Christopher Poulsen vil muligvis væk
-
Jydepower
Christopher Poulsen vil muligvis væk
http://www.bt.dk/article/20080417/sport01/80417010/
Hvis dette bliver en realitet, så skal vi da godt nok ud for at købe ind,
Han siger han vil væk til sommer eller vinter..
Så står vi godt nok med et problem !
Interesse fra Besiktas, Engelske og Italienske klubber..
Kjær er taget afsted til sommer
Troest smutter måske til sommer
C.P smutter måske også til sommer
Klimpl smutter måske til sommer hvis han ikke får spille tid?
HOLD DA OP
Hvis dette bliver en realitet, så skal vi da godt nok ud for at købe ind,
Han siger han vil væk til sommer eller vinter..
Så står vi godt nok med et problem !
Interesse fra Besiktas, Engelske og Italienske klubber..
Kjær er taget afsted til sommer
Troest smutter måske til sommer
C.P smutter måske også til sommer
Klimpl smutter måske til sommer hvis han ikke får spille tid?
HOLD DA OP
Senest rettet af Jydepower 18. apr 2008, 00:31, rettet i alt 1 gang.
-
FCM_ole
Re: Christopher Poulsen vil muligvis væk
Jeg ser ikke noget problem på venstreback pladsen hvis CP smutter. Hvis vi får Leon op i omdrejninger igen er han altså på nogenlunde samme niveau som CP. Og som backup kommer Jesper Juelsgård tilbage som skulle være et stort talent på pladsen. Ved godt at Leon ikke helt har niveauet lige nu, men det er jo formentlig først om et helt til et halvt år så der skulle Leon gerne være i topform igen.
-
Jydepower
Leon har aldrig i mine øjn spillet fodbold til start 11'eren..
CP har en god rutine og er forholdsvis boldsikker og er rigtig god offensiv,
Hvilket Leon ikke har vist. Men respekt for den måde han spiller på landsholdet,
han spiller jo som om han var rutineret, men mangler dog stadig MEGET
CP har en god rutine og er forholdsvis boldsikker og er rigtig god offensiv,
Hvilket Leon ikke har vist. Men respekt for den måde han spiller på landsholdet,
han spiller jo som om han var rutineret, men mangler dog stadig MEGET
-
Bobby
Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.bt.dk/article/20080417/sport01/80417010
> /
>
> Hvis dette bliver en realitet, så skal vi da godt
> nok ud for at købe ind,
> Han siger han vil væk til sommer eller vinter..
> Så står vi godt nok med et problem !
> Interesse fra Besiktas, Engelske og Italienske
> klubber..
>
> Kjær er taget afsted til sommer
> Troest smutter måske til sommer
> C.P smutter måske også til sommer
> Klimpl smutter måske til sommer hvis han ikke får
> spille tid?
>
> HOLD DA OP
Jeg håber ikke det bliver en realitet at han smutter. Godt nok er Leon på vej, men har altså ikke den samme rutine. Og smutter Troest også skal vi spille et helt nyt forsvar ind. Det tager altså nogle kampe at gøre det og det kan koste vitale point i starten af turneringen og i sidste ende koste mesterskabet.
Det er naturligvis altid en balancegang og man kan ikke holde på spillere, der gerne vil væk, men hvis vil være mestre er vi altså nødt til ikke at sælge 3-4 stamspillere i hvert transfervindue. Det holder simpelthen ikke. Det er nu Ørgaard skal vise sit værd.
> http://www.bt.dk/article/20080417/sport01/80417010
> /
>
> Hvis dette bliver en realitet, så skal vi da godt
> nok ud for at købe ind,
> Han siger han vil væk til sommer eller vinter..
> Så står vi godt nok med et problem !
> Interesse fra Besiktas, Engelske og Italienske
> klubber..
>
> Kjær er taget afsted til sommer
> Troest smutter måske til sommer
> C.P smutter måske også til sommer
> Klimpl smutter måske til sommer hvis han ikke får
> spille tid?
>
> HOLD DA OP
Jeg håber ikke det bliver en realitet at han smutter. Godt nok er Leon på vej, men har altså ikke den samme rutine. Og smutter Troest også skal vi spille et helt nyt forsvar ind. Det tager altså nogle kampe at gøre det og det kan koste vitale point i starten af turneringen og i sidste ende koste mesterskabet.
