Femi til holland?
-
Noes
Femi til holland?
http://www.dagbladet-holstebro-struer.d ... 37684/1384
FC Groningen skulle angiveligt var klar med et bud.
FC Groningen skulle angiveligt var klar med et bud.
Senest rettet af Noes 15. maj 2008, 23:50, rettet i alt 1 gang.
-
Dahl Nielsen
Re: Femi til holland?
Har også netop læst nyheden, dog i Lemvig Folkeblad: http://www.lemvig-folkeblad.dk/apps/pbc ... 02/kommune
Jeg hæfter mig lidt ved følgende:
»Det eneste jeg ved, er at de (FC Groningen red.) og FC Midtjylland taler sammen. Jeg har ikke selv talt med dem endnu,« sagde Ajilore Femi i aftes.
Hvis det er korrekt, sidder Midtjylland muligvis allerede i forhandlinger med Groningen. Jeg troede ellers, at Femis skade nærmest var held i uheld for os, da udenlandske klubber så ville undlade at sætte tænderne i ham (endnu). Men nu må vi se, hvad det ender med. Det ville helt sikkert være ærgerligt at miste Femi, men Salami har til gengæld gjort det rigtig, rigtig godt i hans sted.
Jeg hæfter mig lidt ved følgende:
»Det eneste jeg ved, er at de (FC Groningen red.) og FC Midtjylland taler sammen. Jeg har ikke selv talt med dem endnu,« sagde Ajilore Femi i aftes.
Hvis det er korrekt, sidder Midtjylland muligvis allerede i forhandlinger med Groningen. Jeg troede ellers, at Femis skade nærmest var held i uheld for os, da udenlandske klubber så ville undlade at sætte tænderne i ham (endnu). Men nu må vi se, hvad det ender med. Det ville helt sikkert være ærgerligt at miste Femi, men Salami har til gengæld gjort det rigtig, rigtig godt i hans sted.
-
Kent
Tja... hvis bare de har lige så mange penge som AZ, så er det ikke noget problem. Salami har vist sig at være længere fremme end jeg regnede med, og dermed vil tabet af Femi ikke være så stort som frygtet. Ingen tvivl om at Femi er for god til dansk fodbold, og signalværdien i at sælge den første spiller fra vores Nigerianske klub vil være enorm.
Personligt havde jeg dog håbet på, at man ventede til efter OL, hvor en god præstation fra Femis side, måske kunne presse prisen op. Men når han nu har været skadet hele foråret, er det måske tvivlsomt om han overhovedet bliver udtaget.
Personligt havde jeg dog håbet på, at man ventede til efter OL, hvor en god præstation fra Femis side, måske kunne presse prisen op. Men når han nu har været skadet hele foråret, er det måske tvivlsomt om han overhovedet bliver udtaget.
-
Chap
Det overrasker egentlig også mig en smule, eftersom han har været skadet længe nu, men jeg vil godt nok være utrolig ked af at miste Femi; da han var i form osv., var han klart vores bedste samt vigtigste spiller overhovedet. Så hvis det ender med at han bliver solgt (som jeg personligt tror), skal der edermandeme en KLASSE forstærkning den anden vej, da vi jo har vision 2011 at tage højde for.
Mht. prisen på ham må jeg sige, at ALT under 25 mio. er uacceptabelt. Og den skal nok også skrues yderligere i vejret, da han som sagt er sindssyg vigtig for os. Derudover skal man også have i tankerne, at vi jo ikke brug for sælge spillere for at vedligeholde den gode økonomi, hvilket netop gør at vi kan forlange en utrolig favourabel pris for ham. Og sidst men ikke mindst har han stadigvæk omkring 3 år tilbage af sin kontrakt.
Mht. prisen på ham må jeg sige, at ALT under 25 mio. er uacceptabelt. Og den skal nok også skrues yderligere i vejret, da han som sagt er sindssyg vigtig for os. Derudover skal man også have i tankerne, at vi jo ikke brug for sælge spillere for at vedligeholde den gode økonomi, hvilket netop gør at vi kan forlange en utrolig favourabel pris for ham. Og sidst men ikke mindst har han stadigvæk omkring 3 år tilbage af sin kontrakt.
-
Skippels
Det ville være trist at miste Femi, da ham og salami forhåbentlig kan komme til at styre den centrale og defensive midt med hård hånd i fremtiden.
Jeg ser det som et problem, og vi bliver nødt til for så vidt muligt at holde på sådanne spillere...dissere spillere er med til at løfte niveauet i sas-ligaen. Disse spillere kan ikke erstattes og det bliver svært om end umuligt at hente spiller til klubben af den kaliber, selvom vi havde en pengepung sammenlignelig med real Madrid.
Er der nogen der ved, om Salami og Femi gerne vil væk fra midtjylland på nuværende tidspunkt, og i øvrigt, hvor lang tid de har tilbage af deres nuværende kontrakt..?
