AaB - Randers
-
Davoos
AaB - Randers
Eftersom denne kamp har direkte indflydelse på jeres og vores guld og/eller medalje chancer, tillader jeg mig at oprette en tråd, så alt vedrørende kampen ikke bliver spredt udover forummet, (da det nok sker hvis vi taber)...
Men til selve kampen, så har AaB en ufattelig dårlig statistik mod Randers, omend formen og spillet for Randers's vedkommende ikke har været for prangende i foråret. Vi har spillet 3, for os, meget svære kampe i streg, og har nu muligheden for at tage imod et par af de gaver i bl.a. har givet os. Om det sker, skal jeg lade være usagt, men det bliver nok en kamp med megen nerve, for os alle : p
Karantæne:
Randers: Bedi Buval
AaB: Thomas Enevoldsen
Men til selve kampen, så har AaB en ufattelig dårlig statistik mod Randers, omend formen og spillet for Randers's vedkommende ikke har været for prangende i foråret. Vi har spillet 3, for os, meget svære kampe i streg, og har nu muligheden for at tage imod et par af de gaver i bl.a. har givet os. Om det sker, skal jeg lade være usagt, men det bliver nok en kamp med megen nerve, for os alle : p
Karantæne:
Randers: Bedi Buval
AaB: Thomas Enevoldsen
Senest rettet af Davoos 25. apr 2008, 13:23, rettet i alt 1 gang.
-
Hausser
Re: AaB - Randers
Jeg tror jeg snakker på samtlige FCMeres vegne når jeg siger, jeg håber i få læsterlige klø og en håndfuld skader oveni 
Har dog desværre lidt svært ved at tro på det, har lidt på fornemmelsen i smider os definitivt i aften. Men man håber da
Har dog desværre lidt svært ved at tro på det, har lidt på fornemmelsen i smider os definitivt i aften. Men man håber da
-
Davoos
ja vi burde og er da også favoritter til i aften, i skal se jer heldige hvis vi taber i hvert fald
)... men der kan jo sagtens komme en dødbold der giver mål osv.
Men nu skal i også snart møde Randers mener jeg, så i får da også lejlighed til lige at lure af hvordan de skal, eller ikke skal spilles....
Men nu skal i også snart møde Randers mener jeg, så i får da også lejlighed til lige at lure af hvordan de skal, eller ikke skal spilles....
-
Chap
Ja med en AaB sejr i aften så er mesterskabet nok definitivt væk, medmindre I får hele holdet skadet 
KOM NU RANDERS!!!
KOM NU RANDERS!!!
-
mrjelle
Re: FCK - AGF
1-1 endte kampen, fint for os.
Nu skal det sku blive spændende hvad Randers kan byde på imod AAB.
Nu skal det sku blive spændende hvad Randers kan byde på imod AAB.
-
Lars
Re: AaB - Randers 1-0
Straffe, lidt svært at se om det var der. Jakobsen scorer på trods af at Stuhr-Ellegaard går til den rigtige side og får hånden på bolden.
-
Chap
Re: Straffe til randers.......
Hold kæft hvor er det ringe man! Hvad sker der for at sparke så fucking dårligt! ARGH!
-
Hausser
Re: AaB - Randers 1-0
Straffet var tydeligt nok, men desværre en afbrænder af den gamle FCMer Kenneth Møller Pedersen, så blir de ikke større, Skidt Randers..