Spiller indkøb i sommer

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Re: Venstre Kant: Beckmann

Indlæg af Kent »

Eftersom BIF jo bød på ham i slutningen af sidste vindue - men fik nej, da han mente han havde for kort tid til at overveje det - og MB nu selv nævner BIF som interessant og at Sjælland har førsteprioritet, så anser jeg det som mest sandsynligt, at han ender i BIF.

Men ellers en interessant spiller for os.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Det er klart at, såfremt storbyen er den udslagsgivende faktor for Beckmann, ja så kommer Herning/ikast til kort, men man kunne jo håbe Beckmann reflekterede lidt over sine egen muligheder i FCM og BIF.

I BIF vil Beckmann sandsynligvis får det noget sværere med at spille sig på holdet han han vil i FCM. På BIFs midtbane er der tre spillere som jeg vil betegne som sikre kort (Retov, Holmén og Gislason), spillere som alle har været blandt BIFs bedste i foråret og spillere som jeg tror bliver svære at slå af for alle konkurrenterne. Tilbage er der vel reelt kun en plads at konkurrere om og der skal han altså konkurrere mod Tobias Mikkelsen, Mike Jensen og Lorentzen. Desuden så kommer Duncan også tilbage fra sin skade på et tilspunkt og jeg tror han går ind i angrebet sammen med Katongo. Det betyder Martin Ericsson også skal have plads på midtbanen. Alt i alt tror jeg han vil få meget hård konkurrence i BIF og med mindre de løber ind i et nyt skadeshelvede, så tror jeg spilletiden bliver sparsom.

I FCM har vi derimod ingen decideret venstre kant, Furuseth er stadig kun en nødløsning på den position. Har vil han skulle konkurrere med Danny, Madsen og Furuseth og Adeola om spilletid og her tror jeg han er en ret god chance for at tilkæmpe sig en plads i start-11eren.

Desuden så var BIF et hold i voldsom krise dengang de bød på Beckmann og det kunne jo være de mener det kører bedre nu og ikke har behov for en spiller som Beckmann.

Kent

Indlæg af Kent »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Desuden så var BIF et hold i voldsom krise dengang
> de bød på Beckmann og det kunne jo være de mener
> det kører bedre nu og ikke har behov for en
> spiller som Beckmann.

Køhlert udtalte jo i vinters at de manglede en dribler på venstre kant. Derfor var de ude efter Alanzinho, hvilket ikke lykkedes og dermed åbnede muligheden for Beckmann i sidste øjeblik. Det problem er vel ikke løst for dem, men det kommer måske an på, om Køhlert er træner efter sommeren.

Beckmann kan jo også skule lidt til sin tidligere makker Tobias Mikkelsen, der ikke har fået det store ud af skiftet til BIF.

Men man skal ikke underkende, at et skifte til BIF betyder han kan blive boende hvor han er, beholde samme omgangskreds m.m. Så den private front trækker voldsomt i retning af BIF. Økonomisk kan vi nok heller ikke være med, hvis BIF for alvor vil have ham. Sprotslig har du ret, men det er jo ikke altid at det er nok. Men han bliver bestemt en af de spillere, som der bliver rift om i transfervinduet.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Det er klart vi ikke kan konkurrere på de sociale faktorer og er de bestemmende, så kommer vi helt sikkert til kort. Beckmann udtaler dog også at han helst vil til udlandet, så man kan da tro det måske ikke er så vigtigt for ham, trods alt.

Angående Brøndbys venstrekants problem, så skulle man måske tro at de nu er i en situation hvor de kan tillade sig at hente soleklare forstærkninger og ikke købe breddespillere som måske kan begå sig. Tror Beckmann vil være det sidste i Brøndby.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Når vi nu siger Sjælland er udlandet.. så må Jylland vel være udland for ham? ;)

Brobissen

Duncan

Indlæg af Brobissen »

Kunne Morten Duncan ikke være et emne punkt okay men han er måske lidt dyr men alligevel han har alt hvad en angriber skal have men måske giver han for mange problemer ude fra banen lige som David Nielsen og Mohammede Zidan men hvad syntes i .