Det er naturligvis altid en balancegang og man kan ikke holde på spillere, der gerne vil væk, men hvis vil være mestre er vi altså nødt til ikke at sælge 3-4 stamspillere i hvert transfervindue. Det holder simpelthen ikke. Det er nu Ørgaard skal vise sit værd.
-
Jonas BW:1859
Jeg kan heller ikke se de store problemer i at CP evt. smutter, Ser Leon Jessen som en fuldgod erstatning. Har tit haft tanken da både CP og LJ at Leon var bedre end CP, synes CP laver utrolig mange løb op af banen sætter et par mand og så går det galt fordi han løber ud i ingen ting.
/Jonas
/Jonas
-
mancitydk
det er jo så i dine øjne. Sidste foår var han så absolut en af de beds´te backs i ligaen og hvordan gik det der??? Sølvet blev vundet
-
Jonas BW:1859
mancitydk Skrev:
> det er jo så i dine øjne. Sidste foår var han så
> absolut en af de beds´te backs i ligaen og hvordan
> gik det der??? Sølvet blev vundet
Leon Jessen havde i den grad andel i at vi vandt sølv. en Leon i topform er efter min mening lige så god eller bedre end CP..
Ja det er set med mine øjne.
/Jonas
> det er jo så i dine øjne. Sidste foår var han så
> absolut en af de beds´te backs i ligaen og hvordan
> gik det der??? Sølvet blev vundet
Leon Jessen havde i den grad andel i at vi vandt sølv. en Leon i topform er efter min mening lige så god eller bedre end CP..
Ja det er set med mine øjne.
/Jonas
-
Hausser
Det er bestemt ikke Christopher Poulsens skyld vi vandt sølv og han har heller ikke megen andel i det, eftersom han kom til klubben efter vi havde vundet det 
-
Hausser
Christophers ønske er jo helt naturligt, han kom til klubben i en forholdsvis sen alder og vi vidste allesammen, at såfremt han udviklede sig rigtigt, så ville C.P drage relativt hurtigt videre i et forsøg på at score kassen og prøve sig af på højere niveau. C.P bliver vistnok 27 i år og skal han afsted, så ville sommer passe fremragende for hans vedkommende og det skal vi selvfølgelig ikke stå i vejen for, såfremt der er en klub der er villig til at betale det han koser.
Vi har Leon og Juelsgaard så jeg er ikke nervøs, selv om C.P bestemt har gjort det fremragende for os, tror sagtens en spiller som Leon kan gå hen og blive endnu bedre end C.P. Han ha dog nogle problemer med et springerknæ og det skal vi helst have løst sådan vi ikke konstant har en skadet back.
Vi har Leon og Juelsgaard så jeg er ikke nervøs, selv om C.P bestemt har gjort det fremragende for os, tror sagtens en spiller som Leon kan gå hen og blive endnu bedre end C.P. Han ha dog nogle problemer med et springerknæ og det skal vi helst have løst sådan vi ikke konstant har en skadet back.
-
mancitydk
Ja, jeg mente jo også netop at LJ er en fuldgod erstatning. det var sgu da ham jeg hentydede tiL;)
-
BW - 665
Jonas BW:1859 Skrev:
> Jeg kan heller ikke se de store problemer i at CP
> evt. smutter, Ser Leon Jessen som en fuldgod
> erstatning. Har tit haft tanken da både CP og LJ
> at Leon var bedre end CP, synes CP laver utrolig
> mange løb op af banen sætter et par mand og så går
> det galt fordi han løber ud i ingen ting.
>
> /Jonas
Jeg synes du undervurderer hans betydning kraftigt for at være helt ærlig. En ting er at, som du nævner, han er god til at rykke op af banen uden og med bold i såkaldte "raids", deltage i det opbyggende spil, spille sig ud af problemerne og er i det hele taget vores teknisk stærkeste spiller i bagkæden.
Og det er bare i offensiven, i defensiven har han jo vist utrolige forbedringer i markerings- og hovedspillet, og i de seneste famøse top-3 kampe hvor vi som bekendt har spillet til 0, lukkede han sin direkte fløj totalt ned i samtlige kampe.
