Tæt opløb om sølvet
-
Kent
Tæt opløb om sølvet
Med denne rundes resultater var der en del, der faldt på plads:
AaB bliver mestre - Tillykke med det, men husk at kigge jer over skulderen....
Viborg og Lyngby rykker ud.
Spændingen i ligaen drejer sig om sølvet, hvor der i øjeblikket er 3 tætte kandidater: os, OB og FCK.
Det resterende kampprogram for de klubber ser således ud:
FCM:
Randers (h)
Esbjerg (u)
OB (h)
AGF (h)
FCN (u)
Ikke det letteste program, da der er masser af midterhold, som vi plejer at sætte point over styr mod. Alle kampe er nøglekampe, men naturligvis er kampen mod OB ekstremt vigtig. Esbjerg taber vi altid til, men jeg tror at de efterhånden må være så mærket af deres hårde program, at vi nupper point mod dem (de bruger deres sidste kræfter på at vinde over OB i midtugen). Med 3 hjemmesejre ser det fornuftigt ud, men vi skal nok hente noget ude også, hvis vi skal have sølv.
OB:
Esbjerg (h)
Horsens (u)
FCM (u)
FCN (h)
AaB (u)
Umiddelbart det sværeste slutprogram af de 3 hold, men specielt den sidste kamp i AaB er uforudsigelig. AaB er allerede mestre inden den, og derfor kan motivationen måske mangle lidt fra deres side. Men ellers 3 svære udekampe for OB, der dog er bedre ude end hjemme. Kampen mod Horsens og os er nøglekampe for dem.
FCK:
FCN (u)
AaB (h)
Viborg (h)
BIF (u)
Lyngby (h)
En blanding af lette og svære kampe. Hjemmekampene mod de 2 nedrykkere SKAL vindes og bliver det nok også. Derudover en kamp mod AaB, hvor AaB med en sejr måske kan sikre sig mesterskabet. Desuden en udekamp i Brøndby, der vil gøre alt for at forværre krisen i FCK og starte næste sæson med et mentalt overskud ift FCK. De er klart det hold, der spiller ringest i øjeblikket men de får min. 2 og nok også 3 sejre i de sidste 5 kampe.
Jeg tror det bliver usandsynligt tæt og desværre kan målscoren godt blive afgørende.
AaB bliver mestre - Tillykke med det, men husk at kigge jer over skulderen....
Viborg og Lyngby rykker ud.
Spændingen i ligaen drejer sig om sølvet, hvor der i øjeblikket er 3 tætte kandidater: os, OB og FCK.
Det resterende kampprogram for de klubber ser således ud:
FCM:
Randers (h)
Esbjerg (u)
OB (h)
AGF (h)
FCN (u)
Ikke det letteste program, da der er masser af midterhold, som vi plejer at sætte point over styr mod. Alle kampe er nøglekampe, men naturligvis er kampen mod OB ekstremt vigtig. Esbjerg taber vi altid til, men jeg tror at de efterhånden må være så mærket af deres hårde program, at vi nupper point mod dem (de bruger deres sidste kræfter på at vinde over OB i midtugen). Med 3 hjemmesejre ser det fornuftigt ud, men vi skal nok hente noget ude også, hvis vi skal have sølv.
OB:
Esbjerg (h)
Horsens (u)
FCM (u)
FCN (h)
AaB (u)
Umiddelbart det sværeste slutprogram af de 3 hold, men specielt den sidste kamp i AaB er uforudsigelig. AaB er allerede mestre inden den, og derfor kan motivationen måske mangle lidt fra deres side. Men ellers 3 svære udekampe for OB, der dog er bedre ude end hjemme. Kampen mod Horsens og os er nøglekampe for dem.
