Ja han startede fornuftigt, men jeg glemte på ingen måde Kristian Bak. Den mand var særklasse !. Jeg har aldrig ment at man kunne sammenligne Klimpl og KBN, da KBN var en helt anderledes ledertype.
Jeg synes Maros har fået de chancer han skal have. Og som jeg ser det er han på ingen måde på niveau med Troest, Kjær eller Winston. Og kolja er meget stærkere på backen end han er.
Maros har nogle gode offensive kvaliteter, måske og bedre end kolja. Men Kolja er så mange gange bedre end Maros i defensiven.
/Jonas Max
-
Dahl Nielsen
Re: NY SPILLER - Filip Marcic - Løn ? OT
For lige at være lidt FM-nørdet, så kan man faktisk selv indstille, hvordan man vil se udbetalingen af løn, altså fx om man vil se løn pr. måned eller løn pr. uge... Men whatever
-
David
Pris
Iflg.
http://www.transfermarkt.de/de/verein/8 ... sicht.html så er prisen på ham 400000 euro.
Kanon pris hvis det passer.
Mvh.
David
http://www.transfermarkt.de/de/verein/8 ... sicht.html så er prisen på ham 400000 euro.
Kanon pris hvis det passer.
Mvh.
David
-
Hausser
Angående Klimpl så må kampen mod OB, blot siges at være endnu et søm til Klimpls kiste. Leon bliver foretrukket på højre back fremfor ham og altså er han tredjevalg på den position. Det må betyde et farvel..
-
Amtrup
Erik sagde på storskærm, at Klimpl havde haft nogle problemer på det seneste. Han var ærgelig over, at de endnu engang måtte se bort fra Klimpl, når han nu havde mulighed for at få chancen. Mere fik jeg ikke fat i. Men det kommer nok på FCM TV senere.