Spiller indkøb i sommer
-
Jydepower
Re: Spiller indkøb i sommer
Med al respekt for Baba, så er hans formdyk så stort at hans niveau er på 1 div. standart :S han spillede utrolig dårligt mod Horsens og skabte INTET, ved det er meget at forlange af ham på en kamp. Men I mine øjn så har Baba LAAAAANG vej til start 11'eren, endda også i forhold til Jude
-
Jesper BW1100
Re: Spiller indkøb i sommer.. højre back
fcm-fan-4ever Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg har et par forslag til hæjre back pladsen...
>
> Dan Anton Johansen.
> Fremragende Fighter og indpisker, fri transfer til
> sommer.
> Tror at dan A. lige nu er på vej tilbage efter at
> have siddet på bænken i norge, og med et halv år
> spilletid i viborg, så er der vel en chance for at
> han er 100 % i form igen til sommer..
> Vi ved alle hvor god og vigtig han var i brøndby,
> og tror sagtens at han kunne finde tilbage i det
> niveau igen, hvis han kommer tilbage til et
> tophold..
>
> Han er jo lige nu i jylland, så det er jo ikke
> sikkert at han vil rejse så langt for at finde en
> ny klub, hvis der var en i nærheden der kunne
> bruge ham...
> Jeg kunne godt forestille mig at han er i FCM
> efter sommer, hvis kolja smutter...
Jeg vil hellere have en heftig trekant med Jytte Abildstrøm og Laura fra X-factor end jeg vil se Danton i en FCM-trøje. Manden er jo direkte elendig!
> Jeg har et par forslag til hæjre back pladsen...
>
> Dan Anton Johansen.
> Fremragende Fighter og indpisker, fri transfer til
> sommer.
> Tror at dan A. lige nu er på vej tilbage efter at
> have siddet på bænken i norge, og med et halv år
> spilletid i viborg, så er der vel en chance for at
> han er 100 % i form igen til sommer..
> Vi ved alle hvor god og vigtig han var i brøndby,
> og tror sagtens at han kunne finde tilbage i det
> niveau igen, hvis han kommer tilbage til et
> tophold..
>
> Han er jo lige nu i jylland, så det er jo ikke
> sikkert at han vil rejse så langt for at finde en
> ny klub, hvis der var en i nærheden der kunne
> bruge ham...
> Jeg kunne godt forestille mig at han er i FCM
> efter sommer, hvis kolja smutter...
Jeg vil hellere have en heftig trekant med Jytte Abildstrøm og Laura fra X-factor end jeg vil se Danton i en FCM-trøje. Manden er jo direkte elendig!
-
HauG
Re: Venstre Kant: Beckmann
Bare ærgeligt vi ikke hentede ham i vinters hvor prisen var en helt anden. I sommers manglede vi en angriber og en venstre kant - aka beckmann og aabech. som vi måske kunne have fået for 10mio:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,683 ... #msg-68440
http://www.bold.dk/nyt/?vis=78285
Men nu koster Beckmann alene 10mio. Øv... Jeg syntes 10mio er lige på kanten af hvad han er værd.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83328
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,683 ... #msg-68440
http://www.bold.dk/nyt/?vis=78285
Men nu koster Beckmann alene 10mio. Øv... Jeg syntes 10mio er lige på kanten af hvad han er værd.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=83328
-
Hausser
Når sportsmedierne og forundrede fans spørger hvorfor i alverden vi dog ikke har flere danskere i startopstillingen, så kan man jo kun sige, DERFOR og henvise til Beckmanns prisskilt.
Så snart der er en dansker der viser et flig af talent så bliver prisen skuet op det ublu og til et niveau hvor meget få danske klubber kan være med. Med al respekt, så giver man sgu ikke 10 millioner for en Mikkel Beckmann, hvis man giver 10 millioner, så giver man 10 millioner for en stor stjerne som vil være garanteret forstærkning.
