EFB- FCM
-
Hekler
EFB- FCM
Mandag gælder det Esbjerg, men hvilket hold kan vi stille?
Troest er tilbage, så det betyder et normalt forsvar med:
Kolja - Troest - Kjær - Christoffer
Salami træder ind på midten igen, og så hænger det for mig også meget bedre sammen her. Der ligger også en mulighed i a bruge Leon fra start da jeg ikke synes Flinta er så skarp på kanten som på midten. Men måske skal man holde ham i reserve da han kan dække lerepladser? og så kan Adeola komme i spil.
Flinta - Salami - Florescu - Furuseth
eller
Furuseth - Salami - Florescu - Leon
hvad med
Adeola - Salami - Florescu - Furuseth
Frank kan komme på plads hvor han høre til, men med hvem?
Frank - Ken
Jeg kommer iøvrigt til at tænke på i hvor høj grad vores angrebsspil er lagt an på vores backs. Tydeligt i nogle kampe hvordan hol der fomår at beskeftige dem gør os tandløse fremad.
Det har betydning mod EFB der med deres hårde presspil og utrolige løbelillighed, har formået at spille noget af det bedste bold herhjemme i år, når det ruller for dem.
Her kan en Christoffer/Leon kant være interessant fordi de uden problemer kan bytte plads og holde os farlige på den kant uden unødig sårbarhed.
På den anden side kan det være en ide, i det mindste i ele af kampen at stå langt tilbage i defensiven så der bliver mindre rum at spille ned i bag forsvaret. Det betyder så mange lange bolde.
En helt 4. løsning kunne ære 4-3-3
Flinta - Salami - Florescu
Adeola - Ken - Furuseth
Her har vil Frank og Leo i baghånden til at lave taktiske ændringer.
Troest er tilbage, så det betyder et normalt forsvar med:
Salami træder ind på midten igen, og så hænger det for mig også meget bedre sammen her. Der ligger også en mulighed i a bruge Leon fra start da jeg ikke synes Flinta er så skarp på kanten som på midten. Men måske skal man holde ham i reserve da han kan dække lerepladser? og så kan Adeola komme i spil.
Flinta - Salami - Florescu - Furuseth
eller
Furuseth - Salami - Florescu - Leon
hvad med
Adeola - Salami - Florescu - Furuseth
Frank kan komme på plads hvor han høre til, men med hvem?
Frank - Ken
Jeg kommer iøvrigt til at tænke på i hvor høj grad vores angrebsspil er lagt an på vores backs. Tydeligt i nogle kampe hvordan hol der fomår at beskeftige dem gør os tandløse fremad.
Det har betydning mod EFB der med deres hårde presspil og utrolige løbelillighed, har formået at spille noget af det bedste bold herhjemme i år, når det ruller for dem.
Her kan en Christoffer/Leon kant være interessant fordi de uden problemer kan bytte plads og holde os farlige på den kant uden unødig sårbarhed.
På den anden side kan det være en ide, i det mindste i ele af kampen at stå langt tilbage i defensiven så der bliver mindre rum at spille ned i bag forsvaret. Det betyder så mange lange bolde.
En helt 4. løsning kunne ære 4-3-3
Flinta - Salami - Florescu
Adeola - Ken - Furuseth
Her har vil Frank og Leo i baghånden til at lave taktiske ændringer.
Senest rettet af Hekler 14. maj 2008, 14:46, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: EFB- FCM
Leon Jessen skal i spil, det er sikkert. Det var oplagt at spille med både Christoffer og Leon på venstre fløj, som du siger kan de skifte positioner og skiftes til at forsøge sig fremad. Leon er i mine øjne klar til en startplads, hvor f.eks. Adeola stadig mangler en del.