FCK:
FCN (u)
AaB (h)
Viborg (h)
BIF (u)
Lyngby (h)
En blanding af lette og svære kampe. Hjemmekampene mod de 2 nedrykkere SKAL vindes og bliver det nok også. Derudover en kamp mod AaB, hvor AaB med en sejr måske kan sikre sig mesterskabet. Desuden en udekamp i Brøndby, der vil gøre alt for at forværre krisen i FCK og starte næste sæson med et mentalt overskud ift FCK. De er klart det hold, der spiller ringest i øjeblikket men de får min. 2 og nok også 3 sejre i de sidste 5 kampe.
Jeg tror det bliver usandsynligt tæt og desværre kan målscoren godt blive afgørende.
Senest rettet af Kent 9. maj 2008, 08:58, rettet i alt 1 gang.
-
Aaes
Re: Tæt opløb om sølvet
Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> OB:
> Umiddelbart det sværeste slutprogram af de 3 hold,
> men specielt den sidste kamp i AaB er
> uforudsigelig. AaB er allerede mestre inden den,
> og derfor kan motivationen måske mangle lidt fra
> deres side.
Tror dog gerne at AAB vil slutte godt af på hjemmebane, og en i en sæson med guld ville den perfekte afslutning da være at slå OB på egen hjemmebane, for at sementere guldet..
> OB:
> Umiddelbart det sværeste slutprogram af de 3 hold,
> men specielt den sidste kamp i AaB er
> uforudsigelig. AaB er allerede mestre inden den,
> og derfor kan motivationen måske mangle lidt fra
> deres side.
Tror dog gerne at AAB vil slutte godt af på hjemmebane, og en i en sæson med guld ville den perfekte afslutning da være at slå OB på egen hjemmebane, for at sementere guldet..
-
LOOFT
Vi kan selv afgøre det, hvilket er meget vigtigt! At vi så ikke har fortjent at ligge hvor vi gør er en anden sag, men så længe vores konkurrenter også fucker i det, er det helt fint:-) Men det bliver nok ikke ved med at gå..
-
BW - 665
LOOFT Skrev:
> Vi kan selv afgøre det, hvilket er meget vigtigt!
> At vi så ikke har fortjent at ligge hvor vi gør er
> en anden sag,
Har du noget imod at uddybe?
> Vi kan selv afgøre det, hvilket er meget vigtigt!
> At vi så ikke har fortjent at ligge hvor vi gør er
> en anden sag,
Har du noget imod at uddybe?
-
LOOFT
At vi har spillet elendigt de sidste par kampe og sat dumme point til, så man skal side dagen og krydse fingre for fck og ob taber point. Vi havde også efterår med alt for lidt point på udebane, vores hold har underpræsteret, men vi ligger alligevel med. Det er bare træls når man havde muligheden for at presse aab lidt, at man taber point til: vff, ach og bif! unødvendige point tab, efter vi slået fck, ob og aab og reelt var med igen:-(
Nu fuckede fck selv op i det igen og vi har nu muligheden for at vise at vi har fortjent sølv, uden at andre skal underpræstere, men fordi vi kæmpede os til dem!!
Nu fuckede fck selv op i det igen og vi har nu muligheden for at vise at vi har fortjent sølv, uden at andre skal underpræstere, men fordi vi kæmpede os til dem!!
-
BW - 665
LOOFT Skrev:
> At vi har spillet elendigt de sidste par kampe og
> sat dumme point til, så man skal side dagen og
> krydse fingre for fck og ob taber point. Vi havde
> også efterår med alt for lidt point på udebane,
> vores hold har underpræsteret, men vi ligger
> alligevel med. Det er bare træls når man havde
> muligheden for at presse aab lidt, at man taber
> point til: vff, ach og bif! unødvendige point tab,
> efter vi slået fck, ob og aab og reelt var med
> igen:-(
>
> Nu fuckede fck selv op i det igen og vi har nu
> muligheden for at vise at vi har fortjent sølv,
> uden at andre skal underpræstere, men fordi vi
> kæmpede os til dem!!
Jeg er enig i de fleste af dine betragtninger, men kan slet ikke følge din argumentation om at vi "ikke har fortjent sølvet" når vi ligger til det? Vi har leveret dårlige præstationer på uheldige tidspunkter javist, men det har de andre åbenbart også eftersom vi har flere point end dem?
