FCM dropper Martin Jungbloot
-
Persian_Wolf
FCM dropper Martin Jungbloot
Senest rettet af Persian_Wolf 22. apr 2008, 17:41, rettet i alt 1 gang.
-
Kasper_Nielsen
Re: FCM dropper Martin Jungbloot
Synes heller ikke han har vist noget som helst, når han har fået chancen på førsteholdet. Rigtig beslutning.
-
mrjelle
Kasper_Nielsen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Synes heller ikke han har vist noget som helst,
> når han har fået chancen på førsteholdet. Rigtig
> beslutning.
Helt enig, har ikke niveauet til førsteholdet.
> beslutning.
Helt enig, har ikke niveauet til førsteholdet.
-
Bhomaszz
Kasper_Nielsen Skrev:
> beslutning.
Den har han jo så ikke fået. én kamp tror jeg. men jeg er nu også enig, synes ikke han skal forlænges...
> beslutning.
Den har han jo så ikke fået. én kamp tror jeg. men jeg er nu også enig, synes ikke han skal forlænges...
-
Ravnen
Jeg synes dårligt man kan sige han har fået chancen for alvor på 1 holdet. Ikke på linie med f.eks. Dadu som trods alt fik en stribe kampe.
Men trænerteamet og Ørgaard må jo vide besked.
Men trænerteamet og Ørgaard må jo vide besked.
-
BW - 665
Ravnen Skrev:
> Jeg synes dårligt man kan sige han har fået
> chancen for alvor på 1 holdet. Ikke på linie med
> f.eks. Dadu som trods alt fik en stribe kampe.
>
> Men trænerteamet og Ørgaard må jo vide besked.
Nu kan man sige at Dadu blev trods alt hentet for en noget større transfersum, og formodentligt betalt en del højere hyre, så det har nok været højere prioriteret at få ham spillet ind på holdet end en "næsten gratis" spiller som Jungbloot.
Når det så er sagt, så er det da rigtigt at han ikke fik mange chancer, og ikke formåede at gribe de få der var.
> Jeg synes dårligt man kan sige han har fået
> chancen for alvor på 1 holdet. Ikke på linie med
> f.eks. Dadu som trods alt fik en stribe kampe.
>
> Men trænerteamet og Ørgaard må jo vide besked.
Nu kan man sige at Dadu blev trods alt hentet for en noget større transfersum, og formodentligt betalt en del højere hyre, så det har nok været højere prioriteret at få ham spillet ind på holdet end en "næsten gratis" spiller som Jungbloot.
Når det så er sagt, så er det da rigtigt at han ikke fik mange chancer, og ikke formåede at gribe de få der var.
-
Peter Ross
Chancen og chancen... Han fik vel sammenlagt 100 minutter i den periode, hvor det kørte helt håbløst for holdet (5-0 i Brøndby, 2-2 hjemme mod Sønderjyske, 0-1 hjemme mod Viborg, for at komme med eksempler, de der husker kampene husker hvor ringe hele holdet var).
Der er et par klubber eller 3 ude efter Jungbloot, ved jeg, klubber der ofte er repræsenteret på Ikast Stadion, så mon ikke der kommer et tilbud til ham?
Peter Ross
Der er et par klubber eller 3 ude efter Jungbloot, ved jeg, klubber der ofte er repræsenteret på Ikast Stadion, så mon ikke der kommer et tilbud til ham?
Peter Ross
-
Kent
Peter Ross Skrev:
> Chancen og chancen... Han fik vel sammenlagt 100
> minutter i den periode, hvor det kørte helt
> håbløst for holdet (5-0 i Brøndby, 2-2 hjemme mod
> Sønderjyske, 0-1 hjemme mod Viborg, for at komme
> med eksempler, de der husker kampene husker hvor
> ringe hele holdet var).
Tja... der er jo ikke nogen regel, der siger at alle skal have chancen. Man skal jo også være god nok, til at kunne få chancen. Ellers undrer det i hvert fald mig, at jeg ikke selv har fået chancen
Jeg synes ikke at MJ har nogen spidskompetencer, som berettiger ham til en plads i vores trup. Han er ikke hverken specielt hurtig, hovedstødstærk, nærkampsstærk, boldsikker eller skudstærk. Han er lidt middel på det hele, og dermed også i sidste ende en middelmådig angriber. Hvis vores hold skal spille med i toppen og have top3 spillere på alle pladser, så hører han ikke hjemme på holdet. Men han kan sikkert blive en ok 1. div angriber, og det er vist også derfra der er bud efter ham.
Så farvel og tak til ham, og held og lykke i Silkeborg.
> Chancen og chancen... Han fik vel sammenlagt 100
> minutter i den periode, hvor det kørte helt
> håbløst for holdet (5-0 i Brøndby, 2-2 hjemme mod
> Sønderjyske, 0-1 hjemme mod Viborg, for at komme
> med eksempler, de der husker kampene husker hvor
> ringe hele holdet var).
Tja... der er jo ikke nogen regel, der siger at alle skal have chancen. Man skal jo også være god nok, til at kunne få chancen. Ellers undrer det i hvert fald mig, at jeg ikke selv har fået chancen
Jeg synes ikke at MJ har nogen spidskompetencer, som berettiger ham til en plads i vores trup. Han er ikke hverken specielt hurtig, hovedstødstærk, nærkampsstærk, boldsikker eller skudstærk. Han er lidt middel på det hele, og dermed også i sidste ende en middelmådig angriber. Hvis vores hold skal spille med i toppen og have top3 spillere på alle pladser, så hører han ikke hjemme på holdet. Men han kan sikkert blive en ok 1. div angriber, og det er vist også derfra der er bud efter ham.
Så farvel og tak til ham, og held og lykke i Silkeborg.