Frank står jo nok over mod Esbjerg, hvis det skal følge vanlig praksis. Jeg synes dog vi skal trække Ken tilbage på Thyges plads hvor han så skal spille lige bag Frank. Der er så få kampe tilbage at den bare skal have hele armen nu, og ude mod Esbjerg er traditionelt en svær kamp, hvor vi ikke har råd til at spare spillere hvis der skal en sejr med hjem.
Frank står jo nok over mod Esbjerg, hvis det skal følge vanlig praksis. Jeg synes dog vi skal trække Ken tilbage på Thyges plads hvor han så skal spille lige bag Frank. Der er så få kampe tilbage at den bare skal have hele armen nu, og ude mod Esbjerg er traditionelt en svær kamp, hvor vi ikke har råd til at spare spillere hvis der skal en sejr med hjem.
-
Bobby
Jeg er stort set enig i dine betragtninger.
Dog glemmer du lidt muligheden for at Danny og Claus bliver klar igen (jeg ved ikke hvor slemt det står til med dem). Men jeg kunne godt forestille mig at Danny starter inde, hvis han er klar, selvom jeg personligt syntes han er faldet noget i niveau efter en flot start på foråret.
Men det er rigtig vigtigt at vi har lagt lidt afstand til OB for kampen på mandag er uden tvivl den jeg frygter mest. Både fordi vi spiller notorisk dårligt i Esbjerg og fordi Esbjerg er et hold med en fantastisk gejst som er utrolig svære at spille mod.
Dog glemmer du lidt muligheden for at Danny og Claus bliver klar igen (jeg ved ikke hvor slemt det står til med dem). Men jeg kunne godt forestille mig at Danny starter inde, hvis han er klar, selvom jeg personligt syntes han er faldet noget i niveau efter en flot start på foråret.
Men det er rigtig vigtigt at vi har lagt lidt afstand til OB for kampen på mandag er uden tvivl den jeg frygter mest. Både fordi vi spiller notorisk dårligt i Esbjerg og fordi Esbjerg er et hold med en fantastisk gejst som er utrolig svære at spille mod.
-
Skippels
Re: EFB- FCM, hvem sejrer?
Mange siger, inklusiv Erik Rasmussen, at vi ikke skal bruge tid på at fokusere på statistikker, men i stedet se fremad. Det er delvist rigtigt, men vi har det tradiotionelt meget svært mod Esbjerg, der har et formidabelt fremadrettet pasningsspil.
Troest kommer tilbage i forsvaret, og vi må krydse fingre for at det vil stige et par niveauer i forhold til i går, ellers vil deres offensiv simpelthen være for stærk. I går var vores centrale midt uhyggeligt svag, og først når Florescu virkeligt arbjede for føden, brød vi igennem via midten, uden at miste bolden ved dårlige andenberøringer.
Nu hvor vi får Salami tilbage, som erstatning for skadede Femi,for vi noget power og viljestyrke tilbage på den defensive midt. DEt bliver spændende at se, hvad opstillingen bliver, men vi må da næsten forvente en Leon jessen få spilletid, somm et eventuelt indhop for Furuseth, der ikke har ramt sit ellers normale acceptable niveau.
Jeg venter i spænding..!!
Troest kommer tilbage i forsvaret, og vi må krydse fingre for at det vil stige et par niveauer i forhold til i går, ellers vil deres offensiv simpelthen være for stærk. I går var vores centrale midt uhyggeligt svag, og først når Florescu virkeligt arbjede for føden, brød vi igennem via midten, uden at miste bolden ved dårlige andenberøringer.
Nu hvor vi får Salami tilbage, som erstatning for skadede Femi,for vi noget power og viljestyrke tilbage på den defensive midt. DEt bliver spændende at se, hvad opstillingen bliver, men vi må da næsten forvente en Leon jessen få spilletid, somm et eventuelt indhop for Furuseth, der ikke har ramt sit ellers normale acceptable niveau.
Jeg venter i spænding..!!
