We love you - sangen
-
levis
We love you - sangen
Hvorfor var det vi lige skippede 1/3 af sangen i går? Taler om stykket thats the way aha aha we like it aha aha.
http://youtube.com/watch?v=zHLWclMs_Pw --> 52 sek inde i klippet kan man høre den "the extended version"
Ellers fungerede sangen rigtig godt! Thumbs up
http://youtube.com/watch?v=zHLWclMs_Pw --> 52 sek inde i klippet kan man høre den "the extended version"
Ellers fungerede sangen rigtig godt! Thumbs up
Senest rettet af levis 24. apr 2008, 08:01, rettet i alt 1 gang.
-
Chap
Re: We love you - sangen
Først og fremmest synes jeg det er godt, da det stykke IMO ikke er særlig fedt. Og derudover er det også godt at lave om på den, så det ikke bare er ren kopi.
-
levis
Chap Skrev:
-------------------------------------------------------
> Først og fremmest synes jeg det er godt, da det
> stykke IMO ikke er særlig fedt. Og derudover er
> det også godt at lave om på den, så det ikke bare
> er ren kopi.
Nu siger du ren kopi, men kan nu ikke se det vildt originale i at slette et stykke fra sange og så kalde den ny.
Syntes dog at det er med til at variere sangen og dermed gør den lidt sjovere at synge med på så man slipper for at synge det samme igen og igen.
-------------------------------------------------------
> Først og fremmest synes jeg det er godt, da det
> stykke IMO ikke er særlig fedt. Og derudover er
> det også godt at lave om på den, så det ikke bare
> er ren kopi.
Nu siger du ren kopi, men kan nu ikke se det vildt originale i at slette et stykke fra sange og så kalde den ny.
Syntes dog at det er med til at variere sangen og dermed gør den lidt sjovere at synge med på så man slipper for at synge det samme igen og igen.
-
Chap
Nu har jeg heller aldrig kaldt den "ny", da den jo er blevet brugt før. Men vi har jo ikke kun slettet noget fra den - vi har ydermere tilføjet de 4 x "åååååh" en ekstra gang.
-
fcm-fan-4ever
Jeg tænkte på om teksten til sangen ikke kan blive lagt ud så man kan træne den til næste kamp...
Jeg lærte den næsten igår selvom at det var første gang jeg hørte den, men det var ikke alt i sangen jeg kunne forstå, derfor kunne det være rart se se teksten og nemmere lære den på den måde... Ellers en mega fed sang, selvom at vi ikke mere er dee eneste der bruger den i DK
Jeg lærte den næsten igår selvom at det var første gang jeg hørte den, men det var ikke alt i sangen jeg kunne forstå, derfor kunne det være rart se se teksten og nemmere lære den på den måde... Ellers en mega fed sang, selvom at vi ikke mere er dee eneste der bruger den i DK
-
Hekler
Den blev lavet om på FCK turen, hvor den blev kørt nogle gange. Mon ikke den når at blive lavet lidt om igen inden den er helt klar.
-
Thomas Lund
Jeg hørte den også første gang igår. Den fungerer rigtig godt, men man får nemt åndenød (eller også er det bare fordi jeg er over 30). Ønsketænkning er at tempoet kunne holdes lidt nede, men det tror jeg ikke på, så vi må vel bare skråle med indtil der ikke er mere luft.
Lund
Teksten som jeg hørte den:
We(eeeeeeeee) love you
we love you
we love you
and where you go we follow,
we follow, we follow
´Cause we support the Black Wolves
the Black Wolves, the Black Wolves
and that´s the way we like it,
we like it, we like it
åååååh!
Lund
Teksten som jeg hørte den:
We(eeeeeeeee) love you
we love you
we love you
and where you go we follow,
we follow, we follow
´Cause we support the Black Wolves
the Black Wolves, the Black Wolves
and that´s the way we like it,
we like it, we like it
åååååh!
-
Jydepower
fcm-fan-4ever Skrev:
Ellers
> en mega fed sang, selvom at vi ikke mere er dee
> eneste der bruger den i DK
Hvem synger den ellers ?
Ellers
> en mega fed sang, selvom at vi ikke mere er dee
> eneste der bruger den i DK
Hvem synger den ellers ?
-
bw152/michael
Ja virkelig god sang, lad os få flere sange på tribunen som mange hold i DK bruger, så kan vi da også bedre leve op til vores image som copycats rundt omkring på den danske fanscene! I øvrigt også ret godt fundet på at erstatte st. pauli med black wolves 
- Kan være det bare er mig der er alt for negativ lige med den her sang, men synes bare det er ærgerligt at vi ikke selv finder nye melodier eller i hvert fald nye tekster..
- Og nej har ikke selv fundet på en ny sang så burde måske ikke brokke mig.
