FCM - Brøndby
-
YahooSeeker [Bot]
Re: FCM - Brøndby
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tja, kampen gik vel som den næsten kun kunne gå
> med den starter, syntes egentlig vi spiller en
> rigtigt god første halvleg, men Brøndby-målet
> punkterer kampen fuldstændigt. I anden halvleg sad
> man mest bare og følte man spildte sin tid og det
> var tydeligt mange spillere mistede troen på vi
> kunne vinde kampen.
>
> Men som jeg også tidligere har sagt, mener ikke
> rigtigt kampen idag kunne være meget anderledes
> efter fadæsen i Brøndby, det var trods alt ikke
> idag vi tabte det her møde. Er dog stadig rigtig
> ærgelig over man på den måde valgte at forære en
> pokalefinale væk, den oplevelse tror jeg vi
> allesammen gerne ville have haft med, ØV!
>
> Karakterer med en kommentar til nogle udvalgte
> spillere
>
> Heinze 9
> Troest 8
> Gnanou 03 Måske den dårligeste fodboldspiller i
> FCM nogensinde? Vilde tacklinger, dårlige
> afleveringer og en helt utrolig dårlig timing og
> placeringsevne.
> Leon 7
> Kolja 7
> Yakubu 03 Et hav af fejlafleveringer og mistede
> tydeligvis modet og man kunne se hvor lidt han
> havde lyst til at være på banen til sidst, synd
> for ham vi ikke havde flere udskiftninger. Han
> skal spille en hel del flere kampe på 2 div og
> vænne sig til fysikken på seniorniveau, før han
> skal prøves igen, det vil Yakubus selvtillid ikke
> have godt af.
> Flinta 6
> Adeola 7 God første halvleg, svag i anden.
> Furuseth 6 Prøver meget, lykkedes dog næsten ikke,
> burde have lavet en kasse på den kæmpe chance han
> fik.
> Jude 8 Rigtig god første halvleg men var, som
> resten af holdet, ude af kampen i anden halvleg.
> Baba 7
Du har helt ret;vi gav en finale væk.Kan ikke huske andre hold i historien har gjort det i DK.En pokalfinale er immervæk stadig noget at stræbe efter.
> Tja, kampen gik vel som den næsten kun kunne gå
> med den starter, syntes egentlig vi spiller en
> rigtigt god første halvleg, men Brøndby-målet
> punkterer kampen fuldstændigt. I anden halvleg sad
> man mest bare og følte man spildte sin tid og det
> var tydeligt mange spillere mistede troen på vi
> kunne vinde kampen.
>
> Men som jeg også tidligere har sagt, mener ikke
> rigtigt kampen idag kunne være meget anderledes
> efter fadæsen i Brøndby, det var trods alt ikke
> idag vi tabte det her møde. Er dog stadig rigtig
> ærgelig over man på den måde valgte at forære en
> pokalefinale væk, den oplevelse tror jeg vi
> allesammen gerne ville have haft med, ØV!
>
> Karakterer med en kommentar til nogle udvalgte
> spillere
>
> Heinze 9
> Troest 8
> placeringsevne.
> Leon 7
> Kolja 7
> tydeligvis modet og man kunne se hvor lidt han
> havde lyst til at være på banen til sidst, synd
> for ham vi ikke havde flere udskiftninger. Han
> skal spille en hel del flere kampe på 2 div og
> vænne sig til fysikken på seniorniveau, før han
> skal prøves igen, det vil Yakubus selvtillid ikke
> have godt af.
> Flinta 6
> fik.
> Baba 7
Du har helt ret;vi gav en finale væk.Kan ikke huske andre hold i historien har gjort det i DK.En pokalfinale er immervæk stadig noget at stræbe efter.
-
Peter Ross
Men vi skal jo rotere!
Gad vide hvornår Troest bliver en del af den rotation? Han bliver aldrig sparet, han må åbenbart være bygget på unormal vis den mand...
I aften blev det også bevist, at rotationsprincippet har fundet vej til tribunen. Det er umenneskelig, at klare 3 kampe på en uge! ;o)
Peter Ross
Gad vide hvornår Troest bliver en del af den rotation? Han bliver aldrig sparet, han må åbenbart være bygget på unormal vis den mand...
I aften blev det også bevist, at rotationsprincippet har fundet vej til tribunen. Det er umenneskelig, at klare 3 kampe på en uge! ;o)
Peter Ross
-
Dennis (BW2479)
Peter Ross Skrev:
> I aften blev det også bevist, at
> rotationsprincippet har fundet vej til tribunen.
> Det er umenneskelig, at klare 3 kampe på en uge!