-
Hausser
Selv med Thyge og Femi ude, så er jeg faktisk forholdsvis fortrøstningsfuld. Før sæsonen troede jeg på ingen måde at Femi kunne erstattes for os, men Salami har heldigvis fundet et helt fantastisk niveau som lover vildt godt fremover. At have superligaens to bedste defensive midtbaner er en helt ekstrem stor luksus.
Thyge er noget sværere at erstatte, hvilket pointhøsten uden ham også har båret præg af, men tror de resterende spiller kan løfte opgaven og hente de nødvendige point som skal sikre os en medalje.
Med spillene tilbage fra skade og karantæne tror jeg opstillingen fra midten og frem (regner med forsvaret giver sig selv, med mindre Reid er oppe i gear) ser sådan her ud:
Danny - Salami - Florescu - Furuseth
Frank - Fagerberg
Skal vi stille lidt mere defensivt op, så kan vi lade Madsen spiller bag Frank istedet for Fagerberg. Men ak, manden lider jo åbenbart af knogleskørhed, så mon det ikke det er bedre at give ham en jokerrolle. Leon kan eventuelt overtage for Furuseth, hvis han heller ikke er fit.
Er der forresten nogen der har en status på Baba Collins, han figurerer ikke på fcms skadesliste, men han er da skadet, eller ville han da have været med igår, eller huh?
Thyge er noget sværere at erstatte, hvilket pointhøsten uden ham også har båret præg af, men tror de resterende spiller kan løfte opgaven og hente de nødvendige point som skal sikre os en medalje.
Med spillene tilbage fra skade og karantæne tror jeg opstillingen fra midten og frem (regner med forsvaret giver sig selv, med mindre Reid er oppe i gear) ser sådan her ud:
Danny - Salami - Florescu - Furuseth
Frank - Fagerberg
Skal vi stille lidt mere defensivt op, så kan vi lade Madsen spiller bag Frank istedet for Fagerberg. Men ak, manden lider jo åbenbart af knogleskørhed, så mon det ikke det er bedre at give ham en jokerrolle. Leon kan eventuelt overtage for Furuseth, hvis han heller ikke er fit.
Er der forresten nogen der har en status på Baba Collins, han figurerer ikke på fcms skadesliste, men han er da skadet, eller ville han da have været med igår, eller huh?
-
Hekler
Nej nej nej, Ke sal ikke trækkes tilbage.
Hans store styrke er at vende med en mand på ryggen hvilket han gjorde godt i Randerskampen. Han skal nok søge tilbage hvis det er nødvendigt.
Hans store styrke er at vende med en mand på ryggen hvilket han gjorde godt i Randerskampen. Han skal nok søge tilbage hvis det er nødvendigt.
-
Hekler
Hvordan ville du stille op?
Jeg synes iøvrigt Furuseth spillede meget godt i Randers kampen, han har blik sine medspillere og kan gøre det uventede. Men holdet hang ikke rigtigt sammen så det var måske lidt svært at se.
Jeg synes iøvrigt Furuseth spillede meget godt i Randers kampen, han har blik sine medspillere og kan gøre det uventede. Men holdet hang ikke rigtigt sammen så det var måske lidt svært at se.
-
Hekler
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Selv med Thyge og Femi ude, så er jeg faktisk
> forholdsvis fortrøstningsfuld. Før sæsonen troede
> jeg på ingen måde at Femi kunne erstattes for os,
> men Salami har heldigvis fundet et helt fantastisk
> niveau som lover vildt godt fremover. At have
> superligaens to bedste defensive midtbaner er en
> helt ekstrem stor luksus.
Ja det er godt nok ejligt at have Slami oppe i et niveau hvor man får smil på læberne. Jeg synes dog også man må give en kæmpe kredit til Florescu der i den grad har bundet holdet sammen, og formået at kompensere for alle de orskellige udskiftninge der har væretpå holdet. For mig klart en mest værdifulde spiller i dette forår.