/Pau

Jonas BW:1859

Re: Duncan

Indlæg af Jonas BW:1859 »

Brobissen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Kunne Morten Duncan ikke være et emne punkt okay
> men han er måske lidt dyr men alligevel han har
> alt hvad en angriber skal have men måske giver han
> for mange problemer ude fra banen lige som David
> Nielsen og Mohammede Zidan men hvad syntes i .
>
>
> /Pau

Kunne helt uden tvivl være interessant, dog tror jeg ikke at Duncan er interesseret i et evt. skifte til FC Midtjylland. Og jeg tror heller ikke vi er villige til give ham hvad han kræver i løn.

/Jonas Max

Dann H

Indlæg af Dann H »

Synes Simon Bræmer kunne være en spændende spiller.
- Han er begyndt at få spilletid igen, og scorer da også mål!
Det er selvfølgelig tvilsomt om Aab vil slippe ham, da Lars Nillson ryger tilbage til St. Etienne.

j3pq3

Indlæg af j3pq3 »

hvad i alverden skulle vi med endnu en angriber????

i front har vi enormt hårdtarbejdene unge spillere i form af Fagerberg og collins. derudover har vi anfører altid farlige frank. hvis vi forstærkede yderligere på den position, så ville der bare være nogle kæmpe talenter (baba og ken) der ikke får for meget spilletid.

vi har mere brug for forsvarsspillere, og en venstrekant på midten.

Dann H

Re: Spiller indkøb i sommer

Indlæg af Dann H »

Synes du selv Baba har vist noget overovedet??

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Jeg syns Baba har vist han er et kæmpe talent. At han det sidste halve års tid har været uheldig med skader samt er blevet brugt forkert (på kanten) er en anden sag.

j3pq3

Indlæg af j3pq3 »

Enig!

Baba havde et udemærket efterår, og blev samtidig spottet som en af de største angrebstalenter i hele sas-ligaen.

ja han har et formdyk, men så mrjelle siger, så bliver han brugt forkert, og så han døjet med en (eller flere?) skade(r).

desuden har han heller ikke haft alt for meget spilletid, hvilket gør at hvis han ikke præsterer 100%, så bliver han nemt sat i et dårligt lys.

fcm-fan-4ever

Re: Spiller indkøb i sommer.. højre back

Indlæg af fcm-fan-4ever »

Jeg har et par forslag til hæjre back pladsen...

Dan Anton Johansen.
Fremragende Fighter og indpisker, fri transfer til sommer.
Tror at dan A. lige nu er på vej tilbage efter at have siddet på bænken i norge, og med et halv år spilletid i viborg, så er der vel en chance for at han er 100 % i form igen til sommer..
Vi ved alle hvor god og vigtig han var i brøndby, og tror sagtens at han kunne finde tilbage i det niveau igen, hvis han kommer tilbage til et tophold..

Han er jo lige nu i jylland, så det er jo ikke sikkert at han vil rejse så langt for at finde en ny klub, hvis der var en i nærheden der kunne bruge ham...
Jeg kunne godt forestille mig at han er i FCM efter sommer, hvis kolja smutter...

Kasper bøgelund.
Han har haft en god periode i tyskland, men er nu blevet sat på bænken, har en god rutine og plejer at være sikker med bolden + at han har et godt skud udefra. Kasper er en også en fighter som giver sig 100 % for holdet, men som også er god offensivt..
Han Har noget erfaring fra Landsholdet og tidligere fast mand hos PSV, og det er godt at kunne give videre til vores unge spillere..
Tror godt at han kunne være interesseret i FCM da vi kan give ham en fornuftig løn og en evt startplads hvis kolja smutter, desuden så har han også chancen for at spille europæisk med os.

Dann H

Indlæg af Dann H »

Tror desværre ikk vi kan hente bøgelund hjem til heden.
- Tror han smutter til OB. ellers en meget spændende spiller.

Bjerg90

Indlæg af Bjerg90 »

Hvad med Frank Hansen?
http://www.efb.dk/Fodbold/?cat=squad&cat_id=288

25 år, og efter min mening god både i det defensive og offensivt.

Besvar