Kan Dadu sælges til sommer?
-
Mose
Kan Dadu sælges til sommer?
Dadu har fået en fin åbning i Rusland, hvor han netop (10 min. siden) har scoret sit 4 ligamål for Alania, som er på vej mod toppen af ligaen.
Herligt hvis vi kan få et godt beløb for ham, idet vi helst ikke skal have ham tilbage.
Følg ham på livescore.com
Herligt hvis vi kan få et godt beløb for ham, idet vi helst ikke skal have ham tilbage.
Følg ham på livescore.com
Senest rettet af Mose 8. maj 2008, 19:32, rettet i alt 1 gang.
-
mancitydk
Re: Kan Dadu sælges til sommer?
Hvorfor skal vi ikke have ham tilbage Mose????
Hvis han netop er begyndt at score mål kan jeg ikke se at vi ikke kan bruge ham, så målfarlige er vi altså heller ikke....
Hvis han netop er begyndt at score mål kan jeg ikke se at vi ikke kan bruge ham, så målfarlige er vi altså heller ikke....
-
Jydepower
mancitydk, vil lige minde om at han scorede MANGE mål før han kom til FCM, og han siger selv at den danske superliga var meget svær at spille i pga. niveauet :http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=80374..
Men siger derved ikke at han ikke skal have chancen!! Hvis han er blevet en mere moden spiller og har fået noget speed så skal han nok komme langt, også i fcm
Men siger derved ikke at han ikke skal have chancen!! Hvis han er blevet en mere moden spiller og har fået noget speed så skal han nok komme langt, også i fcm
-
mancitydk
7 mål i efteråret JydePower. 7 mål i Sas, pokal og uefa. 1 mål mindre end frank.... Jeg synes ikke at han var så dårlig som gør ham til, men vi har nok alle vores favoritter, går jeg ud fra.
-
Hoffmann
Han trives ikke i midtjylland, og både ham og konen kan snakke russisk.
Så han er tabt for evigt..
Så han er tabt for evigt..
-
Hausser
Han kommer helt sikkert ikke tilbage til FCM, så det ville da være fremragende at vi kunne få nogle af de investerede kroner tilbage.
Det er klart at bliver han ved med at præstere og score kasser i det russiske, så bliver han et eller andet værd og vi må derfor håbe vi kan sælge ham for en pæn skilling til sommer. Dadu må også selv være interesseret i at få en afklaring på sin fremtid.
Det er klart at bliver han ved med at præstere og score kasser i det russiske, så bliver han et eller andet værd og vi må derfor håbe vi kan sælge ham for en pæn skilling til sommer. Dadu må også selv være interesseret i at få en afklaring på sin fremtid.
-
FCM_Anders
Jeg kunne slet ikke lig dadu da han kom. men han gjorde det meget godt ved godt han ikke score mange mål men han skal lige igang skal de nok komme. for han kommer til total mange chancer. så tror på han kommer til bage for os til sommer. og bliver top score.
-
jonsen1
er der nogen der kan huske eller ved hvad vi gav for Dadu da vi købte ham? og har i en ide om hvor meget vi kan få for ham? jeg vil skyde på 2-3 mil.
-
Hoffmann
Mikkelsen Skrev:
-------------------------------------------------------
> jeg mener faktisk at vi gav 5 mio for ham.....
Mener der var 4,5 mio
-------------------------------------------------------
> jeg mener faktisk at vi gav 5 mio for ham.....
Mener der var 4,5 mio
-
fcmig
Jeg prøvede at søge på fcm.dk jeg kunne finde nyheden om at han kom til klubben, men det står ikke noget om hvad vi betalte, men jeg mener også at kunne huske at vi betalte i omagnen af 5.
-
Mose
Det før omtalte mål blev senere rettet på livescore, så han har altså kun scoret tre mål, og her idag fik han så et rødt kort.
Nedtur
Nedtur