> ;o)
>
> Peter Ross
Ja vi kørte den vilde 2 div rotation på tribunen idag. If you can't beat them, join them. Herfra tager jeg gerne hatten af for BIF fansene idag, vel den bedste udbakning der nogensinde har været på sas arena og så en torsdag. Vidste bare ikke at lys og knanonslag var blevet lovlige på udafsnittet. Fedt de kan få lov til at få 30 lys med igennem kontrollen, men er jo svært at gøre noget ved så længe kontrolørerene strejker
Ole skal i æ finale
> I aften blev det også bevist, at
> rotationsprincippet har fundet vej til tribunen.
> Det er umenneskelig, at klare 3 kampe på en uge!
> ;o)
>
> Peter Ross
Ja vi kørte den vilde 2 div rotation på tribunen idag. If you can't beat them, join them. Herfra tager jeg gerne hatten af for BIF fansene idag, vel den bedste udbakning der nogensinde har været på sas arena og så en torsdag. Vidste bare ikke at lys og knanonslag var blevet lovlige på udafsnittet. Fedt de kan få lov til at få 30 lys med igennem kontrollen, men er jo svært at gøre noget ved så længe kontrolørerene strejker
Ole skal i æ finale
-
Jydepower
Hausser Skrev:
> Heinze 9
Helt rigtig! Han laver nogle gode redninger i dag, men har vel heller ikke så
meget at lave
> Troest 8
Mere en 9er.. Han spiller som om han var 70% af hele vores forsvar - FORLÆNG !
> placeringsevne.
lol
Nej han ligger til en 6-7 stykker! Han mangler placeringsevne engang i mellem, men han er også manden som bryder mange af BIF afleveringer bag forsvaret, samt vinder han vel næsten alle mand til mand fights..?
> Leon 7
Han spillede en ok, offensiv kamp, men synes han manger MEGET i forhold til CP!!
> Kolja 7
Mener han ligger til 8 !! Han laver mange gode 1-2 kombier, og han virker mere og mere moden hvad angår hans offensive pligt!!
Kunne sq ikke kende forskel på nogle af de tre mørkhudet.. Men lige meget hvem det var så spiller de 2. div. og mangler MEGET MEGET RIGTIG MEGET for at spille superliga niveau
> Flinta 6
Enig! Han starter enlig utrolig godt ud, lige som resten af holdet, men smider det hele væk og slutter som en spedalsk ko på is.
God ½ 1 halvleg, han viste nogle kvaliteter engang i mellem, men mange fejl fra hans side.
> fik.
HELT UENIG! Han skal have 8-9 ! Han er en af de eneste lyspunkte på holdet i dag.
Han spiller sig meget godt ud af det, og hvis han ikke spillede så driblede han sig ud af det.. Acceptabelt af ham idag.
> Baba 7
Byt karakterene om, Baba var den eneste mørkhudet spiller der præsteret en ok niveau! Han viste en god boldomgang, og spillede sig flot ud af de nærkampe han var i.
CP. 8, Han spillede endnu en god kamp, brand ærgelig han ikke får scoret på det frispark!
Florescu, 8 Han var middel og virkede til at have godt styr på midten.
_________________________________________________________________________________
Ang. Fan, NORDEA GO HOME, FUCK BIF DE RYKKEDE I DAG!!
Så og hørte at der var en der havde brækket benet fordi de stod så tæt og snakkede med nogle BIF fans inde i bussen på vej til stationen, de kunne næsten ikke række deres hænder op fordi de stod så tæt.. DE VAR FOR SYGE, Der har aldrig
været sådan en god stemning på Sas-arena før, heller ikke når vi har 10.000 fans og vi lige har scoret mål, mod f.eks Aab what ever..
KÆMPE RESPEKT TIL DEM ! , og hvor ynkeligt at Hekler går i starten af anden halvleg (:
> Heinze 9
Helt rigtig! Han laver nogle gode redninger i dag, men har vel heller ikke så
meget at lave
> Troest 8
Mere en 9er.. Han spiller som om han var 70% af hele vores forsvar - FORLÆNG !
> placeringsevne.
lol
> Leon 7
Han spillede en ok, offensiv kamp, men synes han manger MEGET i forhold til CP!!
> Kolja 7
Mener han ligger til 8 !! Han laver mange gode 1-2 kombier, og han virker mere og mere moden hvad angår hans offensive pligt!!
Kunne sq ikke kende forskel på nogle af de tre mørkhudet.. Men lige meget hvem det var så spiller de 2. div. og mangler MEGET MEGET RIGTIG MEGET for at spille superliga niveau
> Flinta 6
Enig! Han starter enlig utrolig godt ud, lige som resten af holdet, men smider det hele væk og slutter som en spedalsk ko på is.
