Pokal: Brøndby IF vs FC Midtjylland
-
Jydepower
Re: Brøndby IF vs FC Midtjylland på Internettet?
Chr|s Skrev:
-------------------------------------------------------
> ;?
>
> http://www.3plus.dk/index.php?option=com_content&t
> ask=view&id=16585&ttid=136266
>
> da på tv !
>
> \Chr|s
Bare ikke sådan at man kan se det på computeren , hverken Gratis eller Købe licensen til den kamp
> ;?
>
> http://www.3plus.dk/index.php?option=com_content&t
> ask=view&id=16585&ttid=136266
>
> da på tv !
>
> \Chr|s
Bare ikke sådan at man kan se det på computeren , hverken Gratis eller Købe licensen til den kamp
-
Hausser
Re: Overraskende starter
Jeg må indrømme jeg ikke kan forstå hvorfor Gnanou starter ved siden af Troest. Insisterer vi ligefrem på at have DKs mest pasningssvage forsvar??
De andre spillere kan sagtens forsvares, men må indrømme jeg have foretrukket noget kontinuitet til dagens ekstremt vigtigte kamp.
Opstillingen ser faktisk rimelig offensiv ud, men to angribere og en Klimpl som er langt bedre fremad end Kolja. Måske satser vi benhårdt på at score et meget vigtigt udebanemål?
De andre spillere kan sagtens forsvares, men må indrømme jeg have foretrukket noget kontinuitet til dagens ekstremt vigtigte kamp.
Opstillingen ser faktisk rimelig offensiv ud, men to angribere og en Klimpl som er langt bedre fremad end Kolja. Måske satser vi benhårdt på at score et meget vigtigt udebanemål?
-
Kent
Bestemt overraskende at der er så mange ændringer. Det er ikke ligefrem det mest sammenspillede hold, men individuelt har alle spillerne de nødvendige kvaliteter, og der er jo ikke nogen af dem, der er langt fra den normale start-11. Problemet er at vi skifter så mange på en gang.
Men nu ved vi da hvad pressen vil hæfte sig ved, hvis vi taber......
Men vi skal jo også huske, at med mindre vi går helt ned, så er der jo ikke noget, som afgøres i aften. Derimod er weekendens kamp mod AaB vind eller forsvind ift guld, ligesom torsdagens returopgør bliver vind eller forsvind. Så ud af de sidste 2 kampe og de kommende 3 (incl i aften), så er det aftenens kamp hvor der er bedste plads til at give slidte spillere en oversidder, som fx med Thyge og Furuseth.
Men nu ved vi da hvad pressen vil hæfte sig ved, hvis vi taber......
Men vi skal jo også huske, at med mindre vi går helt ned, så er der jo ikke noget, som afgøres i aften. Derimod er weekendens kamp mod AaB vind eller forsvind ift guld, ligesom torsdagens returopgør bliver vind eller forsvind. Så ud af de sidste 2 kampe og de kommende 3 (incl i aften), så er det aftenens kamp hvor der er bedste plads til at give slidte spillere en oversidder, som fx med Thyge og Furuseth.
-
Kent
Hausser Skrev:
> til dagens ekstremt vigtigte kamp.
Men hvad var kampen så i Odense, i FCK og hvad er de to kommende kampe på SAS-Arena? Vi kan ikke stille de samme 11, hvis vi skal have succes på lang sigt. Den her kamp er det ikke nogen katastrofe at spille uafgjort eller tabe med en enkelt. Det vil det være i de 4 andre nævnte kampe.
> til dagens ekstremt vigtigte kamp.
Men hvad var kampen så i Odense, i FCK og hvad er de to kommende kampe på SAS-Arena? Vi kan ikke stille de samme 11, hvis vi skal have succes på lang sigt. Den her kamp er det ikke nogen katastrofe at spille uafgjort eller tabe med en enkelt. Det vil det være i de 4 andre nævnte kampe.
-
Hausser
Pokalen er jo også et erklæret mål og det ville bestemt være uheldigt at stille med et hold som ikke er sammenspillet og tabe med mere end et mål derovre.
-
mrjelle
Puha jeg sidder med en underlig følelse i maven efter at have set startopstillingen, det kan hvis blive hvad som helst. Krydser fingre for drengene kan lave et godt resultat, men jeg må sige jeg er ikke videre imponeret.
-
Persian_Wolf
Re: Pokal: Brøndby IF vs FC Midtjylland
Skidt start af Fagenberg, men flot af FCM ellers
-
Persian_Wolf
Jydepower Skrev:
> 'Hvad lavede han da??
Virker utrolig langsom i hans boldomgang, og er ikke "vågen".
Vi har godt fat i spillet, men det bølger lidt frem og tilbage.
Salami gør det rigtigt godt indtil videre.
Floresc har ikke været så heldig med hans frispark og hjørnespark indtil videre.
Gult kort til thomas rasmussen for brok
Katongo virker tændt
Update done
> 'Hvad lavede han da??
Virker utrolig langsom i hans boldomgang, og er ikke "vågen".
Vi har godt fat i spillet, men det bølger lidt frem og tilbage.
Salami gør det rigtigt godt indtil videre.
Floresc har ikke været så heldig med hans frispark og hjørnespark indtil videre.
Gult kort til thomas rasmussen for brok
Katongo virker tændt
Update done
-
Jydepower
Hvis han bare hører det i radioen så kan jeg godt give de samme informationer..
FCM startede godt ud med at have bolden meget og fik spillet godt rundt - dog ingen chancer.
Efter 10 min kom brøndby så igen og har fået presset spillet lidt længere op så
alt i alt der det 50/50 i boldbesiddelse. Ingen store chancer til nogen af holdene.
Ken sagde de at han virkede lidt tung, men skabte uro inde i det ellers stærke BIF
forsvar
FCM startede godt ud med at have bolden meget og fik spillet godt rundt - dog ingen chancer.
Efter 10 min kom brøndby så igen og har fået presset spillet lidt længere op så
alt i alt der det 50/50 i boldbesiddelse. Ingen store chancer til nogen af holdene.
Ken sagde de at han virkede lidt tung, men skabte uro inde i det ellers stærke BIF
forsvar
-
Casper Søe
Efter 15 mins spil, har BIf overtaget, dog langt fra lige så slemt, som sidst, og vi spiller meget bedre. det det ligger vel i noget 55%-45% i brøndby farvør.
Thomas Rasmussen har fået gult for brok.
Salami, har været vores omdrejningpunkt, og har gjort det godt. Dog har vi manglet det sidste træk/aflevering, før vi kom til de store chancer.
BIF har manglet lidt kvalitet i deres afslutninger, og har ellers spillet, hvad man kan kalde "okay"
Thomas Rasmussen har fået gult for brok.
Salami, har været vores omdrejningpunkt, og har gjort det godt. Dog har vi manglet det sidste træk/aflevering, før vi kom til de store chancer.
BIF har manglet lidt kvalitet i deres afslutninger, og har ellers spillet, hvad man kan kalde "okay"