Føj en bitter pille det nederlag var, BIF er da historisk heldige.. )-:
Men, gutterne leverer en fremragende indsats i dag, og har stor ære af kampen. Det må kunne tages med videre på en positiv måde, lad os se samme intensitet på søndag så bliver Viborg blæst ud af Fortet!!
Stor ros til alle mand, der skal nok komme flere pokalfinaler til FCM!
Kan love jeg har fået nogle geniale billeder, så glæd jer, jeg arbejder på at få dem gjort klar til afsendelse, håber jeg bliver færdig i løbet af i nat (-:
Op med hovedet gutter, nu gælder det trediepladsen!
-
Ravnen
Op med hovedet gutter, nu gælder det trediepladsen!
Senest rettet af Ravnen 5. maj 2005, 23:07, rettet i alt 1 gang.
-
Syrensen
Re: Op med hovedet gutter, nu gælder det trediepladsen!
Vi spiller en stor kamp i dag. og ja nu gælder det tredje pladsen og ikke mindst Viborg. De skal blæses ud. man kan kun håbe på at den ikke ender 0-0 igen, igen.
Jeg kan godt lide at vi i parken gentagne gange overdøver BIFs fans der nok er 3 gange så mange, mindst.
Jeg kan godt lide at vi i parken gentagne gange overdøver BIFs fans der nok er 3 gange så mange, mindst.
-
YahooSeeker [Bot]
Overdøver BIF's fans, ja - til gengæld fik de jo så endnu en gang lidt ekstra medieomtaletakket være deres lille Inter-ultras-wannebe-stunt med at kyle diverse ting efter Anders Rasmussen....
Man kunne efterhånden mistænke dem for at gøre det netop for medieomtalen - det er jo sørgeligt....
/Ralle - BW2264
Man kunne efterhånden mistænke dem for at gøre det netop for medieomtalen - det er jo sørgeligt....
/Ralle - BW2264
-
Ravnen
BW2264 skrev:
-------------------------------------------------------
> Overdøver BIF's fans, ja - til gengæld fik de jo
> så endnu en gang lidt ekstra medieomtaletakket
> være deres lille Inter-ultras-wannebe-stunt med at
> kyle diverse ting efter Anders Rasmussen....
> Man kunne efterhånden mistænke dem for at gøre det
> netop for medieomtalen - det er jo sørgeligt....
>
> /Ralle - BW2264
>
> Arv eller miljø at Brøndby-fans er dumme??
Det var ikke kun på Coca Cola tribunen der var gang i regnen. Jeg sad og tog billeder ved hjørnet af Carlsberg og NESA, og da det gik FCM godt røg der tre fadøl og mønter afsted mod mig, sikkert fordi jeg havde travlt med at fotografere fansenes jubel på NESA.
Da Pim så blev udvist stoppede pengeregnen desværre (-;
Til gengæld er Coca Cola tribunen meget synlig når ALLE klapper med. Men omvendt var der virkelig liv og glade dage på NESA i de seks minutter eller deromkring der gik fra Pims scoring til udvisning. Derudover var der skam god stemning at spore under det meste af kampen, dog var NESA klart den tribune der var hurtigst tømt efter slutfløjt, hvilket man ikke kan indvende meget mod..
-------------------------------------------------------
> Overdøver BIF's fans, ja - til gengæld fik de jo
> så endnu en gang lidt ekstra medieomtaletakket
> være deres lille Inter-ultras-wannebe-stunt med at
> kyle diverse ting efter Anders Rasmussen....
> Man kunne efterhånden mistænke dem for at gøre det
> netop for medieomtalen - det er jo sørgeligt....
>
> /Ralle - BW2264
>
> Arv eller miljø at Brøndby-fans er dumme??
Det var ikke kun på Coca Cola tribunen der var gang i regnen. Jeg sad og tog billeder ved hjørnet af Carlsberg og NESA, og da det gik FCM godt røg der tre fadøl og mønter afsted mod mig, sikkert fordi jeg havde travlt med at fotografere fansenes jubel på NESA.
Da Pim så blev udvist stoppede pengeregnen desværre (-;
Til gengæld er Coca Cola tribunen meget synlig når ALLE klapper med. Men omvendt var der virkelig liv og glade dage på NESA i de seks minutter eller deromkring der gik fra Pims scoring til udvisning. Derudover var der skam god stemning at spore under det meste af kampen, dog var NESA klart den tribune der var hurtigst tømt efter slutfløjt, hvilket man ikke kan indvende meget mod..
-
ulv865
desværre! det var kun i de perioder, hvor bif tog en slapper og i de første 20 min. af 2. halveg. Ellers ar det altså bifferne, som styrede dagens begivenheder både på og udenfor banen. sad og fulgte nøje med på tv, for nemlig, at kunne give denne feedback på jeres indlæg. (som var i Parken)