I fodbold snakkes der meget om at man ikke kan tale om fortjent og ufortjente vinder, men hvis der skal findes en nominator for ens præstationer over en hel sæson, så kan det da umuligt gøres bedre end tabellen? Så jo, hvis vi ender sæsonen med sølv om halsen, har vi naturligvis fortjent det! Og hvis vi ikke gør, så har vi nok ikke...
> At vi har spillet elendigt de sidste par kampe og
> sat dumme point til, så man skal side dagen og
> krydse fingre for fck og ob taber point. Vi havde
> også efterår med alt for lidt point på udebane,
> vores hold har underpræsteret, men vi ligger
> alligevel med. Det er bare træls når man havde
> muligheden for at presse aab lidt, at man taber
> point til: vff, ach og bif! unødvendige point tab,
> efter vi slået fck, ob og aab og reelt var med
> igen:-(
>
> Nu fuckede fck selv op i det igen og vi har nu
> muligheden for at vise at vi har fortjent sølv,
> uden at andre skal underpræstere, men fordi vi
> kæmpede os til dem!!
Jeg er enig i de fleste af dine betragtninger, men kan slet ikke følge din argumentation om at vi "ikke har fortjent sølvet" når vi ligger til det? Vi har leveret dårlige præstationer på uheldige tidspunkter javist, men det har de andre åbenbart også eftersom vi har flere point end dem?
I fodbold snakkes der meget om at man ikke kan tale om fortjent og ufortjente vinder, men hvis der skal findes en nominator for ens præstationer over en hel sæson, så kan det da umuligt gøres bedre end tabellen? Så jo, hvis vi ender sæsonen med sølv om halsen, har vi naturligvis fortjent det! Og hvis vi ikke gør, så har vi nok ikke...
-
LOOFT
Var jo også for at skube lidt til ilden, folk har det med at være så selvfede. Man har jo selvfølgelig fortjent det via sine point. Men lige nu sider man og holder halvt med ach, for at fck ikke skal overhale os...
Men vil se gejst og fighter vilje mod rend os!! ellers er det farvel sølvmedaljer, for den bliver helt sikkert ikke ved med at gå.
De er sæsonens store flop og derfor er det rigtig vigtigt at vi ikke luller os ned på et niveau, som vi så i lyngby.
Som Dennis har sagt i en anden tråd, så er der ikke tid til at rotere nu, det er alt eller intet nu også kan spillerne pive bagefter. De bliver trodsalt betalt for at levere varen.
Men vil se gejst og fighter vilje mod rend os!! ellers er det farvel sølvmedaljer, for den bliver helt sikkert ikke ved med at gå.
De er sæsonens store flop og derfor er det rigtig vigtigt at vi ikke luller os ned på et niveau, som vi så i lyngby.
Som Dennis har sagt i en anden tråd, så er der ikke tid til at rotere nu, det er alt eller intet nu også kan spillerne pive bagefter. De bliver trodsalt betalt for at levere varen.
-
BW - 665
LOOFT Skrev:
> Var jo også for at skube lidt til ilden, folk har
> det med at være så selvfede. Man har jo
> selvfølgelig fortjent det via sine point. Men lige
> nu sider man og holder halvt med ach, for at fck
> ikke skal overhale os...
>
> Men vil se gejst og fighter vilje mod rend os!!
> ellers er det farvel sølvmedaljer, for den bliver
> helt sikkert ikke ved med at gå.
Tjaa, synes nu vi så noget af det rigtige i 1. halvleg i går - en gedigen professionel indstilling! Tror skam heller ikke det er viljen til sølv der mangler - hvis noget mentalt skulle spille ind skulle det da lige være at guldet glippede selvom det uden tvivl var inden for rækkevigde, og at dem som allerede har vundet sølv måske har svært ved at tage til takke med "kun" det når der var mulighed for mere.
Men som sagt, tror jeg ikke på, jeg er overbevist om at motivationen intet fejler hos drengene! Som man godt kunne stille spørgsmål til i f.eks. FCK...