Så er Beckmanns c.v altså heller ikke bedre Lyngby, han har spillet på det absolutte bundhold og ligesom resten af holdet, forsvundet ud af kampene mange gange hvor han ikke har hævet sig over den gå masse. Han er 24 år (blir 25 i år) og blot spillet én sæson i den bedste række. Han har godt nok været udtaget til landsholdet og spillet en kamp fra start, men faldt totalt ud af den kamp og suverænt den ringste på banen. Lyngby, Mikkel Beckmann er langt fra 10 millioner værd, med mindre Reggiana melder sig interesseret, han bør højst være 3-5 millioner værd.
P.S Aabech er en doven hund som intet viser og intet har at gøre i FCM, ren Danny-light.
Så snart der er en dansker der viser et flig af talent så bliver prisen skuet op det ublu og til et niveau hvor meget få danske klubber kan være med. Med al respekt, så giver man sgu ikke 10 millioner for en Mikkel Beckmann, hvis man giver 10 millioner, så giver man 10 millioner for en stor stjerne som vil være garanteret forstærkning.
Så er Beckmanns c.v altså heller ikke bedre Lyngby, han har spillet på det absolutte bundhold og ligesom resten af holdet, forsvundet ud af kampene mange gange hvor han ikke har hævet sig over den gå masse. Han er 24 år (blir 25 i år) og blot spillet én sæson i den bedste række. Han har godt nok været udtaget til landsholdet og spillet en kamp fra start, men faldt totalt ud af den kamp og suverænt den ringste på banen. Lyngby, Mikkel Beckmann er langt fra 10 millioner værd, med mindre Reggiana melder sig interesseret, han bør højst være 3-5 millioner værd.
P.S Aabech er en doven hund som intet viser og intet har at gøre i FCM, ren Danny-light.
-
B
Ken Fagerberg = 10 mio + stor videresalgsklausul.
Udlændinge er i nogen tilfælde ikke meget billigere.
Udlændinge er i nogen tilfælde ikke meget billigere.
-
Jacob
Han er også meget yngre og for mig at se et større talent.
Det bliver meget godt understreget i form af hans tidlige udtagelse til U21 landsholdet, men ja, hvis vi har givet 10 mil for ham, så er det da også dyrt. Dog kan han vise sig at blive meget mere værd - hvilket jeg ikke tror vi skal regne med Beckmann bliver.
Det bliver meget godt understreget i form af hans tidlige udtagelse til U21 landsholdet, men ja, hvis vi har givet 10 mil for ham, så er det da også dyrt. Dog kan han vise sig at blive meget mere værd - hvilket jeg ikke tror vi skal regne med Beckmann bliver.
-
B
Beckmann er knap 25 år og spiller på det danske landshold. Kan ikke se hvorfor han ikke skulle kunne stige i værdi, især ikke hvis han præsterer på et tophold.
Hvem er dem der er bedst kan jeg ikke rigtig forholde mig til, de spiller også to forskellige pladser - grunden til at jeg bringer Fagerberg på banen, er at Hausser mener at 10 mio er alt alt for meget for Beckmann. Kan godt være Beckmann spiller for et bundhold, men Fagerberg spillede ikke engang i den bedste svenske række.
Hvem er dem der er bedst kan jeg ikke rigtig forholde mig til, de spiller også to forskellige pladser - grunden til at jeg bringer Fagerberg på banen, er at Hausser mener at 10 mio er alt alt for meget for Beckmann. Kan godt være Beckmann spiller for et bundhold, men Fagerberg spillede ikke engang i den bedste svenske række.
-
jonsen1
Jydepower Skrev:
> Med al respekt for Baba, så er hans formdyk så
> stort at hans niveau er på 1 div. standart :S han
> spillede utrolig dårligt mod Horsens og skabte
> INTET, ved det er meget at forlange af ham på en
> kamp. Men I mine øjn så har Baba LAAAAANG vej til
> start 11'eren, endda også i forhold til Jude
Hvad bygger du dette på? Hvor meget har Jude vist?
Jeg er ikke i tvivl om at Baba nok skal slå igennem.
> Med al respekt for Baba, så er hans formdyk så
> stort at hans niveau er på 1 div. standart :S han
> spillede utrolig dårligt mod Horsens og skabte
> INTET, ved det er meget at forlange af ham på en
> kamp. Men I mine øjn så har Baba LAAAAANG vej til
> start 11'eren, endda også i forhold til Jude
Hvad bygger du dette på? Hvor meget har Jude vist?