Mit problem ved CP er at han nogengange lige vil den sidste tand for meget, og så går det som sagt galt. Det gælder såvel offensivt som defensivt, men med en fanden-i-voldsk og selvtillidsfyldt fyr som ham, så tror jeg bare det er en del af hans spil, på godt og ondt.
Jeg ville meget nødigt se ham smutte, indtil videre har vi levet godt på at ingen af de høje herre rundt omkring har fået øjnene op for hans kvaliteter på den, i Danmark, svagt besatte venstre back position. Men lad os nu se, det var noget andet hvis han var 23 år, men nu er han som bekendt 27, og dermed ikke længere en udviklingsspiller eller et talent, så chancerne for at beholde ham til næste sæson ser fornuftige ud synes jeg.
> Jeg kan heller ikke se de store problemer i at CP
> evt. smutter, Ser Leon Jessen som en fuldgod
> erstatning. Har tit haft tanken da både CP og LJ
> at Leon var bedre end CP, synes CP laver utrolig
> mange løb op af banen sætter et par mand og så går
> det galt fordi han løber ud i ingen ting.
>
> /Jonas
Jeg synes du undervurderer hans betydning kraftigt for at være helt ærlig. En ting er at, som du nævner, han er god til at rykke op af banen uden og med bold i såkaldte "raids", deltage i det opbyggende spil, spille sig ud af problemerne og er i det hele taget vores teknisk stærkeste spiller i bagkæden.
Og det er bare i offensiven, i defensiven har han jo vist utrolige forbedringer i markerings- og hovedspillet, og i de seneste famøse top-3 kampe hvor vi som bekendt har spillet til 0, lukkede han sin direkte fløj totalt ned i samtlige kampe.
Mit problem ved CP er at han nogengange lige vil den sidste tand for meget, og så går det som sagt galt. Det gælder såvel offensivt som defensivt, men med en fanden-i-voldsk og selvtillidsfyldt fyr som ham, så tror jeg bare det er en del af hans spil, på godt og ondt.
Jeg ville meget nødigt se ham smutte, indtil videre har vi levet godt på at ingen af de høje herre rundt omkring har fået øjnene op for hans kvaliteter på den, i Danmark, svagt besatte venstre back position. Men lad os nu se, det var noget andet hvis han var 23 år, men nu er han som bekendt 27, og dermed ikke længere en udviklingsspiller eller et talent, så chancerne for at beholde ham til næste sæson ser fornuftige ud synes jeg.
-
j3pq3
Bobby Skrev:
> Jeg håber ikke det bliver en realitet at han
> smutter. Godt nok er Leon på vej, men har altså
> ikke den samme rutine. Og smutter Troest også skal
> vi spille et helt nyt forsvar ind. Det tager altså
> nogle kampe at gøre det og det kan koste vitale
> point i starten af turneringen og i sidste ende
> koste mesterskabet.
men som det nok er skrevet etg par gange heinde har vi jo leon der også har et stabilt højt niveau til at tage over på venstrebacken. hvad midterforsvaret angår har vi jo en stabil reid der snart er klar igen, og klimpl der forhåbentligt ikke smutter til sommer bare pga. en smule modgang.
han får i hvert fald muligheden for at vise sit værd til næste sæson hvis han da bliver.
så et helt nyt forsvar behøver nu ikke at blive spillet ind.
> Det er naturligvis altid en balancegang og man kan
> ikke holde på spillere, der gerne vil væk, men
> hvis vil være mestre er vi altså nødt til ikke at
> sælge 3-4 stamspillere i hvert transfervindue. Det
> holder simpelthen ikke. Det er nu Ørgaard skal
> vise sit værd.
ja selvfølgelig e det altid træls at miste sine profiler, men hvis en spiller ønsker at komme til udlandet, så er der jo ikke så mange indvendinger der. desuden ville vi jo ikke kunne matche den løn som de udenlandske klubber ville kunne tilbyde, og det ved vores profiler udemærket.
så når du skriver at ørgaard skal vise sit værd, ville jeg meget gerne se en mulig måde han kan gøre dette på, uden at skulle tilbyde tårnhøje lønchecke.