> De er sæsonens store flop og derfor er det rigtig
> vigtigt at vi ikke luller os ned på et niveau, som
> vi så i lyngby.
Ahhh det er jeg så slet ikke enig med dig i, kan pege på mange flop som er større, og nævner i flæng FCK, BIF og VFF. (selvom det måske var forventet af VFF et eller andet sted)
Men du har ret i at det er en såkaldt "pligtsejr" vi skal have i hus - også selvom Randers viser god form for tiden. Jeg kan dog ikke understrege nok at de IKKE skal undervurderes... vi har vist at point sagtens kan smides på fortet hvis ikke respekten og koncentrationen er konsistent i 90 minutter, så ingen slinger i valsen!
> Som Dennis har sagt i en anden tråd, så er der
> ikke tid til at rotere nu, det er alt eller intet
> nu også kan spillerne pive bagefter. De bliver
> trodsalt betalt for at levere varen.
Nu er rotation jo ikke for at "være gode ved spillerne", det er jo ud for et professionelt og materielt synspunkt. Jeg tror såmen nok vores trænerteam skal stille de forventninger der skal til af vores bærende kræfter, men derfor kommer du nok stadig ikke til at se at vi starter med de samme 11 hver gang resten af sæsonen.
> Var jo også for at skube lidt til ilden, folk har
> det med at være så selvfede. Man har jo
> selvfølgelig fortjent det via sine point. Men lige
> nu sider man og holder halvt med ach, for at fck
> ikke skal overhale os...
>
> Men vil se gejst og fighter vilje mod rend os!!
> ellers er det farvel sølvmedaljer, for den bliver
> helt sikkert ikke ved med at gå.
Tjaa, synes nu vi så noget af det rigtige i 1. halvleg i går - en gedigen professionel indstilling! Tror skam heller ikke det er viljen til sølv der mangler - hvis noget mentalt skulle spille ind skulle det da lige være at guldet glippede selvom det uden tvivl var inden for rækkevigde, og at dem som allerede har vundet sølv måske har svært ved at tage til takke med "kun" det når der var mulighed for mere.
Men som sagt, tror jeg ikke på, jeg er overbevist om at motivationen intet fejler hos drengene! Som man godt kunne stille spørgsmål til i f.eks. FCK...
> De er sæsonens store flop og derfor er det rigtig
> vigtigt at vi ikke luller os ned på et niveau, som
> vi så i lyngby.
Ahhh det er jeg så slet ikke enig med dig i, kan pege på mange flop som er større, og nævner i flæng FCK, BIF og VFF. (selvom det måske var forventet af VFF et eller andet sted)
Men du har ret i at det er en såkaldt "pligtsejr" vi skal have i hus - også selvom Randers viser god form for tiden. Jeg kan dog ikke understrege nok at de IKKE skal undervurderes... vi har vist at point sagtens kan smides på fortet hvis ikke respekten og koncentrationen er konsistent i 90 minutter, så ingen slinger i valsen!
> Som Dennis har sagt i en anden tråd, så er der
> ikke tid til at rotere nu, det er alt eller intet
> nu også kan spillerne pive bagefter. De bliver
> trodsalt betalt for at levere varen.
Nu er rotation jo ikke for at "være gode ved spillerne", det er jo ud for et professionelt og materielt synspunkt. Jeg tror såmen nok vores trænerteam skal stille de forventninger der skal til af vores bærende kræfter, men derfor kommer du nok stadig ikke til at se at vi starter med de samme 11 hver gang resten af sæsonen.
-
LOOFT
BW - 665 Skrev:
> Tjaa, synes nu vi så noget af det rigtige i 1.
> halvleg i går - en gedigen professionel
> indstilling! Tror skam heller ikke det er viljen
> til sølv der mangler - hvis noget mentalt skulle
> spille ind skulle det da lige være at guldet
> glippede selvom det uden tvivl var inden for
> rækkevigde, og at dem som allerede har vundet sølv
> måske har svært ved at tage til takke med "kun"
> det når der var mulighed for mere.