> Thyge er noget sværere at erstatte, hvilket
> pointhøsten uden ham også har båret præg af, men
> tror de resterende spiller kan løfte opgaven og
> hente de nødvendige point som skal sikre os en
> medalje.
Jeg er ikke enig. Thyge er genial at have når man får brugt hans kræfter rigtigt, men det er arbejdet man sagner, ikke nogle specifikke elementer i hans spil. For mig er han ren energi, og på den måde let at sætte en anden ind i stedet for, hilket ikke er det samme som let at erstatte.
> Danny - Salami - Florescu - Furuseth
> Frank - Fagerberg
Jeg kan ikke forstå du har Danny med? Jeg synes ikke han har nået niveau. Hvis Madsen er der spiller han, Flinta er meget mere kreativ, om end ikke lige så driblestærk som Danny, og Adola har speeden.
> Skal vi stille lidt mere defensivt op, så kan vi
> lade Madsen spiller bag Frank istedet for
> Fagerberg.
så ville jeg hellere bruge flinta på denplads og Madsen på kanten.
> Er der forresten nogen der har en status på Baba
> Collins, han figurerer ikke på fcms skadesliste,
> men han er da skadet, eller ville han da have
> været med igår, eller huh?
Ja ham sagner jeg også fordi et giver en række muligheder vi ellers ikke har. Jeg vil gerne spille ham som venstre kant i 4-3-3 opstillingen.
> Selv med Thyge og Femi ude, så er jeg faktisk
> forholdsvis fortrøstningsfuld. Før sæsonen troede
> jeg på ingen måde at Femi kunne erstattes for os,
> men Salami har heldigvis fundet et helt fantastisk
> niveau som lover vildt godt fremover. At have
> superligaens to bedste defensive midtbaner er en
> helt ekstrem stor luksus.
Ja det er godt nok ejligt at have Slami oppe i et niveau hvor man får smil på læberne. Jeg synes dog også man må give en kæmpe kredit til Florescu der i den grad har bundet holdet sammen, og formået at kompensere for alle de orskellige udskiftninge der har væretpå holdet. For mig klart en mest værdifulde spiller i dette forår.
> Thyge er noget sværere at erstatte, hvilket
> pointhøsten uden ham også har båret præg af, men
> tror de resterende spiller kan løfte opgaven og
> hente de nødvendige point som skal sikre os en
> medalje.
Jeg er ikke enig. Thyge er genial at have når man får brugt hans kræfter rigtigt, men det er arbejdet man sagner, ikke nogle specifikke elementer i hans spil. For mig er han ren energi, og på den måde let at sætte en anden ind i stedet for, hilket ikke er det samme som let at erstatte.
> Danny - Salami - Florescu - Furuseth
> Frank - Fagerberg
Jeg kan ikke forstå du har Danny med? Jeg synes ikke han har nået niveau. Hvis Madsen er der spiller han, Flinta er meget mere kreativ, om end ikke lige så driblestærk som Danny, og Adola har speeden.
> Skal vi stille lidt mere defensivt op, så kan vi
> lade Madsen spiller bag Frank istedet for
> Fagerberg.
så ville jeg hellere bruge flinta på denplads og Madsen på kanten.
> Er der forresten nogen der har en status på Baba
> Collins, han figurerer ikke på fcms skadesliste,
> men han er da skadet, eller ville han da have
> været med igår, eller huh?
Ja ham sagner jeg også fordi et giver en række muligheder vi ellers ikke har. Jeg vil gerne spille ham som venstre kant i 4-3-3 opstillingen.
