AGF - SønderjyskE, Hvad betyder det for os?
-
YahooSeeker [Bot]
AGF - SønderjyskE, Hvad betyder det for os?
Lige nu er der optakt til bundkampen mellem AGF og Sønderjyske, og det er en kamp som der efter min overbevisning kan have større indflydelse på FCM end nogen anden kamp vi ikke selv deltager i, i resten af sæsonen.
Som det ser ud lige nu har AGF 16 point og der er altså kun 7 point op il FCM. Med en sejr idag rykker AGF op til nedrykningstregen og åbner pladsen ned sammen med Sønderjyskened for alle holdene i den nederste halvdel af ligaen. Hvis nogen skulle være i tvivl så hører vi med der.
Ud over at resultatet i kampen kan være direkte vigtigt for stillingen i tabellen, så bliver det ikke mindst interessant at se hvordan AGF spiller med Ove P ved roret og en del forstærkninger.
Vi kan også se frem til at opleve hvad de kan, og dermed få en del af svaret på hvad vores chancer er i de to vigtige indbyrdes opgør der ligger i den nærmeste fremtid.
Som det ser ud lige nu har AGF 16 point og der er altså kun 7 point op il FCM. Med en sejr idag rykker AGF op til nedrykningstregen og åbner pladsen ned sammen med Sønderjyskened for alle holdene i den nederste halvdel af ligaen. Hvis nogen skulle være i tvivl så hører vi med der.
Ud over at resultatet i kampen kan være direkte vigtigt for stillingen i tabellen, så bliver det ikke mindst interessant at se hvordan AGF spiller med Ove P ved roret og en del forstærkninger.
Vi kan også se frem til at opleve hvad de kan, og dermed få en del af svaret på hvad vores chancer er i de to vigtige indbyrdes opgør der ligger i den nærmeste fremtid.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 14. mar 2006, 13:32, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: AGF - SønderjyskE, Hvad betyder det for os?
Tja jeg håber enten på en sejr til Sønderjyske eller minimum uafgjort. For mig at se er det vigtigt at Ove P ikke får gang i AGF fra første færd, specielt da vi jo skal møde dem to gange inden for kort tid, så er det bedre de hænger lidt med hovederne 
-
YahooSeeker [Bot]
Ravnen skrev:
-------------------------------------------------------
> Tja jeg håber enten på en sejr til Sønderjyske
> eller minimum uafgjort. For mig at se er det
> vigtigt at Ove P ikke får gang i AGF fra første
> færd, specielt da vi jo skal møde dem to gange
> inden for kort tid, så er det bedre de hænger lidt
> med hovederne
>
> Ravnen
Ja hvis de vinder idag og den første kamp over os, så ved vi jo også at der ikke skal meget solskin til før der kommer rigtigt mange mennesker på stadion.
> Tja jeg håber enten på en sejr til Sønderjyske
> eller minimum uafgjort. For mig at se er det
> vigtigt at Ove P ikke får gang i AGF fra første
> færd, specielt da vi jo skal møde dem to gange
> inden for kort tid, så er det bedre de hænger lidt
> med hovederne
>
> Ravnen
Ja hvis de vinder idag og den første kamp over os, så ved vi jo også at der ikke skal meget solskin til før der kommer rigtigt mange mennesker på stadion.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: AGF - SønderjyskE, Hvad betyder det for os? OT
>Ud over at resultatet i kampen kan være direkte vigtigt for stillingen i tabellen, så bliver det ikke mindst interessant at se hvordan AGF spiller med Ove P ved roret og en del forstærkninger. <
Jeg vil mene AGF er svægget idet Carsten Hemmingsen ikke er i klubben mere
/Damsgaard
Jeg vil mene AGF er svægget idet Carsten Hemmingsen ikke er i klubben mere
/Damsgaard
-
YahooSeeker [Bot]
Ja 1-0 til AGF det tog kun 10 min. for Graulund
-
YahooSeeker [Bot]
Han er også anføre i dagens kamp
/Damsgaard
/Damsgaard
-
YahooSeeker [Bot]
Re: 1-0 ved Peter Graulund...
Jean / BW# 1238 skrev:
> 1-0 ved Peter Graulund... efter godt 10 minutter.
Ja det er godt nok noget af det mest tilfældige indspil, det var på et totaltkiset skud der tilfæligt bliver en perfekt spilning.
> 1-0 ved Peter Graulund... efter godt 10 minutter.
Ja det er godt nok noget af det mest tilfældige indspil, det var på et totaltkiset skud der tilfæligt bliver en perfekt spilning.
-
Ravnen
Ja det er ligegodt pokkers. Men lad os nu se, jeg vil ikke afskrive Sønderjyske helt endnu 
-
YahooSeeker [Bot]
Hvad synes i?
Hvad synes i om AGF´s måde at spille på?
Nogen der har fået øje på nogle svagheder/ Styrker vi skal holde øje med i anden halvleg?
Nogen der har fået øje på nogle svagheder/ Styrker vi skal holde øje med i anden halvleg?
-
Ravnen
Re: Hvad synes i?
Det er svært at tage stilling til allerede, i starten var de meget famlende, og inden deres scoring var det Sønderjyske som havde overtaget. Men derefter fik AGF mere mod, og kampen er nu meget lige.
Men at neutralisere Graulund virker som et godt sted at starte, han er meget bevægelig så midtbanen skal være hurtige til at komme med tilbage og lukke hullerne når forsvaret løber efter ham.
Umiddelbart ligner forsvaret AGFs svaghed, jeg tror Klaus Kærgaard og David Nielsen kunne skabe stor ravage dernede.
Men at neutralisere Graulund virker som et godt sted at starte, han er meget bevægelig så midtbanen skal være hurtige til at komme med tilbage og lukke hullerne når forsvaret løber efter ham.
Umiddelbart ligner forsvaret AGFs svaghed, jeg tror Klaus Kærgaard og David Nielsen kunne skabe stor ravage dernede.
-
Peter Ross
Det betyder, at Shane Sheriff har karantæne på søndag 
Peter Ross
Peter Ross
-
Kim
Re: AGF - SønderjyskE, 1-1
YES !!!!!!!!!!!!!!!!
Sheriffen ude....
Og Denis DANDY til 1-1
danry..
Sheriffen ude....
Og Denis DANDY til 1-1
danry..
-
Peter Ross
Og så siger vi 1-1 !
GF, you're going down on sunday !
Peter Ross
GF, you're going down on sunday !
Peter Ross