Først ville jeg gerne lige sige at jeg har oprettet denne nye tråd, fordi der hvor jeg skrev dette indlæg tidligere, ahr udviklet sig til en højst uinteressant tråd, så jeg tillader mig at starte en ny i håb om at få nogle flere svar
jeg syne virkelig den burde fjernes. en til er at teksten går ALT for hurtigt, så man slet ikke kan nå har synge med, en anden ting er at der nok er en 20 ud af de 50 (eller hvor mange der nu er) syngende fans der rent faktisk KAN teksten, og jeg skal da gerne være den første til at indrømme jeg heller ikke kan teksten 100%, og når så den samtidig flyver afsted me lysets hastighed, bliver det altså tit bare noget mumleværk.
Er jeg virkelig den eneste med denne tanke?
pinocchio sangen
-
PeterK123
Re: pinocchio sangen
Du er ikke den eneste.
Jeg ved ikke hvordan sangen fungerer i større klubber, men i en klub som FCM, hvor fanskaren er relativ lille, så virker den bare ikke.
Jeg kan kun første vers af pinocchio-sangen, hvorefter det bare bliver til halvt "lala" og halvt "lålå".
Vi diskuterede også pipi-sangen i det andet forum, men den synes jeg tilgengæld virker fint (men det er så en helt anden sag).
Jeg synes bare ikke pinocchio virker optimalt for os.
Jeg ved ikke hvordan sangen fungerer i større klubber, men i en klub som FCM, hvor fanskaren er relativ lille, så virker den bare ikke.
Jeg kan kun første vers af pinocchio-sangen, hvorefter det bare bliver til halvt "lala" og halvt "lålå".
Vi diskuterede også pipi-sangen i det andet forum, men den synes jeg tilgengæld virker fint (men det er så en helt anden sag).
Jeg synes bare ikke pinocchio virker optimalt for os.
-
Anni
Hvad med at lære den så? Jeg syntes, den fungerer udemærket - bortset fra, at den har en brat afslutning
Mel: Pinocchio
Der er ingen bånd der binder mig
Og FC fan det er jeg.
Viborg kan vi altid slå
Vi hader FCK…
I rødt og sort vi altid går.
Det eneste vi forstår
En del af FCs sorte hær
Vil vi altid vær´
/Ulvemor
Mel: Pinocchio
Der er ingen bånd der binder mig
Og FC fan det er jeg.
Viborg kan vi altid slå
Vi hader FCK…
I rødt og sort vi altid går.
Det eneste vi forstår
En del af FCs sorte hær
Vil vi altid vær´
/Ulvemor
-
j3pq3
Hvis i åbentbart ikke ville af med den sang, er det så ik muligt bare at sænke tempoet på den? det går frugteligt hurtigt, og selvom man kan den, kan men let komme ud af takt, og så bliver det altså bare noget mumlen og værre rod.
-
Kasper_Nielsen
Jeg har nu ikke så meget mod sangen, men forstår bare ikke, hvorfor den kun synges én gang igennem. Hvis én starter sangen, begynder folk først at synge midt inde i sangen, hvilket gør det til en "lala" løsning. Syng den igennem flere gange, så er det også muligt at få flere med.
Lige nu virker det som om, at det bare er en sang der skal overståes.
Lige nu virker det som om, at det bare er en sang der skal overståes.
-
mie
Jeg kan rigtigt godt lide sangen og synes faktisk også lidt at den er en del af vores "fan historie", den har været en del af repetoiret længe.
Men den har en brat afslutning og det kunne da være en spændende mulighed at synge den igennem mere end en gang og se hvordan det virker, for ja, det er jo ofte når 1. vers er ved at være slut, at alle har fundet ud af hvilken sang der er blevet sat igang, og det giver jo også bedre mulighed for at lære teksten og rytmen.
Men den har en brat afslutning og det kunne da være en spændende mulighed at synge den igennem mere end en gang og se hvordan det virker, for ja, det er jo ofte når 1. vers er ved at være slut, at alle har fundet ud af hvilken sang der er blevet sat igang, og det giver jo også bedre mulighed for at lære teksten og rytmen.
-
Jydepower
Jeg synes det er en af de bedste sange vi har!! Måske kan den komme til at gå lidt for hurtigt, men synes nu at når den bliver startet af capoerne, så går den i et godt tempo. Men kunne det var en mulighed at den capo der starter den med at sige..
"Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer" ingen ... osv. altså så alle folk bliver opmærksomme på at vi synger den nu.. også synes jeg også at den ska synges 2 gange..
"Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer" ingen ... osv. altså så alle folk bliver opmærksomme på at vi synger den nu.. også synes jeg også at den ska synges 2 gange..
-
j3pq3
ideen er da god, men måske man burde lige tage de første par ord med i langsom, altså:
"deeeer iiingeeen bååånd der" osv
altså skal der lidt mere til for at folk er med på hvilken sang der bliver sunget, da sangen nu er så hurtig.
"deeeer iiingeeen bååånd der" osv
altså skal der lidt mere til for at folk er med på hvilken sang der bliver sunget, da sangen nu er så hurtig.