-
Jydepower
----------------Heinze------------------
--Kolja----Kjær-------Troest-------C.P--
---------------Salami-------------------
Flinta-------Florescu----------furuseth-
----------------------------------------
-------Frank----------Ken---------------
Forsvaret er vel rimeligt sikkert. Midtbanen er det forholdsvis klart at, Salami, Florescu samt furuseth starter inde (vel og mærket hvis PF kan holde til det) synes virkelig også at som Dennis Flinta spillede mod Randers at han skal have en chance mere. Og Anbrebet siger sig selv.. synes at Ken har bevist at han sagtes kan spille med, og at han er klar til vores start 11'er. Og kan slet ikke se nogen mening i at vi ikke skulle behold ham inde, i og med at Esbjerg ikke skal skydes ned med indlæg, men med hurtig og sikkerboldspil, hvilket Ken har vist.
Jeg kan slet ikke se nogen grund til at vi skal stille defensivt som der er blevet forslået i nogle af de tidligere indlæg. Vi har 4-5 point at give af og synes derfor vi skal gå helhjertet efter den sejr, så vi kan få afgjort den sølvkamp. Det kan godt være vi ikke har nogen god statistik mod Esbjerg, men derfor skal vi ikke bare læne os tilbage og tænke vi har tabt. Vi stiller med at halvt nyt hold, end da vi mødte dem sidste i superligaen, så de er nok lidt ligeglad med hvad statistikken siger, samt at Esbjerg muligvis er trætte efter en række sværer kampe, + pokalfinalen. Og vi vandt jo faktisk i en træningskamp mod dem.
--Kolja----Kjær-------Troest-------C.P--
---------------Salami-------------------
Flinta-------Florescu----------furuseth-
----------------------------------------
-------Frank----------Ken---------------
Forsvaret er vel rimeligt sikkert. Midtbanen er det forholdsvis klart at, Salami, Florescu samt furuseth starter inde (vel og mærket hvis PF kan holde til det) synes virkelig også at som Dennis Flinta spillede mod Randers at han skal have en chance mere. Og Anbrebet siger sig selv.. synes at Ken har bevist at han sagtes kan spille med, og at han er klar til vores start 11'er. Og kan slet ikke se nogen mening i at vi ikke skulle behold ham inde, i og med at Esbjerg ikke skal skydes ned med indlæg, men med hurtig og sikkerboldspil, hvilket Ken har vist.
Jeg kan slet ikke se nogen grund til at vi skal stille defensivt som der er blevet forslået i nogle af de tidligere indlæg. Vi har 4-5 point at give af og synes derfor vi skal gå helhjertet efter den sejr, så vi kan få afgjort den sølvkamp. Det kan godt være vi ikke har nogen god statistik mod Esbjerg, men derfor skal vi ikke bare læne os tilbage og tænke vi har tabt. Vi stiller med at halvt nyt hold, end da vi mødte dem sidste i superligaen, så de er nok lidt ligeglad med hvad statistikken siger, samt at Esbjerg muligvis er trætte efter en række sværer kampe, + pokalfinalen. Og vi vandt jo faktisk i en træningskamp mod dem.
-
Hausser
Hekler Skrev:
> Jeg er ikke enig. Thyge er genial at have når man
> får brugt hans kræfter rigtigt, men det er
> arbejdet man sagner, ikke nogle specifikke
> elementer i hans spil. For mig er han ren energi,
> og på den måde let at sætte en anden ind i stedet
> for, hilket ikke er det samme som let at
> erstatte.
Ja, jeg troede heller ikke umiddelbart at Thyge var den sværeste at erstatte, men syntes nu vores kampe uden ham, kunne tyde på det. Specielt Thyges energi, gejst og vilje til at gå forrest tror jeg er manglet når han ikke kan spille. Syntes endvidere Thyge er central for vores høje presspil via sin enorme løbevillighed.
> > Danny - Salami - Florescu - Furuseth
> > Frank - Fagerberg
>
> Jeg kan ikke forstå du har Danny med? Jeg synes
> ikke han har nået niveau. Hvis Madsen er der
> spiller han, Flinta er meget mere kreativ, om end
> ikke lige så driblestærk som Danny, og Adola har
> speeden.