God ½ 1 halvleg, han viste nogle kvaliteter engang i mellem, men mange fejl fra hans side.
> fik.
HELT UENIG! Han skal have 8-9 ! Han er en af de eneste lyspunkte på holdet i dag.
Han spiller sig meget godt ud af det, og hvis han ikke spillede så driblede han sig ud af det.. Acceptabelt af ham idag.
> Baba 7
Byt karakterene om, Baba var den eneste mørkhudet spiller der præsteret en ok niveau! Han viste en god boldomgang, og spillede sig flot ud af de nærkampe han var i.
CP. 8, Han spillede endnu en god kamp, brand ærgelig han ikke får scoret på det frispark!
Florescu, 8 Han var middel og virkede til at have godt styr på midten.
_________________________________________________________________________________
Ang. Fan, NORDEA GO HOME, FUCK BIF DE RYKKEDE I DAG!!
Så og hørte at der var en der havde brækket benet fordi de stod så tæt og snakkede med nogle BIF fans inde i bussen på vej til stationen, de kunne næsten ikke række deres hænder op fordi de stod så tæt.. DE VAR FOR SYGE, Der har aldrig
været sådan en god stemning på Sas-arena før, heller ikke når vi har 10.000 fans og vi lige har scoret mål, mod f.eks Aab what ever..
KÆMPE RESPEKT TIL DEM ! , og hvor ynkeligt at Hekler går i starten af anden halvleg (:
-
Hausser
Så meget for dine 40% og realistisk chance, hva jyde? 
No shit, så var jeg meget rystet over Gnanous niveau idag, syntes slet ikke han har vist noget som der er noget perspektiv i. Han kunne heade en masse bolde væk i Odense, da OB parkerede al fodboldforstand på sidelinien og det er det. Utrolig svag med en bold (manden kan bogstaveligt ikke ramme en spiller der er 5 meter væk), langsom og på alle mulige måder svag idag.
Gnanou, Kolja og Troest,, så findes der næppe noget mere fodboldsvagt hold i superligaen.
Forresten også fint nok du vil give Furuset 8-9, manden valgte dog konsekvent at forære bolden væk til modstanderen, det var næsten ingenting der lykkedes for ham.
No shit, så var jeg meget rystet over Gnanous niveau idag, syntes slet ikke han har vist noget som der er noget perspektiv i. Han kunne heade en masse bolde væk i Odense, da OB parkerede al fodboldforstand på sidelinien og det er det. Utrolig svag med en bold (manden kan bogstaveligt ikke ramme en spiller der er 5 meter væk), langsom og på alle mulige måder svag idag.
Gnanou, Kolja og Troest,, så findes der næppe noget mere fodboldsvagt hold i superligaen.
Forresten også fint nok du vil give Furuset 8-9, manden valgte dog konsekvent at forære bolden væk til modstanderen, det var næsten ingenting der lykkedes for ham.
-
Jydepower
40% havde været realistisk, HVIS de havde stillet i stærkeste opstilling!
Furuseth synes jeg lykkes med en del, dog ikke alt.. but what ever
Furuseth synes jeg lykkes med en del, dog ikke alt.. but what ever
-
Davoos
seriøst 40% chance for at hente en 0-3'er med jeres 1.hold? det var da noget af en spådom, jeg gad godt du var oddsætter hos bookmakerne så
-
Altoriso
Det var dog et sjældent set pivet indlæg, Hausser....
Du havde vel ikke forventet toppræstationer i den kamp ?
Med så mange af de små afrikanere på banen på en gang, så giver det da sig selv at spillet ikke kunne være særligt flydende
Man så mange afleveringer og sammenspil der gik fuldstændig i smadder fordi de ikke kunne finde hinanden ( mest afrikanerne vs europæerne, hvis du forstår)
Furuseth tog et flot ansvar i kampen og prøvede hele tiden at være med der hvor bolden var - dette betød dog også at han måske blandede sig lidt for meget i det defensive arbejde
Kolja spillede i mine øjne en helt acceptabel kamp på de betingelser kampen nu udartede sig til
Leon mangler rigtigt meget synes jeg - alt for mange boldtab og dårlige indgreb
Men det var spændende at se de 3 "nye" afrikanere på midten
Selvom de mistede mange bolde, så var det sgu fedt at se deres vilje og gejst igennem hele kampen, specielt Jude, men også de to andre
Collins kender vi jo til - han må dog godt snart komme op i et højere gear
Du havde vel ikke forventet toppræstationer i den kamp ?