Jeg ser det som et problem, og vi bliver nødt til for så vidt muligt at holde på sådanne spillere...dissere spillere er med til at løfte niveauet i sas-ligaen. Disse spillere kan ikke erstattes og det bliver svært om end umuligt at hente spiller til klubben af den kaliber, selvom vi havde en pengepung sammenlignelig med real Madrid.
Er der nogen der ved, om Salami og Femi gerne vil væk fra midtjylland på nuværende tidspunkt, og i øvrigt, hvor lang tid de har tilbage af deres nuværende kontrakt..?
-
Chap
Skippels Skrev:
-------------------------------------------------------
> Er der nogen der ved, om Salami og Femi gerne vil
> væk fra midtjylland på nuværende tidspunkt, og i
> øvrigt, hvor lang tid de har tilbage af deres
> nuværende kontrakt..?
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,544 ... #msg-69527
> Er der nogen der ved, om Salami og Femi gerne vil
> væk fra midtjylland på nuværende tidspunkt, og i
> øvrigt, hvor lang tid de har tilbage af deres
> nuværende kontrakt..?
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,544 ... #msg-69527
-
Thomasnoerum
Kent Skrev:
> Tja... hvis bare de har lige så mange penge som
> AZ, så er det ikke noget problem. Salami har vist
> sig at være længere fremme end jeg regnede med, og
> dermed vil tabet af Femi ikke være så stort som
> frygtet. Ingen tvivl om at Femi er for god til
> dansk fodbold,
hvorfor? vent da et år. så vinder vi guld, hvis vi ikke sælger en af vores profiler. så tror jeg vi vinder guld næste sæson
> Tja... hvis bare de har lige så mange penge som
> AZ, så er det ikke noget problem. Salami har vist
> sig at være længere fremme end jeg regnede med, og
> dermed vil tabet af Femi ikke være så stort som
> frygtet. Ingen tvivl om at Femi er for god til
> dansk fodbold,
hvorfor? vent da et år. så vinder vi guld, hvis vi ikke sælger en af vores profiler. så tror jeg vi vinder guld næste sæson
-
Ravnen
Med alle de spillere som rygtes væk, så har vi brug for at kunne holde på nogen. Femi betyder rigtig meget for holdet når han er i omdrejninger, og spørgsmålet er om Groningen har den slags kapital der skal til. Jeg synes alt under 30 mio er for lidt, og når man så tænker på at vi fik 30 mio kr for Kjær, så burde Femi være endnu mere værd..
Han kan næsten kun sælges for billigt?
Han kan næsten kun sælges for billigt?
-
Lars
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 007027.ece
Ifølge EB er han allerede solgt, for præcist 25 millioner og han skal til lægetjek i Gronningen inden for 48 timer.
Ifølge EB er han allerede solgt, for præcist 25 millioner og han skal til lægetjek i Gronningen inden for 48 timer.
-
Dahl Nielsen
Lars Skrev:
> http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/fc_midt
> jylland/article1007027.ece
>
> Ifølge EB er han allerede solgt, for præcist 25
> millioner og han skal til lægetjek i Gronningen
> inden for 48 timer.
Jeg håber ikke, det er rigtigt, men vi kan jo ikke rigtig gøre noget ved det.
Andre nævner, at priser under 30 mio. osv er alt for lidt, men personligt mener jeg, at en pris på 25 mio. er en god pris. Kjær solgte man for 32 mio, og man skal altså lige have i tankerne, at selv om Femi er ung, er Kjær stadig nogle år yngre end Femi, og som bekendt er spillere dyrere, jo yngre de er.
> http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/fc_midt
> jylland/article1007027.ece
>
> Ifølge EB er han allerede solgt, for præcist 25
> millioner og han skal til lægetjek i Gronningen
> inden for 48 timer.
Jeg håber ikke, det er rigtigt, men vi kan jo ikke rigtig gøre noget ved det.
Andre nævner, at priser under 30 mio. osv er alt for lidt, men personligt mener jeg, at en pris på 25 mio. er en god pris. Kjær solgte man for 32 mio, og man skal altså lige have i tankerne, at selv om Femi er ung, er Kjær stadig nogle år yngre end Femi, og som bekendt er spillere dyrere, jo yngre de er.
-
Arff
Erstatning for Femi?
Kunne Rasmus Würtz ikke være Femis erstatning, på den centrale midtbane.
Hvis han er interesseret i AaB, så vil jeg da også tro han ville være interesseret i at komme til FCM.
- Hvad siger I andre?
Eller skal vi overhovedet ud for at hente en ny spiller til Femis plads?
Hvis han er interesseret i AaB, så vil jeg da også tro han ville være interesseret i at komme til FCM.
- Hvad siger I andre?
