HAHA! Vibårg... :-D

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Amby

HAHA! Vibårg... :-D

Indlæg af Amby »

Selvom alt handler om pokalfinale lige nu, skal vi ikke glemmer kampen mod VFF på søndag.

http://cxc.dk/forum/viewtopic.php?t=99

Hvis man ser på ovenstående tråd, kan man se, at TGP pt. kun har 50 tilmeldte til kampen mod os. Det til trods, at alle medlemmer kommer gratis med bus og ikke medlemmer skal kun betaler en 50'er.

Havde vi ikke 7 busser afsted til 2-1 kampen hos dem i efteråret?

Efter to dages restitution af stemmerne blæser vi dem ud af Fortet, så de aldrig tør komme igen... :-)

Amby - Vi har en fremtid, hvad har i?
Senest rettet af Amby 5. maj 2005, 01:11, rettet i alt 1 gang.

Denis Egebæk

Re: HAHA! Vibårg... :-D

Indlæg af Denis Egebæk »

Skal måske lige siges at indlægget der fortæller om 50 tilmeldte er lavet 24 timer efter der blev åbnet for tilmelding, så mon ikke der kommer en del flere de kommende dage?

Kim

Indlæg af Kim »

Det ville undre mig meget hvis der ikke kommer flere...

Vff'erne plejer selv at karaktersere kampen som ÅRETS kamp og den vildest away.. sidste gang mener jeg de var 400 på udebane, det er mange når man tænker på at det er VFF...

BW #456

Kim

Indlæg af Kim »

Og så lige til selve kampen...

Jacob Glerup fik jo rødt mod FCK og må stå over med karantæne mod os - hvad der er meget værre, og som jeg ikke har hørt så meget snak om er at Kristian Bak Nielsen er ude med karantæne...

BW #456

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Kim skrev:
-------------------------------------------------------
> Og så lige til selve kampen...
>
> Jacob Glerup fik jo rødt mod FCK og må stå over
> med karantæne mod os - hvad der er meget værre, og
> som jeg ikke har hørt så meget snak om er at
> Kristian Bak Nielsen er ude med karantæne...

Ja, det er skidt at vi mangler Bak. Ligeledes kan vi løbe ind i endnu flere karantæner, hvis bestemte spillere får gule kort i tordagens finale, så bliver en eventuel karantæne overført til ligaen.

FF

Indlæg af FF »

Jeg tror vi skal passe på med at hovere så meget. De skal nok komme en del, godt nok er de måske ikke så mange men med deres store had til os og deres uofficielle fraktioner skal de nok blive synlige og larme en del.

Desudener FCM sikkert også halvtrætte efter pokalkampen, hvilket jeg naturligvis ikke håber.

For mig er kampen mod Viborg lige så vigtig som pokalkampen, DEN MÅ IKKE TABES!!!

Kim

Indlæg af Kim »

Hej (V)FF!

Jeg undervurdere ikke VFF som hold, men derfor kan jeg godt finde deres officielle som uoffcielle fanfraktioner for lidt grineren, tidest en flok pubbe-drenge med stribede kasketter, der hyler op og kaster om sig med romere - derudover selvforherliger sig selv i en grad der er grinagtig!

BW #456

FF

Indlæg af FF »

Kald mig ALDRIG VFF'er igen!!!!!!!!!

Jeg kan også godt grine lidt af dem ingen tvivl om det, men deres opfindsomhed synes jeg OK.

Nu ikke flere pæne ord om dem, de skal fejes ud den 8. maj!

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Der blev da åbnet for tilmelding den 25. april og nu har de den 4. maj fået 50 tilmeldte.

Iøvrigt kan jeg godt lide at de ikke bare kalder det en udebanetur eller noget. Det skal hedde Away, for det er lidt frækt at være 13 og sige engelske ord som de farlige casuals. :-D Og hvis den vildeste "away" kan give 50 tilmeldinger på lidt over en uge, så vil jeg da ikke se de dårligste.

Iøvrigt fascinerende så interesserede de er i at brænde betonen på stadion...

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Alakazam skrev:
> Der blev da åbnet for tilmelding den 25. april og
> nu har de den 4. maj fået 50 tilmeldte.

Jep, jeg så (som sædvanligt) ikke ordentligt efter. Jeg så bare tråden var blevet oprettet en mandag og konkluderede bare at det var i forgårs.

Ses til pokalfinale i Parken i morgen! Nååååårhh nej, du har jo andre planer.....

YahooSeeker [Bot]

Træd i det dumme svin...! :-D

God kamp til jer allesammen, jeg krydser fingre mens jeg banker ind i Slagelse Gladiators store defence line... ;-)

Søren Ross

Indlæg af Søren Ross »

Alakazam skrev:
> Træd i det dumme svin...! :-D
>
> God kamp til jer allesammen, jeg krydser fingre
> mens jeg banker ind i Slagelse Gladiators store
> defence line... ;-)
>
> BW#316
>
> _.- Pokalfinale og fest i Parken? Nej tak! Kamp
> mod Slagelse Gladiators i stedet? YES SIR! - Eller
> sagt med andre ord: Pis-lorte-spasser DAFF at
> lægge kamp den dag! -._

Du har fanme alt andet en prioteterne íorden....

Skal vi opfinde en skade ? Jeg kan HURTIGT brække tommeltotten på dig - det er vel lig med ukampdygtig ?

Søren Ross / Bergen er en by i Norges land.. men du er jo SVENSKER ?????? Arrrrrhgh, ASSHOLES !

YahooSeeker [Bot]

Prioriteringen kunne man nok gøre anderledes og ville da også helst. Men når man står med et hold på 40 spillere der er ens venner, og man ved at man vil være savnet i startopstillingen, uden nogle reserver til pladsen, så støtter man sit hold.

Jeg tror FCM klarer den på samme måde uanset om jeg er med eller ej, og så kan jeg samtidig støtte mit hold.

At jeg så personligt går glip af en fed oplevelse er jo noget pis for mig, men kun mig, og ikke 40 andre. (Dvs. nu er der jo så mindst 40 FCM fans der er kede af at jeg ikke kommer og vil savne mig, men det var ikke lige de 40 jeg tænkte på... ;-) )

Besvar