FCM-AaB
-
Jydepower
Re: FCM-AaB
Hvad gjorde vi mod OB da vi efter 8 min. var kommet foran ? Stillede 10 mand bag bolden. ? FCK der i anden halvleg der var det det samme
-
Bhomaszz
Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvad gjorde vi mod OB da vi efter 8 min. var
> kommet foran ? Stillede 10 mand bag bolden. ? FCK
> der i anden halvleg der var det det samme
Vi leverede da noget offensivt i begge disse kampe, især på kontra. Måske var vi ikke det dominerende hold, men det var heller ikke Kents pointe, det var at Aab INTET (!) offensivt leverede idag.
Så vidt jeg husker kom Koljas hovedstød på overliggeren mod Ob, og det andet mål mod FCk efter at vi var kommet foran?
> Hvad gjorde vi mod OB da vi efter 8 min. var
> kommet foran ? Stillede 10 mand bag bolden. ? FCK
> der i anden halvleg der var det det samme
Vi leverede da noget offensivt i begge disse kampe, især på kontra. Måske var vi ikke det dominerende hold, men det var heller ikke Kents pointe, det var at Aab INTET (!) offensivt leverede idag.
Så vidt jeg husker kom Koljas hovedstød på overliggeren mod Ob, og det andet mål mod FCk efter at vi var kommet foran?
-
Kent
Og?
Jeg forstår ikke hvad du mener, og hvordan det har relevans ift mit indlæg.
Vores indsats og præstation mod FCK kan da på ingen måde sammenlignes med AaBs præstation i dag. Desuden er det jo som påpeget et generelt mønster, at AaB ikke har præsteret mod de andre top-hold. Vi er meget suverænt det bedste hold internt melllem topholdene. Vi har slået de andre tophold 5 gange i sæsonen.
Jeg forstår ikke hvad du mener, og hvordan det har relevans ift mit indlæg.
Vores indsats og præstation mod FCK kan da på ingen måde sammenlignes med AaBs præstation i dag. Desuden er det jo som påpeget et generelt mønster, at AaB ikke har præsteret mod de andre top-hold. Vi er meget suverænt det bedste hold internt melllem topholdene. Vi har slået de andre tophold 5 gange i sæsonen.
-
Davoos
Problemet for FCM er jo så at de andre hold omkring ikke sætter så mange point af mod de små hold, og det er lige præcis FCMs hæmsko.
-
FCM_ole
Re: Smuk sejr!
Stort set enig i dine karakter, kan dog ikke forstå hvordan du kan give Flinta 8. Jeg syntes han har fået lige lovlig lang snor på det seneste uden at levere alverden. Hvorfor ikke give en af de yngre kantspillere chancen engang imellem. Ved godt at det ville være ricsikabelt idag med en smal 1-0 føring på det tidspunkt. Men Flinta spiller sig hvert fald ikke til en 8 i dag. 6-7 måske
-
hitman202
Re: Smuk sejr! Inspiration! Danny Olsen
Altoriso Skrev:
> http://ekstrabladet.tv/sport/article989519.ece
>
> Hvis de unge vil have lidt mere inspiration kan de
> jo øve på denne boldoptagning som Danny Olsen
> viser
Det er lige præcist sådan Jeg samler mine strømper op fra gulvet hver morgen. Stort:-)
> http://ekstrabladet.tv/sport/article989519.ece
>
> Hvis de unge vil have lidt mere inspiration kan de
> jo øve på denne boldoptagning som Danny Olsen
> viser
Det er lige præcist sådan Jeg samler mine strømper op fra gulvet hver morgen. Stort:-)
-
HKP
Re: FCM-AaB 2-0!!!
Vinding Skrev:
> 2-0 ved Danny Olsen... Med det fedeste mål ind
> igennem benene på målmanden som næsten sad ned.
>
> Vinding
Det var da en svag afslutning.... Men godt at den røg ind!!!
> 2-0 ved Danny Olsen... Med det fedeste mål ind
> igennem benene på målmanden som næsten sad ned.
>
> Vinding
Det var da en svag afslutning.... Men godt at den røg ind!!!
-
Jydepower
Kontra mod OB ? Nej dude.. vi havde stort set intet pga. at Frank ikke var hurtig nok. vi fik engang i mellem nogle kontra ting i gang sat, men alligevel ikke meget.
-
Bhomaszz
Jydepower Skrev:
> Kontra mod OB ? Nej dude.. vi havde stort set
> intet pga. at Frank ikke var hurtig nok. vi fik
> engang i mellem nogle kontra ting i gang sat, men
> alligevel ikke meget.