Jeg er ikke i tvivl om at Baba nok skal slå igennem.
-
Hausser
Der er simpelthen en kæmpestor mængde potentiale og perspektiv til forskel på Fagerberg og Beckmann.
Hvor Beckmann allerede bør være noget nær færdigudviklet som spiller, så vil Fagerberg utvivlsomt stadig tillægge sit spil yderligere dimensioner og nuancer i løbet af de kommende år. At han debutterer som 18 årig (årgang 89) på det svenske u/21 landshold, fortæller altså også en del om Fagerbergs potentiale.
Jeg er villig til at vædde på, at ingen dansk klub vil betale de vanvittige 10 millioner for Beckmann som Lyngby tilsyneladende forlanger. Blir han solgt til en anden dansk klub, bliver det ikke for 10 millioner, det er han simpelthen ikke god nok til.
Hvor Beckmann allerede bør være noget nær færdigudviklet som spiller, så vil Fagerberg utvivlsomt stadig tillægge sit spil yderligere dimensioner og nuancer i løbet af de kommende år. At han debutterer som 18 årig (årgang 89) på det svenske u/21 landshold, fortæller altså også en del om Fagerbergs potentiale.
Jeg er villig til at vædde på, at ingen dansk klub vil betale de vanvittige 10 millioner for Beckmann som Lyngby tilsyneladende forlanger. Blir han solgt til en anden dansk klub, bliver det ikke for 10 millioner, det er han simpelthen ikke god nok til.
-
Jonas BW:1859
jonsen1 Skrev:
> Jydepower Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Med al respekt for Baba, så er hans formdyk så
> > stort at hans niveau er på 1 div. standart :S
> han
> > spillede utrolig dårligt mod Horsens og skabte
> > INTET, ved det er meget at forlange af ham på
> en
> > kamp. Men I mine øjn så har Baba LAAAAANG vej
> til
> > start 11'eren, endda også i forhold til Jude
>
>
> Hvad bygger du dette på? Hvor meget har Jude
> vist?
>
> Jeg er ikke i tvivl om at Baba nok skal slå
> igennem.
Helt enig, er ikke i tvivl om at Baba har et kæmpe potentiale. Og jeg mener personligt også at han er langt over Jude.
Han må være 3. valg efter Frank og Ken.
/Jonas Max
> Jydepower Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Med al respekt for Baba, så er hans formdyk så
> > stort at hans niveau er på 1 div. standart :S
> han
> > spillede utrolig dårligt mod Horsens og skabte
> > INTET, ved det er meget at forlange af ham på
> en
> > kamp. Men I mine øjn så har Baba LAAAAANG vej
> til
> > start 11'eren, endda også i forhold til Jude
>
>
> Hvad bygger du dette på? Hvor meget har Jude
> vist?
>
> Jeg er ikke i tvivl om at Baba nok skal slå
> igennem.
Helt enig, er ikke i tvivl om at Baba har et kæmpe potentiale. Og jeg mener personligt også at han er langt over Jude.
Han må være 3. valg efter Frank og Ken.
/Jonas Max
-
B
Alt afhængig af hvem der bliver træner i BIF, kan jeg da snild se dem betale 10 mio for ham. Men som de spiller nu, ville det da være tåbeligt, da en rigtig fløjspiller som ham slet ikke kommer til sin ret i det system.
Gislason, Holmen, Ericsson og Retov....vidner ikke lige om et hold der satser på rigtige fløjspillere.
Fagerberg er et sats, han har præsteret i den næstbedste svenske række. Kan da godt være han har potentiale, men hvem siger han slår igennem.
Beckmann har præsteret i den bedste danske række, endda for et bundhold. Her køber klubberne en spiller de kender rigtig godt.
Mine indlæg skal ikke forståes som kritik af Fagerberg, ville ikke bytte ham med Beckmann, da vi har rigeligt med offensive midtbanespillere og meget få rigtige targetmen.
Mener bare at Beckmann er et godt købt for en klub der mangler en kantspiller. Om prisen så bliver 7, 8 eller 10 mio, det afhænger jo af folkene bag forhandlingsbordet og udbud/efterspørgsel.