Danny er, som altid, lidt i mangel af bedre (no offence Danny), efter at have startet godt, er han desværre faldet i niveau igen. Flinta ser jeg dog ikke som nogen kantspiller og det syntes jeg faktisk også igår beviste, han er klart bedre centralt. Madsen er kronisk skadet og Adeola syntes jeg endnu ikke helt er god nok til en start-11er, han må nøjes med en 15-20 min hist og pist.
> så ville jeg hellere bruge flinta på denplads og
> Madsen på kanten.
Ja Flinta er bestemt et fornuftigt alternativ til at spille som hængende angriber og det er vel reelt også den position som han spillede bedst i sin tid i Silkeby. Han er måske nok mere oplagt til den position end Madsen er det.
> Ja ham savner jeg også fordi et giver en række
> muligheder vi ellers ikke har. Jeg vil gerne
> spille ham som venstre kant i 4-3-3 opstillingen.
Der er jeg så slet ikke enig, eller rettere jeg er enig i at han er savnet, men ikke i at han skal spille venste wing i en 4-3-3
Syntes et af Babas problemer i foråret har været (udover mange skader igen), at han blev brugt forkert indledningsvist i den defensive 4-3-3. Lad ham for gud skyld spille på top ved siden af Frank eller Fagerberg.
> Jeg er ikke enig. Thyge er genial at have når man
> får brugt hans kræfter rigtigt, men det er
> arbejdet man sagner, ikke nogle specifikke
> elementer i hans spil. For mig er han ren energi,
> og på den måde let at sætte en anden ind i stedet
> for, hilket ikke er det samme som let at
> erstatte.
Ja, jeg troede heller ikke umiddelbart at Thyge var den sværeste at erstatte, men syntes nu vores kampe uden ham, kunne tyde på det. Specielt Thyges energi, gejst og vilje til at gå forrest tror jeg er manglet når han ikke kan spille. Syntes endvidere Thyge er central for vores høje presspil via sin enorme løbevillighed.
> > Danny - Salami - Florescu - Furuseth
> > Frank - Fagerberg
>
> Jeg kan ikke forstå du har Danny med? Jeg synes
> ikke han har nået niveau. Hvis Madsen er der
> spiller han, Flinta er meget mere kreativ, om end
> ikke lige så driblestærk som Danny, og Adola har
> speeden.
Danny er, som altid, lidt i mangel af bedre (no offence Danny), efter at have startet godt, er han desværre faldet i niveau igen. Flinta ser jeg dog ikke som nogen kantspiller og det syntes jeg faktisk også igår beviste, han er klart bedre centralt. Madsen er kronisk skadet og Adeola syntes jeg endnu ikke helt er god nok til en start-11er, han må nøjes med en 15-20 min hist og pist.
> så ville jeg hellere bruge flinta på denplads og
> Madsen på kanten.
Ja Flinta er bestemt et fornuftigt alternativ til at spille som hængende angriber og det er vel reelt også den position som han spillede bedst i sin tid i Silkeby. Han er måske nok mere oplagt til den position end Madsen er det.
> Ja ham savner jeg også fordi et giver en række
> muligheder vi ellers ikke har. Jeg vil gerne
> spille ham som venstre kant i 4-3-3 opstillingen.
Der er jeg så slet ikke enig, eller rettere jeg er enig i at han er savnet, men ikke i at han skal spille venste wing i en 4-3-3
-
mikmak12
hej
hvis de spiller som er meldt klar spiler mandag, så mp opstillingen være.
heinze
kolja kjær troest poulsen
salami forescu flinta
danny frank furoseth.
så har vi lidt kvaltet på bænken.
hvis de spiller som er meldt klar spiler mandag, så mp opstillingen være.
heinze
kolja kjær troest poulsen
salami forescu flinta
danny frank furoseth.
så har vi lidt kvaltet på bænken.