Den fungerede rigtig rigtig godt søndag og det er måske det vigtigste, teksten er nem og hurtig at lære, gjorde også at mange hurtigt var med på den - den ros skal den have og den satte godt gang i tingene!!
/Michael Meyhoff
- Kan være det bare er mig der er alt for negativ lige med den her sang, men synes bare det er ærgerligt at vi ikke selv finder nye melodier eller i hvert fald nye tekster..
- Og nej har ikke selv fundet på en ny sang så burde måske ikke brokke mig.
Den fungerede rigtig rigtig godt søndag og det er måske det vigtigste, teksten er nem og hurtig at lære, gjorde også at mange hurtigt var med på den - den ros skal den have og den satte godt gang i tingene!!
/Michael Meyhoff
-
FCM_ole
Ja jeg troede også at sangen var skrottet, da flere andre fanklubber bruger den. Men så fandt den alligevel indtog i søndags. Om man må da sige at der var overraskende mange på den på meget kort tid. Men det altså stadig ikke vores egen sang. Men ja har hele tiden været fortaler for denne sang også inden de andre klubber begynte med den, men dengang blev det aldrig til noget. Men det er jo ligeså meget min egen skyld. Men super fed sang og nu den er inde på tribunen kan vi vel godt fortsætte med den.
-
HauG
Nobody can beat us at home - sangen
Jeg må også sige at jeg syntes det lyder lidt sjovt at synge vi supporter Black wolves (AKA fan klubben), fan som støtter fanklubben.
Hvis vi skal have en ny sang som ingen bruger i danmark (tror jeg) kan vi så ikke bruge den gamle slave sang "swing low, sweet chariot"... da jeg boede i London hørte jeg den mange gange under rugby kampe, jeg syntes den er ret god.
Hvis i vil høre den brugt på stadions her er et link:
http://www.youtube.com/watch?v=CuxWx5Cf ... re=related
Med tekst og lidt mere tydelig melodi, så er den her, det er dog kun det som synges de første 20sek som gentages over og over igen:
http://www.youtube.com/watch?v=AwFyxZ71 ... re=related
Kunne det evt. laves som en tribute til vores fremragende hjemmebane?
Tekst:
Score goals, our midtjylland, nobody can beat us at home
score goals, our midtjylland, nobody can beat us at home
Hvis vi skal have en ny sang som ingen bruger i danmark (tror jeg) kan vi så ikke bruge den gamle slave sang "swing low, sweet chariot"... da jeg boede i London hørte jeg den mange gange under rugby kampe, jeg syntes den er ret god.
Hvis i vil høre den brugt på stadions her er et link:
http://www.youtube.com/watch?v=CuxWx5Cf ... re=related
Med tekst og lidt mere tydelig melodi, så er den her, det er dog kun det som synges de første 20sek som gentages over og over igen:
http://www.youtube.com/watch?v=AwFyxZ71 ... re=related
Kunne det evt. laves som en tribute til vores fremragende hjemmebane?
Tekst:
Score goals, our midtjylland, nobody can beat us at home
score goals, our midtjylland, nobody can beat us at home
-
HauG
Re: Nobody can beat us at home - sangen
Evt. "sweet" eller "in" midtjylland istedet for "our"
score goals, sweet/in/our midtjylland, nobody can beat us at home
-
Tiesto
Re: Nobody can beat us at home - sangen / Who are Ya
lyder da egentlig meget fornuftigt 
- Jeg/vi vil da helt sikkert hælpe, hvis den bliver startet enten mod brøndby eller vibår.
- En anden sang/chant jeg vildt gerne så blev brugt, er den klassiske WHO ARE YOU/YA
I stedet for ludersøn mm. synes jeg dette lyder vildt godt.
Nu har jeg to gange været på Old Trafford og se Man Utd rundsmadre aston Villa og Bolton, hvor de begge gange blev blæst af banen med "who are ya" . Får fandme gåsehud hver gang
- Så vidt jeg ved er der heller ikke andre danske klubber der har fået gang i dette chant.
- Kan nok især bruges mod målmand - eller hvis en spiller ligger og tuder, i stedet for den lidt platte tudefjæs eller ludersøn
- Jeg/vi vil da helt sikkert hælpe, hvis den bliver startet enten mod brøndby eller vibår.
- En anden sang/chant jeg vildt gerne så blev brugt, er den klassiske WHO ARE YOU/YA
I stedet for ludersøn mm. synes jeg dette lyder vildt godt.
Nu har jeg to gange været på Old Trafford og se Man Utd rundsmadre aston Villa og Bolton, hvor de begge gange blev blæst af banen med "who are ya" . Får fandme gåsehud hver gang
- Så vidt jeg ved er der heller ikke andre danske klubber der har fået gang i dette chant.
- Kan nok især bruges mod målmand - eller hvis en spiller ligger og tuder, i stedet for den lidt platte tudefjæs eller ludersøn