Var jeg Beckmann ville da også gå helhjertet efter en chance i udlandet, helst Holland, man skal smede imens jernet er varmt.
Gislason, Holmen, Ericsson og Retov....vidner ikke lige om et hold der satser på rigtige fløjspillere.
Fagerberg er et sats, han har præsteret i den næstbedste svenske række. Kan da godt være han har potentiale, men hvem siger han slår igennem.
Beckmann har præsteret i den bedste danske række, endda for et bundhold. Her køber klubberne en spiller de kender rigtig godt.
Mine indlæg skal ikke forståes som kritik af Fagerberg, ville ikke bytte ham med Beckmann, da vi har rigeligt med offensive midtbanespillere og meget få rigtige targetmen.
Mener bare at Beckmann er et godt købt for en klub der mangler en kantspiller. Om prisen så bliver 7, 8 eller 10 mio, det afhænger jo af folkene bag forhandlingsbordet og udbud/efterspørgsel.
Var jeg Beckmann ville da også gå helhjertet efter en chance i udlandet, helst Holland, man skal smede imens jernet er varmt.
-
Brobissen
Kan Dadu komme tilbage
Nu snakker vi alle jo om og få en ny angriber men har vi glemt Christian Olsen og Dadu kunne jo være dadu kom tilbage
Man ved aldrig
Dadu - Kunne være han ville tilbage og bevise noget og som jeg husker ham opsøgte han mange muligheder var bare ikke heldig med og få dem ind.
Speeady Olsen - Tror ikke han vil i 1 div men ved ikke om han har en et eller andet i hans kontrakt der binder ham til VFF
/Pau
VI HADER VI HADER VI HADER VFF
Man ved aldrig
Dadu - Kunne være han ville tilbage og bevise noget og som jeg husker ham opsøgte han mange muligheder var bare ikke heldig med og få dem ind.
Speeady Olsen - Tror ikke han vil i 1 div men ved ikke om han har en et eller andet i hans kontrakt der binder ham til VFF
/Pau
VI HADER VI HADER VI HADER VFF
-
bw152/michael
Re: Kan Dadu komme tilbage
Brobissen Skrev:
> Dadu - Kunne være han ville tilbage og bevise
> noget og som jeg husker ham opsøgte han mange
> muligheder var bare ikke heldig med og få dem
> ind.
Er han ikke udlejet til 31/12 ?
Eller har jeg husket forkert..
> Speeady Olsen - Tror ikke han vil i 1 div men ved
> ikke om han har en et eller andet i hans kontrakt
> der binder ham til VFF
Nej, han er jo lånt ud indtil sommerferien og der vender han jo så tilbage til os..
Vil dog alligevel mene han skal videre, vi har ikke brug for ham her..
Som jeg ser det, er det vigtigste nu at få en stabil højre back i stedet for Kolja som ikke burde spille for et tophold..
/Michael Meyhoff - Christian Olsen was once a black, now a green, in my heart - he is dead !!
> Dadu - Kunne være han ville tilbage og bevise
> noget og som jeg husker ham opsøgte han mange
> muligheder var bare ikke heldig med og få dem
> ind.
Er han ikke udlejet til 31/12 ?
Eller har jeg husket forkert..
> Speeady Olsen - Tror ikke han vil i 1 div men ved
> ikke om han har en et eller andet i hans kontrakt
> der binder ham til VFF
Nej, han er jo lånt ud indtil sommerferien og der vender han jo så tilbage til os..
Vil dog alligevel mene han skal videre, vi har ikke brug for ham her..
Som jeg ser det, er det vigtigste nu at få en stabil højre back i stedet for Kolja som ikke burde spille for et tophold..
/Michael Meyhoff - Christian Olsen was once a black, now a green, in my heart - he is dead !!
-
Hausser
Re: Kan Dadu komme tilbage
Helt ærligt, så er der vel ikke et mange som snakker om en ny angriber, vi har rigeligt angribere i truppen.
Dadu er udlejet til nytår og Christian Olsen har ikke noget at gøre i FCM, det har han så rigeligt bevist i Viborg.
Dadu er udlejet til nytår og Christian Olsen har ikke noget at gøre i FCM, det har han så rigeligt bevist i Viborg.