Det var professionelt i 1. halvleg, I 2. halvleg går vi helt i stå og står for langt tilbage, vores høje presspil fungere i rigtigt og de chancer får er lidt tilfældige, lyngby kommer med det sidste de har.
> Men som sagt, tror jeg ikke på, jeg er overbevist
> om at motivationen intet fejler hos drengene! Som
> man godt kunne stille spørgsmål til i f.eks.
> FCK...
Nu er målet jo guld, og jo længere tid der går og jo ringere vi spiller, jo mere press ligger der på spillerne. Uden at vide for meget om hvad der foregår, kunne man sagtens forestille sig at de spekulere for meget over den vision. Kombineret med dårlig motivation, har det givet nogle dårlige resultater.
Skal lade det være usagt om det er det, men synes viljen har manglet siden vi vandt over aab.
> Ahhh det er jeg så slet ikke enig med dig i, kan
> pege på mange flop som er større, og nævner i
> flæng FCK, BIF og VFF. (selvom det måske var
> forventet af VFF et eller andet sted)
BIF har da klaret det godt og er ved at få vendt skuden, de er da det første hold som har sikret sig adgang til europa... Alt andet end guld er flop for fck, men de ligger til sølv og derfor kan floppet reduceres væsentligt.
Viborg var på forhånd en nedryknings kandidat og det eneste de flopper på, er at de ikke får nok ud af deres materiale, for potentialet var der.
> Men du har ret i at det er en såkaldt "pligtsejr"
> vi skal have i hus - også selvom Randers viser god
> form for tiden. Jeg kan dog ikke understrege nok
> at de IKKE skal undervurderes... vi har vist at
> point sagtens kan smides på fortet hvis ikke
> respekten og koncentrationen er konsistent i 90
> minutter, så ingen slinger i valsen!
Enig! Alle hold skal mødes med største respekt og der skal kæmpes til sidste bloddråbe, alt andet vil være forkasteligt.
> Nu er rotation jo ikke for at "være gode ved
> spillerne", det er jo ud for et professionelt og
> materielt synspunkt. Jeg tror såmen nok vores
> trænerteam skal stille de forventninger der skal
> til af vores bærende kræfter, men derfor kommer du
> nok stadig ikke til at se at vi starter med de
> samme 11 hver gang resten af sæsonen.
Nej der er selvfølgelig skader og karantæner at tage højde for. Men de stærkeste 11 skal på banen længere den ikke. Ikke noget med man lige spare en spiller fordi vi skal spille allerede på mandag igen, det er ens for alle hold og det koster i alle ender. Resten af kampene kræves der sejr og sølvet er vores. Så kan det ikke nytte noget man lige spare lidt til esbjerg eller agf kampen, de er alle lige vigtige nu.
> Tjaa, synes nu vi så noget af det rigtige i 1.
> halvleg i går - en gedigen professionel
> indstilling! Tror skam heller ikke det er viljen
> til sølv der mangler - hvis noget mentalt skulle
> spille ind skulle det da lige være at guldet
> glippede selvom det uden tvivl var inden for
> rækkevigde, og at dem som allerede har vundet sølv
> måske har svært ved at tage til takke med "kun"
> det når der var mulighed for mere.
Det var professionelt i 1. halvleg, I 2. halvleg går vi helt i stå og står for langt tilbage, vores høje presspil fungere i rigtigt og de chancer får er lidt tilfældige, lyngby kommer med det sidste de har.
> Men som sagt, tror jeg ikke på, jeg er overbevist
> om at motivationen intet fejler hos drengene! Som
> man godt kunne stille spørgsmål til i f.eks.
> FCK...
Nu er målet jo guld, og jo længere tid der går og jo ringere vi spiller, jo mere press ligger der på spillerne. Uden at vide for meget om hvad der foregår, kunne man sagtens forestille sig at de spekulere for meget over den vision. Kombineret med dårlig motivation, har det givet nogle dårlige resultater.
