EFB- FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Persian_Wolf

Re: Vejlgaard dit svin!

Indlæg af Persian_Wolf »

Puha, det er godt nok ikke hver dag man ser Ravnen være tosset .

Det fortæller bare om hvor alvorlig situationen er

Hoffmann

Kære venner!!

Indlæg af Hoffmann »

Alle laver fejl, selv en dommer..

Skal man dømme ud fra de svinske indlæg herinde, så skulle man sgu tro han havde snydt os for 3 straffespark!!

Vi havde jo tabt alligevel, 2. halvleg var jo kattens leg med musen, som det plejer at være i fiskebyen!!

Dann H

Re: EFB- FCM

Indlæg af Dann H »

Det er da simpelthen fantastisk at dommer standarden er så ufattelig ringe i superligaen. Han spiller jo total bolden over til fck der selv kan afgøre nu om de vil have sølv?
- Det her er simpelthen en skandale der skal følges op! degrader ham til serie 6, for hold da kæft hvor er han ringe. Hvad tænker han overhovedet på da han giver ham rødt?
- pinligt thomas vejlgaard! fuck af helvede til!!

Persian_Wolf

Re: Kære venner!!

Indlæg af Persian_Wolf »

En fejl er når man ikke ser noget.
At give rødt kort i den situation og ikke i danny olsens situation, kan ikke være en ubevidst fejl. Det nytter ikke at vi bare ignore disse ting.

Det var så tydeligt, at der må gøres et eller andet

Martin

Indlæg af Martin »

Hoffmann Skrev:
-------------------------------------------------------
> Alle laver fejl, selv en dommer..
>
> Skal man dømme ud fra de svinske indlæg herinde,
> så skulle man sgu tro han havde snydt os for 3
> straffespark!!
>
> Vi havde jo tabt alligevel, 2. halvleg var jo
> kattens leg med musen, som det plejer at være i
> fiskebyen!!

Og gad vide, hvad de sagde i Vejle efter pokalkampen, hvis vi skal pylre idag...

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Jeg er 100% ligeglad med hvad Vejle siger i dag.
Jeg er 100% sikker på at det IKKE er tilfældigt at han dømmer som en sæk lort.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Martin Skrev:
> Og gad vide, hvad de sagde i Vejle efter
> pokalkampen, hvis vi skal pylre idag...

Ja for det har jo helt vildt meget med hinanden at gøre at Thomas Røll får en hjerneblødning og så Thomas Vejlgaard får en... Bare fordi du har en forkærlighed for Vejle behøver du ikke se hver en mulighed for at drage paralleler til den fuldstændig ligegyldige pokalkamp i Vejle, hvor Vejle havde vundet hvis Røll ikke havde hængt hjernen inde i omklædningrummet.

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Der er forskel på at skulle dømme straffespark, fordi der har dommeren splitsekund at beslutte sig i.
I disse situationer har han flere sekunder efter han HAR fløjtet, til at vurdere hvad der skal takseres.

Så at sige det er en "fejl" han begik, er fuldstændig hen i vejret. Manden har al tid til at vide om han skal trække kort fra baglommen eller brystlommen

BW#2264

Re: :)

Indlæg af BW#2264 »

Jydepower Skrev:

> - Dommeren hedder Don Ø's bedste ven.

Jeg mener engang at have hørt nogen sige: "Man har et standpunkt til Don Ø ligger flere penge på bordet"

SKANDALEDOMMER!!!! Kæft en idiot, mand!!

Martin

Indlæg af Martin »

Jesper BW1100 Skrev:
> Martin Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Og gad vide, hvad de sagde i Vejle efter
> > pokalkampen, hvis vi skal pylre idag...
>
> Ja for det har jo helt vildt meget med hinanden at
> gøre at Thomas Røll får en hjerneblødning og så
> Thomas Vejlgaard får en... Bare fordi du har en
> forkærlighed for Vejle behøver du ikke se hver en
> mulighed for at drage paralleler til den
> fuldstændig ligegyldige pokalkamp i Vejle, hvor
> Vejle havde vundet hvis Røll ikke havde hængt
> hjernen inde i omklædningrummet.

Jamen det havde jo ikke været ligegyldig, hvis det havde været omvendt... Kolja rører jo rent faktisk her, så må vi bare acceptere, at det kan gå hver sin vej... At det så er en fejl, at Esbjerg ikke får rødt er en anden sag, men dommeren må vel have sin grund...

Det med kærligheden til Vejle gider jeg ikke høre på en anden gang, du skal ikke gå til angreb på mig bare fordi du ikke selv kan styre din frustration, når man bare forsøger at sige, at vinden blæser, og det i sidste ende udligner sig selv... Altså det kan jo ikke komme som en overraskelse at vi ikke vinder idag, det gør vi jo yderst sjældent i Esbjerg

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Ja han røre ham, og hvad så? Troest er foran deres spillere og ret så tæt på og han havde langt til målet. hvorimod Danny Olsen modsat side var lige udenfor deres felt

Martin

Indlæg af Martin »

Persian_Wolf Skrev:
> Ja han røre ham, og hvad så? Troest er foran deres
> spillere og ret så tæt på og han havde langt til
> målet. hvorimod Danny Olsen modsat side var lige
> udenfor deres felt

Jeg siger ikke, at jeg ikke finder situationer yderst underlig, men jeg sammenligner med det andet staffe ned i Vejle - og der må jeg altså også konstatere, at det gik vores vej... Det jeg egentlig vil frem til er, at dommeren laver en fejl her og der, men over tid så går det nok lige op...

Men det er da en yderst uheldig tidspunkt det sker på, og det kan betyde farvel til medaljerne desværre... Men det kunne det også ha betydet for FCK den anden dag, hvor Michael Svendsen giver et gult kort for film, hvor FCK spilleren bliver fældet - så altså det blæser alle veje...

BW#2264

bold.dk ;)

Indlæg af BW#2264 »

Sakset fra artikel på Bold.dk:

"Otte minutter senere kunne Esbjerg være blevet reduceret til ti mand, da Kristian FLittie-Onstad bevidst rev Danny Olsen omkuld, men nordmanden slap med en advarsel. Det gjorde til gengæld ikke FC Midtjyllands Kolja Afriye syv minutter senere, da han ikke helt så bevidst spændte ben for en Esbjerg-spiller i en ikke helt så fri position. Afriye blev præsenteret for det røde kort, og så måtte FC Midtjylland spille kampen til ende med ti mand."

Jeg synes den er MEGET pænt pakket ind? ;)
Det der står er vel det vi alle er enige om: Katastrofeafgørelse!!!!

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Fakta er : Kolja skulle ikke have haft rødt, han snitter lige Tiago, måske et gult, men ellers frispark. ( Og det hele bliver understreget ved at Troest havde haft den fede bold ), hvor imod Flittie Onstad var noget nær bagerste mand, i samt at hvis han ikke havde været der for at flække danny så havde han været alene med Winde. og Flittie Onstad går KUN efter Olsen, plus at han kommer bagfra.

Bhomaszz

Re: Vejlgaard dit svin!

Indlæg af Bhomaszz »

Kasper_Nielsen Skrev:
> Dommerstandarden har jo været vendt før herinde.
>
> Er det ikke ved at være tid til en hadetifo?

Go go go! jeg tænkte det samme i tilfælde af at vi har flere kampe med den ulækre nar...

Besvar