We love you - sangen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Thomas Lund

Re: Nobody can beat us at home - sangen

Indlæg af Thomas Lund »

Hvor og hvornår blev den skudt ned? (ren nysgerrighed)

Jeg nævnte også på stadion i søndags at jeg mindedes at den blev brugt af andre, men hvis det bare er VFFs tilhængere så er det ligegyldigt. De går øjensynligt meget op i at finde en milliard sange på nettet og finde på tekster til dem og næste år er de alligevel i 1. division så who cares?

Lund

Amtrup

Indlæg af Amtrup »

Den var oppe at vende før sæsonstart.

http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,530 ... #msg-53053

Så vi var vel først med sangen i Danmark. Det tog bare lidt tid at få den i gang.

FCM_ole

Indlæg af FCM_ole »

Nej vi var ikke først med sangen. OB har også brugt den aner så ikke om de tog den til sig, jeg hørte bare lidt efter at det blev debatteret herinde på forumet at OB sang den til en hjemmekamp, har så ikke lagt mærke til den siden. Bortset lige fra Viborg i går, men det lød ikke særlig godt.
Så jaja lad os da bare køre videre med den, og meget gerne flere nye sange med gang i!

Tiesto

Re: Ny sang fra West Ham ??

Indlæg af Tiesto »

Endelig en tekst der lyder fremragende til dette chant :D
- Måske fordi den ligger meget nær den orig. men hva faen :)

Amtrup

Indlæg af Amtrup »

Jaja, jeg har også hørt, at OB bruger den. Men det var jo efter, at den blev debatteret herinde. Jeg tror først, at det var midt i efterårssæsonen, at OB begyndte at bruge den. Men det er også underordnet. Det er en fed sang, og den skal helt sikkert synges fremover.

Lauth

Indlæg af Lauth »

Man kan jo så vende den om og sige, hvis vi kan udfører sangen bedere en de klubber der bruger den, så er det vel kun positiv.

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synger fx "Ja her til morgen..." og "I
> 2011..." sangene stort set alene. ! fordi nogen
> synes den første var for rød, lige indtil der blev
> lavet en anden melodi på Bella Ciao, og fordi den
> anden er for svær melodisk.
>
> sådan er det bare...

- Du er ikke alene om den sang... Det ved du da.

Lauth

Indlæg af Lauth »

Den skal prøves søndag! ! ! Se om folk er med på den. Der vil nok være nogen der mener det er det værste gang bavl men de må de jo om.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Jeg er frisk ! :) Efter min mening mega fed sang

j3pq3

Re: Fornyelse af melodier

Indlæg af j3pq3 »

jeg tænkte på eftersom der er ret meget debat om hvilken klub der startede de forskellige sange, om ikke der skulle prøves hen HELT ny sang/melodi af?

jeg sad og kedede mig lidt og kom på en evt. mulighed i form af:

melodi: den allersidste dans (kim larsen)

(evt. tekst)
Aaaaaaaltid vil vi eeeeeelske vores FC
aaaaaaaltid vil vores hjerte slå for jer.
osv.

er ik den store sangskriver, og i skal heller ikke muligvis se det her som en idé til en ny sang, mere som en henvisning til emnet om at starte en helt ny melodi ingen bruger.

blot en tanke?

Persian_Wolf

Re: Fornyelse af melodier

Indlæg af Persian_Wolf »

God idé.

Mit bud, hiv fat i Scooters melodier. Specielt "how much is the fish". Det er satme en catchy tune, hvis hele Nordea kom med på den :D

Lalalaaa lala..

FCM_Aarhus

Keep it up!

Indlæg af FCM_Aarhus »

Vil bare ytre, at det er fedt at man i større og større grad forsøger R udvikle vokalen på Fort Wolfenstein! Det kan mærkes og høres - og der bliver sat pris på det!

Nu mangler jeg bare selv at kunne versene :)

Måske et forslag til vores trubadurer kunne være at man gå ind på iTunes eller hvad det nu må være og søger på ting som 'ulv'/'wolf' eller hvad der nu kunne relatere en sang til hvem i/vi er... bare et forslag.

Men det et tydeligt at der bliver gjort et stykke arbejde for vokalerne; og det ville jeg egentlig bare sige er værdsat! Go' kamp i aften!

PeterK123

"Hungry Like The Wolf" - Duran Duran

Indlæg af PeterK123 »

http://www.youtube.com/watch?v=Lv6Cr5LZStE
Tænkte på om man ikke kunne lave et eller andet med omkvædet i denne sang? Den kunne da være rimelig nem at synge til:
Orginal version:
In touch with the ground
Im on the hunt - Im after you
Smell like I sound, Im lost in a crowd
And Im hungry like the wolf
Straddle the line, in discord and rhyme
Im on the hunt Im after you
Mouth is alive with juices like wine
And Im hungry like the wolf
Do do do do do do

Evt ny tekst:
Hvorend I er
Vi er her altid med jer
Det' kun guld der tæller, det' nu det gælder
Her eksisterer kun én FC
På vor mægtige fort, de kommer til kort
Her eksisterer kun én FC
Klubben i Jylland, vinder på Sjælland
Her eksisterer kun én FC
Lå lå lå lå lå lå lå...

Den originale tekst kan selvfølgelig også bruges, og selve sangen kan vel reguleres, så den passer præcis til teksten og fællessang.

Bobby

Re: "Hungry Like The Wolf" - Duran Duran

Indlæg af Bobby »

Ideen til at bruge sangen er rigtig god, men for at det skal give mening, skal man vel bruge det eksisterende omkvæd for ligesom at have "ulve-linket".

Således bør sangen vel også være på engelsk. Hvis ikke man bruger omkvædet som det er, kan man jo ligeså godt bruge en hvilken som helst sang.

Besvar