Skal lade det være usagt om det er det, men synes viljen har manglet siden vi vandt over aab.
> Ahhh det er jeg så slet ikke enig med dig i, kan
> pege på mange flop som er større, og nævner i
> flæng FCK, BIF og VFF. (selvom det måske var
> forventet af VFF et eller andet sted)
BIF har da klaret det godt og er ved at få vendt skuden, de er da det første hold som har sikret sig adgang til europa... Alt andet end guld er flop for fck, men de ligger til sølv og derfor kan floppet reduceres væsentligt.
Viborg var på forhånd en nedryknings kandidat og det eneste de flopper på, er at de ikke får nok ud af deres materiale, for potentialet var der.
> Men du har ret i at det er en såkaldt "pligtsejr"
> vi skal have i hus - også selvom Randers viser god
> form for tiden. Jeg kan dog ikke understrege nok
> at de IKKE skal undervurderes... vi har vist at
> point sagtens kan smides på fortet hvis ikke
> respekten og koncentrationen er konsistent i 90
> minutter, så ingen slinger i valsen!
Enig! Alle hold skal mødes med største respekt og der skal kæmpes til sidste bloddråbe, alt andet vil være forkasteligt.
> Nu er rotation jo ikke for at "være gode ved
> spillerne", det er jo ud for et professionelt og
> materielt synspunkt. Jeg tror såmen nok vores
> trænerteam skal stille de forventninger der skal
> til af vores bærende kræfter, men derfor kommer du
> nok stadig ikke til at se at vi starter med de
> samme 11 hver gang resten af sæsonen.
Nej der er selvfølgelig skader og karantæner at tage højde for. Men de stærkeste 11 skal på banen længere den ikke. Ikke noget med man lige spare en spiller fordi vi skal spille allerede på mandag igen, det er ens for alle hold og det koster i alle ender. Resten af kampene kræves der sejr og sølvet er vores. Så kan det ikke nytte noget man lige spare lidt til esbjerg eller agf kampen, de er alle lige vigtige nu.
-
fcm-fan-4ever
Men som erik også sagde efter kampen mod lyngby, så er han godt tilfreds med pointhøsten i foråret, for det var i de sidste tre kampe i efteråret at vi smed de afgørende point, som vi kunne have brugt nu...
Desuden var han kun tilfreds med det første og sidste kvarter af kampen i lyngby..
Det eneste gode vi kunne tage med fra den kamp var tre point...
Jeg skal være ærlig og sige at jeg stadig tror på det gyldne om halsen efter sæsonen...
Den sæson her har bare vist at alle kan slå alle, og Aab har ikke overbevidst mig i de sidste kampe, og da de stadig har et svært program er intet umuligt...
Men kampen mod randers er så fucking vigtig fordi at vi skal vinde så vi kan sende presset videre...Randers er ikke så nemme, de er begyndt at vågne op, så er spændt på kampen..
tro på det gutter... Kom nu FCM
Keep the Black flag flying high...
Desuden var han kun tilfreds med det første og sidste kvarter af kampen i lyngby..
Det eneste gode vi kunne tage med fra den kamp var tre point...
Jeg skal være ærlig og sige at jeg stadig tror på det gyldne om halsen efter sæsonen...
Den sæson her har bare vist at alle kan slå alle, og Aab har ikke overbevidst mig i de sidste kampe, og da de stadig har et svært program er intet umuligt...
Men kampen mod randers er så fucking vigtig fordi at vi skal vinde så vi kan sende presset videre...Randers er ikke så nemme, de er begyndt at vågne op, så er spændt på kampen..
tro på det gutter... Kom nu FCM
Keep the Black flag flying high...
-
Jydepower
1 ) Aab
2 ) FcM
3 ) Ob
^ Stillingen efter den sidste kamp, i suppen, i år. ^
Hvis vi får max point, altså 18 point ud af 18 mulige kan Aab nøjes med at få 7 point ud af 18, Så tillykke med mesterskabet Aab. Det store slag skal derfor slåes om sølvet.