> Jeg håber ikke det bliver en realitet at han
> smutter. Godt nok er Leon på vej, men har altså
> ikke den samme rutine. Og smutter Troest også skal
> vi spille et helt nyt forsvar ind. Det tager altså
> nogle kampe at gøre det og det kan koste vitale
> point i starten af turneringen og i sidste ende
> koste mesterskabet.
men som det nok er skrevet etg par gange heinde har vi jo leon der også har et stabilt højt niveau til at tage over på venstrebacken. hvad midterforsvaret angår har vi jo en stabil reid der snart er klar igen, og klimpl der forhåbentligt ikke smutter til sommer bare pga. en smule modgang.
han får i hvert fald muligheden for at vise sit værd til næste sæson hvis han da bliver.
så et helt nyt forsvar behøver nu ikke at blive spillet ind.
> Det er naturligvis altid en balancegang og man kan
> ikke holde på spillere, der gerne vil væk, men
> hvis vil være mestre er vi altså nødt til ikke at
> sælge 3-4 stamspillere i hvert transfervindue. Det
> holder simpelthen ikke. Det er nu Ørgaard skal
> vise sit værd.
ja selvfølgelig e det altid træls at miste sine profiler, men hvis en spiller ønsker at komme til udlandet, så er der jo ikke så mange indvendinger der. desuden ville vi jo ikke kunne matche den løn som de udenlandske klubber ville kunne tilbyde, og det ved vores profiler udemærket.
så når du skriver at ørgaard skal vise sit værd, ville jeg meget gerne se en mulig måde han kan gøre dette på, uden at skulle tilbyde tårnhøje lønchecke.
-
Ravnen
Mon ikke Christopher tænker på landsholdet også, han har ofte tilkendegivet at det er hans ambition, og når Olsen ikke vil udtage ham mens han spiller for os, så må han jo videre... eller hva?
En skam, han har ikke været her særlig længe, og det virker uambitiøst at have spillere så kort tid. Hvis det står til mig skal han overtales til at blive og tilbydes en bedre kontrakt.
En skam, han har ikke været her særlig længe, og det virker uambitiøst at have spillere så kort tid. Hvis det står til mig skal han overtales til at blive og tilbydes en bedre kontrakt.
-
Hoffmann
Hausser Skrev:
> Vi har Leon og Juelsgaard så jeg er ikke nervøs,
> selv om C.P bestemt har gjort det fremragende for
> os, tror sagtens en spiller som Leon kan gå hen og
> blive endnu bedre end C.P. Han ha dog nogle
> problemer med et springerknæ og det skal vi helst
> have løst sådan vi ikke konstant har en skadet
> back.
Jeg er endnu engang nødt til at forklare dig hausser, at et juniorhold ikke kan klare sig i superligaen!
Og slet ikke hvis vision 2011 skal lykkedes!
> Vi har Leon og Juelsgaard så jeg er ikke nervøs,
> selv om C.P bestemt har gjort det fremragende for
> os, tror sagtens en spiller som Leon kan gå hen og
> blive endnu bedre end C.P. Han ha dog nogle
> problemer med et springerknæ og det skal vi helst
> have løst sådan vi ikke konstant har en skadet
> back.
Jeg er endnu engang nødt til at forklare dig hausser, at et juniorhold ikke kan klare sig i superligaen!
Og slet ikke hvis vision 2011 skal lykkedes!
-
Jydepower
j3pq3 Skrev:
hvad
> midterforsvaret angår har vi jo en stabil reid der
> snart er klar igen, og klimpl der forhåbentligt
> ikke smutter til sommer bare pga. en smule
> modgang.
> han får i hvert fald muligheden for at vise sit
> værd til næste sæson hvis han da bliver.
> så et helt nyt forsvar behøver nu ikke at blive
> spillet ind.
>
Vil lige minde om at Reid har sagt han smutter til sommer eller næste sommer !!
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=81142
hvad
> midterforsvaret angår har vi jo en stabil reid der
> snart er klar igen, og klimpl der forhåbentligt
> ikke smutter til sommer bare pga. en smule
> modgang.
> han får i hvert fald muligheden for at vise sit
> værd til næste sæson hvis han da bliver.
> så et helt nyt forsvar behøver nu ikke at blive
> spillet ind.
>
Vil lige minde om at Reid har sagt han smutter til sommer eller næste sommer !!
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=81142