Jeg tror Claus vil være spænende at se ham der oppe..
Jeg tror at Erik R. har indset at Ken spiller bedst med en mand ved hans side, og vi ved jo at Claus har et kæmpe løbepensum, og ja så gerne han scorede et mål eller to.. det har han fortjent.. men jeg tror på en 3-1 sejr hvor Ken scorer ét, florescu ét, Claus M. ét. og så Katongo.
Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> Desværre er det som Brasil siger det.. vi har ALT
> at spille for..
> vi har ALT at tabe, og INTET at vinde . Sådan er
> det vel.
Så Så rolig nu... der er da stadig mindst sølvet at KÆMPE for så det skulle nærmere hedde
Alt at spille for, alt at vinde... Nu er det kun en læge der kan erklærer en paitent død.
Vi ligger nr. 2 .. vi kan uden problemer komme til at ende med den 4. plads som vi ikke rigtig kan bruge til noget .. så hvis vi taber ( selvfølgelig hvis OB og FCK vinder ) så er vi altså nr. 4 hvilket ikke er godt.. i og mod hvis Horsens vinder så ender det da helt galt
Anders Rasmussen, Lasse Heinze, Winston Reid, Christopher Poulsen, Kolja Afriyie, Magnus Troest, Simon Kjær, Claus Madsen, Danny Olsen, Adigun Salami, Yakubu Akilu, Petter Furuseth, Gheorghe Florescu, Adeola Runsewe, Ken Fagerberg, Jude Nworuh.
Trist at Femi, Thyge, Klimpl og selvfølgelig Frank ikke er med.
Det er så rigtigt, men lad os tage en kamp ad gangen...det er jo flere hjemme kampe end ude... Så håber hele holdet vil udvise en kamp geist de ikke har vist før, lad os håbe og tro på de kan hive en kanin op af hatten, så Sølvet bliver vores...
Hold op hvor det lyder som positiv opbakning til drengene nu hvor de har mest brug for det... Det er vores opgave at bakke spillerne op, og det gør vi ikke ved at lukke alt den negativitet ud, og tro det hele er afgjort... Der er altså stadig 21 point at spille om, og med så tæt en sæson, som det har været, hvor alle kan slå alle, så kan vi sagtens nå det endnu...
Det er jo netop nu at Aab, med det forspring de har nu, kan risikere at snuble over deres egne drømme af storhedsvanvid, og horsens kan nemt snuppe point fra Aab, som måske begynder at slække lidt på kræfterne, og tro at den er ved at være hjemme.. Men intet er afgjort før den 24 maj...
Så lad nu være med at male fanden på væggen allerede, vi har altså stadig det bedste slutprogram af topholdene vil jeg mene.. Så jeg tror på det til det sidste...
fcm-fan-4ever ?? Jeg går ikke udfra at drengene sidder og læser dette og tager det så personlig som at " nå nu gider fansene ikke at støtte os" dette er et debat forum, ikke et heppeforum (: .. og tro mig, når jeg er ude på stadion så synger jeg som bare .... så det er ikke det der mangler.. men vi må se realistisk på det at Aab, har et stort forspring i forhold til kampe, osv. jeg tror ikke det hele er afgjort.. men først begyndt.
Jeg går med en drøm om at se Winston som targetman,jeg syntes at han var målfarlig ved indendørstuneringen i vinter(jeg ved godt at det er noget andet at spille indendøres men anyway han har altså både højden og målnæsen)Jeg mener helt klart at vi altid skal have en targetman at spille op på,så nu når Franke er ude!!!
piloten bw4102 Skrev:
> Jeg går med en drøm om at se Winston som
> targetman,jeg syntes at han var målfarlig ved
> indendørstuneringen i vinter(jeg ved godt at det
> er noget andet at spille indendøres men anyway han
> har altså både højden og målnæsen)Jeg mener helt
> klart at vi altid skal have en targetman at spille
> op på,så nu når Franke er ude!!!
Har du hørt om ken fagerberg???
han er fantastisk at spille bolden op på måske har vi ikke set ham så meget med hovdet endnu men frank kom jo heller ikke til meget med hovdet mod bif sidst han var med.
dalle Skrev:
>
> Har du hørt om ken fagerberg???
> han er fantastisk at spille bolden op på måske har
> vi ikke set ham så meget med hovdet endnu men
> frank kom jo heller ikke til meget med hovdet mod
> bif sidst han var med.
Ja han er smænd god til at holde på den, nogle vil måske sige lidt for god. Den rykker sig jo nærmest ikke ud af flækken i en kontra. Men jeg er enig i at han er god til at holde den, og komme igennem i det etablerede spil.