What? selvom vi måske havde 75-80% defensivt spil havde vi sgu ihvertfald da en 4-5 kontra chancer, uden at de dog blev til noget.
F.eks. fik Frank da en rigtig god chance som han dog lige præcis ikke nede før Onyszko, og Danny jagtede da rigtigt godt oppe foroven. Det kan godt være det ikke var poleret angrebsspil, men det var der. Hvordan kommer iøvrigt man frem til et hjørne uden at levere noget offensivt?
Ydermere synes jeg godt nok ikke du kan klandre en mand som leverede et kæmpe defensivt arbejde for ikke at komme frem til noget. Den er for tynd.
Looking forward to hear your answers;-)
> Kontra mod OB ? Nej dude.. vi havde stort set
> intet pga. at Frank ikke var hurtig nok. vi fik
> engang i mellem nogle kontra ting i gang sat, men
> alligevel ikke meget.
What? selvom vi måske havde 75-80% defensivt spil havde vi sgu ihvertfald da en 4-5 kontra chancer, uden at de dog blev til noget.
F.eks. fik Frank da en rigtig god chance som han dog lige præcis ikke nede før Onyszko, og Danny jagtede da rigtigt godt oppe foroven. Det kan godt være det ikke var poleret angrebsspil, men det var der. Hvordan kommer iøvrigt man frem til et hjørne uden at levere noget offensivt?
Ydermere synes jeg godt nok ikke du kan klandre en mand som leverede et kæmpe defensivt arbejde for ikke at komme frem til noget. Den er for tynd.
Looking forward to hear your answers;-)
-
mrjelle
Re: Kjær
Vil give Thomas Lund fuldkommen ret, Kjær virker sindsyg rutineret i sine indgreb er virkelig en klasse spiller. Desuden fungerer det godt med ham og troest hvor man har en midterforsvar der vil spille sig ud af alt, samt en der tager den sikrer hver gang.
Tror også Klimpl er langt fra start 11 for tiden.
Tror også Klimpl er langt fra start 11 for tiden.
-
Jesper BW1100
Re: FCM-AaB - BT's karakterer
FCM:
Lasse Heinze 7
Kolja Afriyie 7
Simon Kjær 10
Magnus Troest 10
Christopher Poulsen 10
(90) Danny Olsen 7
Adigun Taofeek Salami 10
George Mihai Florescu 4
(78) Petter Furuseth-Olsen 4
Frank Kristensen 7
(53) (60) Mikkel Thygesen 7
AaB:
7 Kenneth Stenild
7 Allan Olesen
4 Danny Califf
02 Steve Olfers
00 Michael Jakobsen (88)
4 Kasper Risgård (69)
7 Andreas Johansson
7 Thomas Augustinussen
4 Jeppe Curth
02 Lars Nilsson
4 Thomas Enevoldsen
Det har man sq svært ved at tage seriøst når de giver Florescu 4 og Augustinussen samt Johansson 7.
Lasse Heinze 7
Kolja Afriyie 7
Simon Kjær 10
Magnus Troest 10
Christopher Poulsen 10
(90) Danny Olsen 7
Adigun Taofeek Salami 10
George Mihai Florescu 4
(78) Petter Furuseth-Olsen 4
Frank Kristensen 7
(53) (60) Mikkel Thygesen 7
AaB:
7 Kenneth Stenild
7 Allan Olesen
4 Danny Califf
02 Steve Olfers
00 Michael Jakobsen (88)
4 Kasper Risgård (69)
7 Andreas Johansson
7 Thomas Augustinussen
4 Jeppe Curth
02 Lars Nilsson
4 Thomas Enevoldsen
Det har man sq svært ved at tage seriøst når de giver Florescu 4 og Augustinussen samt Johansson 7.
-
Jacob
Re: FCM-AaB - BT's karakterer
Jeg finder det mere rimeligt at give CP 7 og så Florescu ditto.
Faktisk synes jeg Florescu var en af dagens bedste, men fred være med BT's karakterer
Faktisk synes jeg Florescu var en af dagens bedste, men fred være med BT's karakterer
-
Tiesto
Re: Højttalersystem eller megafoner?
Topkarakter til højtalerænlægget i dag ! 
Passede fantastisk godt med lyden, da det var nok til at kunne råbe op, så pøblen viderehen kunne overdøve den.
Keep it like that
Passede fantastisk godt med lyden, da det var nok til at kunne råbe op, så pøblen viderehen kunne overdøve den.
Keep it like that