Vi kan jo selv afgøre det som det er nu. Hvis vi vinder over OB, er vi fire point foran OB ( nu går jeg ud fra at både OB og vi vinder de næste kampe, hvor vi skal møde
Randers og EfB, og OB skal møde EfB og Horsens, for begge hold nogle sværer kamp, som dog SKAL vindes) det stiller os i et meget god position i kampen om sølvet.
efter OB kampen er der 6 point at spille om. Lige PT ser jeg ikke FCK som en super kandidat til sølvet, de har Aab og Ob, så kan vi vel håbe på at Aab og Ob gider at hjælpe os.
Aab kan måske få afgjort mesterskabet difinitivt ved at vinde over FCK, og de vil sikker slutte godt af mod OB i den sidste kamp, så vi har vel en god chance for at få sølv.
Men må inderømme at så længe FCK ikke får medaljer og at vi ikke skal i Totocup (så skal man møde, efter hva jeg har forstået, Aston Villa, Blackburn Rovers eller Portsmouth,)
så har jeg intet imod at få Bronze. Men jeg vil vurdere vores chancer til at være MEGET gode hvis vi vinder over OB. I og med at OB og FCK skal møde Aab og har nogle sværer
udekampe.
2 ) FcM
3 ) Ob
^ Stillingen efter den sidste kamp, i suppen, i år. ^
Hvis vi får max point, altså 18 point ud af 18 mulige kan Aab nøjes med at få 7 point ud af 18, Så tillykke med mesterskabet Aab. Det store slag skal derfor slåes om sølvet.
Vi kan jo selv afgøre det som det er nu. Hvis vi vinder over OB, er vi fire point foran OB ( nu går jeg ud fra at både OB og vi vinder de næste kampe, hvor vi skal møde
Randers og EfB, og OB skal møde EfB og Horsens, for begge hold nogle sværer kamp, som dog SKAL vindes) det stiller os i et meget god position i kampen om sølvet.
efter OB kampen er der 6 point at spille om. Lige PT ser jeg ikke FCK som en super kandidat til sølvet, de har Aab og Ob, så kan vi vel håbe på at Aab og Ob gider at hjælpe os.
Aab kan måske få afgjort mesterskabet difinitivt ved at vinde over FCK, og de vil sikker slutte godt af mod OB i den sidste kamp, så vi har vel en god chance for at få sølv.
Men må inderømme at så længe FCK ikke får medaljer og at vi ikke skal i Totocup (så skal man møde, efter hva jeg har forstået, Aston Villa, Blackburn Rovers eller Portsmouth,)
så har jeg intet imod at få Bronze. Men jeg vil vurdere vores chancer til at være MEGET gode hvis vi vinder over OB. I og med at OB og FCK skal møde Aab og har nogle sværer
udekampe.
-
Jydepower
Taste fejl - Undskylder 16 point - Men Alfa og Omega er at Aab med 80% sikkerhed får Guld
-
188
Jydepower Skrev:
> Taste fejl - Undskylder 16 point - Men Alfa og
> Omega er at Aab med 80% sikkerhed får Guld
vi har lige afsluttet runde 28, hvilket vil sige der er 5 runder igen. Derfor er der kun 15 point at spille om, så med 9 point op til Aab og dårligere målscorer, er de sikre på guldet med 2 sejre i de resterende 5 kampe, selv hvis vi skulle få maksimum.
> Taste fejl - Undskylder 16 point - Men Alfa og
> Omega er at Aab med 80% sikkerhed får Guld
vi har lige afsluttet runde 28, hvilket vil sige der er 5 runder igen. Derfor er der kun 15 point at spille om, så med 9 point op til Aab og dårligere målscorer, er de sikre på guldet med 2 sejre i de resterende 5 kampe, selv hvis vi skulle få maksimum.
-
Jydepower
Så er der jo også lige målscore osv. men ja rigtig.. havde åbenbart lavet en regnefejl. men med 7 så er de difinitivt sikre.