Eller skal vi overhovedet ud for at hente en ny spiller til Femis plads?
-
Ravnen
Ja og Femi er ikke EU´er, det tæller jo nok også ned.
Det jeg vil glæde mig over, er at vi er de absolut eneste i DK som kan præstere de her salg. Det er klasse!
Det jeg vil glæde mig over, er at vi er de absolut eneste i DK som kan præstere de her salg. Det er klasse!
-
Kent
Re: Erstatning for Femi?
Arff Skrev:
> Kunne Rasmus Würtz ikke være Femis erstatning, på
> den centrale midtbane.
> Hvis han er interesseret i AaB, så vil jeg da også
> tro han ville være interesseret i at komme til
> FCM.
> - Hvad siger I andre?
> Eller skal vi overhovedet ud for at hente en ny
> spiller til Femis plads?
Den logiske erstatning for Femi har vi jo allerede brugt i dette forår. Der er ingen grund til at hente en profil, når vi har Salami.
> Kunne Rasmus Würtz ikke være Femis erstatning, på
> den centrale midtbane.
> Hvis han er interesseret i AaB, så vil jeg da også
> tro han ville være interesseret i at komme til
> FCM.
> - Hvad siger I andre?
> Eller skal vi overhovedet ud for at hente en ny
> spiller til Femis plads?
Den logiske erstatning for Femi har vi jo allerede brugt i dette forår. Der er ingen grund til at hente en profil, når vi har Salami.
-
Amtrup
Re: Erstatning for Femi?
Salami og Florescu har gjort det godt på den centrale midtbane. Men det er jo ikke nok med bare dem. Så et eller andet skal der selvfølgelig ske. Om det så skal være en spiller, som skal være profil eller backup er så lige spørgsmålet.
-
Hausser
25 millioner er en god pris, helt sikkert. Femi har jo været skadet i et godt stykke tid nu og jeg havde personligt frygtet vi ville være nødt til at sælge billigere end det vi tilsyneladende gør. Vi skal huske på at der trods alt er tre parter i en sådan handel og er der to utilfredse parter, så ender det oftest også skidt for den tredje. Ingen klubber kan være tilfrede med at staunbinde spillerne og ingen klubber ønsker sure spillere, intet er mere demoraliserende for sammenholdet og vores teamspirit. Femi har bestemt aftjent sin værnepligt og mere til, det er tid til han kommer videre, i sin forhåbentlig store karriere.
Igen vil jeg benytte lejligheden til at rose Ørgaard for at være Danmarks ubestridt bedste sælger. Det er meget svært at sælge skadede spillere til den pris som han tilsyneladende har gjort. Jeg mener så rigeligt Femi er prisen værd og det var vel også i det prisleje jeg havde forventet vi skulle sælge ham til, men det var inden Femis skade. Jeg havde forventet Femi havde været nødt til at brilliere et halvt år mere inden vi fik 25 millioner for ham. 25 millioner er en fair pris for Femi, det syntes jeg bestemt, selv om jeg nu gerne ville have set ham i en større liga med det samme.
Nu er jeg grundlæggende positiv overfor det tilsyneladende salg og jeg mener ikke vi har grund til at være andet. Husk også på at, alle med indsigt, forventede et salg af Femi i det kommende transfervindue og lad os så alle sammen glæde os over at Salami har vist et helt fantastisk niveau her i foråret og vist sig som en værdig afløser for Femi. For blot 2 måneder siden troede jeg ikke på at Femi kunne erstattes, men vi har jo allerede den oplagte afløser i truppen
25 millioner får vi altså også en del forstærkninger for, selv med nutidens opskruede priser.
Igen vil jeg benytte lejligheden til at rose Ørgaard for at være Danmarks ubestridt bedste sælger. Det er meget svært at sælge skadede spillere til den pris som han tilsyneladende har gjort. Jeg mener så rigeligt Femi er prisen værd og det var vel også i det prisleje jeg havde forventet vi skulle sælge ham til, men det var inden Femis skade. Jeg havde forventet Femi havde været nødt til at brilliere et halvt år mere inden vi fik 25 millioner for ham. 25 millioner er en fair pris for Femi, det syntes jeg bestemt, selv om jeg nu gerne ville have set ham i en større liga med det samme.
Nu er jeg grundlæggende positiv overfor det tilsyneladende salg og jeg mener ikke vi har grund til at være andet. Husk også på at, alle med indsigt, forventede et salg af Femi i det kommende transfervindue og lad os så alle sammen glæde os over at Salami har vist et helt fantastisk niveau her i foråret og vist sig som en værdig afløser for Femi. For blot 2 måneder siden troede jeg ikke på at Femi kunne erstattes, men vi har jo allerede den oplagte afløser i truppen
25 millioner får vi altså også en del forstærkninger for, selv med nutidens opskruede priser.