Med så mange af de små afrikanere på banen på en gang, så giver det da sig selv at spillet ikke kunne være særligt flydende
Man så mange afleveringer og sammenspil der gik fuldstændig i smadder fordi de ikke kunne finde hinanden ( mest afrikanerne vs europæerne, hvis du forstår)
Furuseth tog et flot ansvar i kampen og prøvede hele tiden at være med der hvor bolden var - dette betød dog også at han måske blandede sig lidt for meget i det defensive arbejde
Kolja spillede i mine øjne en helt acceptabel kamp på de betingelser kampen nu udartede sig til
Leon mangler rigtigt meget synes jeg - alt for mange boldtab og dårlige indgreb
Men det var spændende at se de 3 "nye" afrikanere på midten
Selvom de mistede mange bolde, så var det sgu fedt at se deres vilje og gejst igennem hele kampen, specielt Jude, men også de to andre
Collins kender vi jo til - han må dog godt snart komme op i et højere gear
-
jakob88
Ja det var vel ganske flot, men klamt at der kun holdte 4 busser ved BIF-afsnittet, dvs godt 200 fra Sjælland (rent gæt) - resten taberjyder!!!
-
Hoffmann
jakob88 Skrev:
> Ja det var vel ganske flot, men klamt at der kun
> holdte 4 busser ved BIF-afsnittet, dvs godt 200
> fra Sjælland (rent gæt) - resten taberjyder!!!
Nu er det sådan at folk fra sjælland godt kan finde ud af at tage toget..!
Nu er det sådan at folk fra sjælland godt kan finde ud af at tage toget..!
-
jakob88
Ja ja, men det er jo ikke en hemmelighed at mange jyder støtter BIF. Nu hørte jeg stort set kun jyske dialekter blandt BIF-supporterne, da jeg opholdte mig lige ved siden af "buret"...
-
mrjelle
jakob88 Skrev:
Ja det er godt nok til at kaste op over, men der vil altid være nogle der ikke fatter det. Men det er sku underligt at høre dem stå og råbe "Bonderøve" når man ved halvdelen er her fra Herning og omegn.
Ja det er godt nok til at kaste op over, men der vil altid være nogle der ikke fatter det. Men det er sku underligt at høre dem stå og råbe "Bonderøve" når man ved halvdelen er her fra Herning og omegn.
-
Zolo
Tavshed
var på Arenaen igen i aftes. var der ingen repressentanter fra Black Wolfs???
der var musestille kun et ganske lille piv hørte man.
Men den anden ende lød det som om der stod 10.000 BIF fans, er det fordi vi ikke har stemme eller er det fordi vi skifter SANG til hver kamp, det virker bare ikke. Det samme problem havde vi mod Aab.
Hvad fanden kan vi gøre for at komme i focus og blive hørt på vores egen Arena????
der var musestille kun et ganske lille piv hørte man.
Men den anden ende lød det som om der stod 10.000 BIF fans, er det fordi vi ikke har stemme eller er det fordi vi skifter SANG til hver kamp, det virker bare ikke. Det samme problem havde vi mod Aab.
Hvad fanden kan vi gøre for at komme i focus og blive hørt på vores egen Arena????
-
Shadrak
Re: Tavshed
Så kampen på tv (Kbh) og jeg tror jeg hørte Midtjylland-fans en gang (Brøndbysvin osv.) Hvorimod Brøndbyfansene nærmest var højere end jeg har hørt Midtjylland være på noget tidspunkt.
-
Altoriso
Re: Tavshed
Brøndby- og AGF-fans vil næsten altid lyde højere når de er på SAS-Arena, da de stort set hver gang kommer med 1000 fans der fyrer den maks af
Men hvis du tænker et scenarie, hvor det er FCM der scorer det første mål, så tror jeg også at det kunne være endt anderledes
Men som Peter skrev andetsteds, så ryger luften af ballonen efter Bif´s scoring
Og det beskriver altså fint en ung fanklubs "startvanskeligheder"
Jeg synes ærligt talt at folk skal holde op med at brokke sig over stemningen !
Dem som giver den gas hver gang gør deres bedste, hvor imod dem som kun gider at synge når det går godt falder fra som fluer på et klisterbånd
Men hvis du tænker et scenarie, hvor det er FCM der scorer det første mål, så tror jeg også at det kunne være endt anderledes
Men som Peter skrev andetsteds, så ryger luften af ballonen efter Bif´s scoring
Og det beskriver altså fint en ung fanklubs "startvanskeligheder"
Jeg synes ærligt talt at folk skal holde op med at brokke sig over stemningen !
Dem som giver den gas hver gang gør deres bedste, hvor imod dem som kun gider at synge når det går godt falder fra som fluer på et klisterbånd