TOTO Cuppen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vinding

TOTO Cuppen

Indlæg af Vinding »

Med Lynbys sejr i dag over Horsens, så er vi 100% sikre på TOTO cuppen. Selvfølgelig vil jeg helst have medaljer, og den direkte adgang til UEFA Cuppen.

Men hvordan ser i på TOTO Cuppen?
Det er helt klart at foretrække at spillerne får en ordentlig sommerferie, men på den anden måde når man ser på Aab's sæson så startede de netop med TOTO Cuppen i sommers, og de har været stærkest set og de mest stabile over hele året.

Året før var det OB der kvalificerede sig til UEFA Cuppen igennem TOTO Cuppen, og de var stærke hele sidste sæson indtil de vandt pokalen. Derefter gik de helt i stå.

Jeg er sikre på at det vil være en fordel med rigtige kampe inden sæson starten nøjagtigt som Royal League var tiltænkt i vinter pausen.
Men vi risikere samtidigt en trup med skader grundet det høje antal kampe.

Men allerhelst vil jeg da selvfølgelig helst have medaljer.

Vinding
Senest rettet af Vinding 9. maj 2008, 18:56, rettet i alt 1 gang.

Kent

Re: TOTO Cuppen

Indlæg af Kent »

Vinding Skrev:
-------------------------------------------------------
> Med Lynbys sejr i dag over Horsens, så er vi 100%
> sikre på TOTO cuppen.

Tror lige du skal regne efter igen.

Desuden skal den danske deltager i TOTO spille mod den engelske deltager i den finale, der kan give adgang til UEFA. Så nej tak til TOTO herfra.

Vinding

Indlæg af Vinding »

Ok, jeg ved godt at vi ikke er helt sikre endnu, men vi skulle nødigt smide 9 point i forhold til Horsens i de sidste 4 kampe.

Vinding

Hausser

Indlæg af Hausser »

TOTO er klart no go, de(t) var sidst populære tilbage i 80erne :)

Klart vi ikke har nogen interesse i at løbe ind i Manchester City eller hvem nu fra P.L. selv om det selvfølgelig kunne være meget sjovt at møde dem. Kynikeren ville måske endda hævde at vi hellere vil blive slået ud af et godt engelsk hold fremfor det sædvanlige østhold som vi alligevel bliver ekspederet ud af i UEFA-cuppens første runde :)

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Hausser hvis du lige tager et kig på hvor mange point Man C. er fra Aston Villa (4 point) så kan vi så ikke komme til at møde dem. Men der vil da være så fedt hvis vi skulle møde Aston Villa eller Blackburn, tabe 2-1 på udebane og så vinde 1-0 på hjemmebane? ;) Men der er da noget prestige i at møde sådan et hold. Men hvis man kigger på videre chance i UEFA, så TOTO no thanks!!

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Medaljer eller ingenting! vi ligger til sølv og der skal kæmpes for dem, toto vil være en uacceptabel præstation, hvis man går og drømmer om gul.
Lige nu synes jeg kun jeg kan se den vilje i floresco, han kæmper og figter sgu godt:-)
Håber det smitter af på resten af holdet! en sejr på mandag vil være vigtigt og et meget stort skridt mod sølv.

Esben

Indlæg af Esben »

Jydepower Skrev:
> Men der vil da
> være så fedt hvis vi skulle møde Aston Villa eller
> Blackburn, tabe 2-1 på udebane og så vinde 1-0 på
> hjemmebane? ;) Men der er da noget prestige i at
> møde sådan et hold. Men hvis man kigger på videre
> chance i UEFA, så TOTO no thanks!!

Så vidt jeg ved, er den toto kamp vi kunne få imod et engelsk hold, kun over én kamp, da det er en slags finale.

Esben

Re: TOTO Cuppen rettelse

Indlæg af Esben »

Esben Skrev:
> Jydepower Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Men der vil da
> > være så fedt hvis vi skulle møde Aston Villa
> eller
> > Blackburn, tabe 2-1 på udebane og så vinde 1-0
> på
> > hjemmebane? ;) Men der er da noget prestige i
> at
> > møde sådan et hold. Men hvis man kigger på
> videre
> > chance i UEFA, så TOTO no thanks!!

Det var selvfølgelig noget vrøvl jeg skrev i tråden ovenfor. Der er selvfølgelig både en hjemme- og en udekamp.

Jeg kunne ellers godt tænke mig en udekamp på Villa Park, men for holdets skyld håber jeg så sandelig ikke, de ender med at skulle ud i de ekstra kampe..

Besvar