-
Ravnen
Erik er ved at tænde op under Troels Bech (og Morten Olsen) 
http://jp.dk/sport/fodbold/article1338065.ece
Citat:" Han mener, Troels Bech skulle koncentrere sig om at træne Esbjerg, som Rasmussen ikke er videre imponeret af. Heller ikke landstrænerens kritik bider på den tidligere topspiller."
http://jp.dk/sport/fodbold/article1338065.ece
Citat:" Han mener, Troels Bech skulle koncentrere sig om at træne Esbjerg, som Rasmussen ikke er videre imponeret af. Heller ikke landstrænerens kritik bider på den tidligere topspiller."
-
j3pq3
men hvad kan man sige? manden har jo ret!!!
synes det er lidt hjerneløse kommentarer fra bech og olsen. grunden til de mere defensive tilgang til kampene er jo netop pga. det steget niveau i sas-ligaen, og ingen ville tabe til hinanden.
og nej olsen og bech det er ikke ligefrem brasiliansk sambafodbold der spilles i danmark, men forventer de da andet???
synes det er lidt hjerneløse kommentarer fra bech og olsen. grunden til de mere defensive tilgang til kampene er jo netop pga. det steget niveau i sas-ligaen, og ingen ville tabe til hinanden.
og nej olsen og bech det er ikke ligefrem brasiliansk sambafodbold der spilles i danmark, men forventer de da andet???
-
thorebear
Re: FCM sejrer?
Normalt har FCM ikke haft det lige let i Esbjerg, men en ting i statistikken taler dog for en sejr til os i morgen. Den seneste, og eneste, gang vi har hevet end sejr med hjem fra Esbjerg var d. 12 maj 2002. Tilgengæld har vi aldrig tabt til Esbjerg i Esbjerg d. 12 maj, derfor er det helt logisk at vi hiver en sejr hjem d. 12 maj.
Man har aldrig statistikken i mod sig, det handler bare om at se rigtigt på den
Man har aldrig statistikken i mod sig, det handler bare om at se rigtigt på den
-
YahooSeeker [Bot]
j3pq3 Skrev:
> men hvad kan man sige? manden har jo ret!!!
>
> synes det er lidt hjerneløse kommentarer fra bech
> og olsen. grunden til de mere defensive tilgang
> til kampene er jo netop pga. det steget niveau i
> sas-ligaen, og ingen ville tabe til hinanden.
>
> og nej olsen og bech det er ikke ligefrem
> brasiliansk sambafodbold der spilles i danmark,
> men forventer de da andet???
Både MO og ER har en pointe.ER har ret i MO ikke har leveret varen,men samtidig har MO ret i,at det tekniske niveau i ligaen ikke er specielt højt;slet ikke.Det gælder især førstegangsberøringer og indlæg.Af og til er det så urimeligt ringe,når man tænker på de ikke laver andet end at spille bold.Det kan sq blive for norsk,kan det.Tror ikke en supertekniker med meget lidt fysik som f.eks. Allan Simonsen ville kunne have klaret turen op til seniorniveau i dag,desværre.
> men hvad kan man sige? manden har jo ret!!!
>
> synes det er lidt hjerneløse kommentarer fra bech
> og olsen. grunden til de mere defensive tilgang
> til kampene er jo netop pga. det steget niveau i
> sas-ligaen, og ingen ville tabe til hinanden.
>
> og nej olsen og bech det er ikke ligefrem
> brasiliansk sambafodbold der spilles i danmark,
> men forventer de da andet???
Både MO og ER har en pointe.ER har ret i MO ikke har leveret varen,men samtidig har MO ret i,at det tekniske niveau i ligaen ikke er specielt højt;slet ikke.Det gælder især førstegangsberøringer og indlæg.Af og til er det så urimeligt ringe,når man tænker på de ikke laver andet end at spille bold.Det kan sq blive for norsk,kan det.Tror ikke en supertekniker med meget lidt fysik som f.eks. Allan Simonsen ville kunne have klaret turen op til seniorniveau i dag,desværre.