Troest utilfreds med kontraktudspil
-
Rune
Re: Hør nu her..
Casper Søe Skrev:
-------------------------------------------------------
>
> han attitude, var sku svær og erstatte, og er
> overbevidst om, at han havde været i start 11'eren
> nu, hvis han stadig havde været her.
Det er rigtig. Men kunne Klimpl ikke også det ?
Det er rigtig der var noget vildskab i ham som man ikke finder ved mange,
>
>
> Er det dit gæt, eller har du en kilde
Jeg kan ikke huske hvor, men så engang på hvor mange km de løb pr. kamp. der der
var han blandt de nederste. Men som sagt kan huske hvor!? desværre
> Det er jeg meget uenig i. han var hovedstøsdstærk,
> løb med offensivt, scorede mål, skabte gejst,
> kommanderede, var anfør, og ku spille med føderne.
Hovedstødsstærk hvis de ikke har en højde på Falls højde +- 5-10 cm.
Og han fik mange bolde væk på den måde ja, men sådan en som Duncan, Gravgaard kunne nu godt overspringe ham.
Løb nogle gange for meget med fremad!! Han satsede hele butikken og solgte hele forsvaret, men selvfølgelig gav det også bonus engang i mellem
f.eks http://youtube.com/watch?v=y9LLRTz4zNI , se efter 5 min og 40 sek. det skete altså et par gange?!?!
men hvis man ser på det forsvar vi har nu så ja vi mangler noget fremad, det er rigtigt.
Så god var han nu heller ikke med føderne altså han var bedre end Kolja og Troest men det kræver så også kun at han kan lave en aflevering på mere end 20 meter.
Men al respekt for ham da!! han var jo manden der gik forest i alt! og ja det kan
enlig godt ske at han ville komme ind på holdet for vi mangler nok noget råstyrke og vildskab i forsvaret.
>
> han attitude, var sku svær og erstatte, og er
> overbevidst om, at han havde været i start 11'eren
> nu, hvis han stadig havde været her.
Det er rigtig. Men kunne Klimpl ikke også det ?
Det er rigtig der var noget vildskab i ham som man ikke finder ved mange,
>
>
> Er det dit gæt, eller har du en kilde
Jeg kan ikke huske hvor, men så engang på hvor mange km de løb pr. kamp. der der
var han blandt de nederste. Men som sagt kan huske hvor!? desværre
> Det er jeg meget uenig i. han var hovedstøsdstærk,
> løb med offensivt, scorede mål, skabte gejst,
> kommanderede, var anfør, og ku spille med føderne.
Hovedstødsstærk hvis de ikke har en højde på Falls højde +- 5-10 cm.
Og han fik mange bolde væk på den måde ja, men sådan en som Duncan, Gravgaard kunne nu godt overspringe ham.
Løb nogle gange for meget med fremad!! Han satsede hele butikken og solgte hele forsvaret, men selvfølgelig gav det også bonus engang i mellem
f.eks http://youtube.com/watch?v=y9LLRTz4zNI , se efter 5 min og 40 sek. det skete altså et par gange?!?!
men hvis man ser på det forsvar vi har nu så ja vi mangler noget fremad, det er rigtigt.
Så god var han nu heller ikke med føderne altså han var bedre end Kolja og Troest men det kræver så også kun at han kan lave en aflevering på mere end 20 meter.
Men al respekt for ham da!! han var jo manden der gik forest i alt! og ja det kan
enlig godt ske at han ville komme ind på holdet for vi mangler nok noget råstyrke og vildskab i forsvaret.
-
Jesper BW1100
Re: Hør nu her..
Rune Skrev:
> Jesper BW1100 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
>
> >
> > Det betyder vel bare at KBN var/er langt bedre
> og
> > dermed sværere at erstatte. Hvilket taler endnu
> > mere for at lade Troest smutte.
>
> Kunne KBN ikke erstattes? helt seriøst så god var
> han ikke!! Han lavede jo stort set ikke noget i
> løbet af den kamp, og jeg tror samme med raska så
> var han den der løb mindst ?? Han var god, men han
> har ikke samme niveau som vores forsvar har nu
> (selv om han spiller midtbane nu).
KBN ville da være sikker starter i vores forsvar hvis han stadig var i klubben.. Det er da 100 % sikkert. Han var langt sværere at erstatte end Troest. Hårdt sagt skal vi jo bare have en stabil, stor, stærk og hovedstødsstærk gut til klubben. Så har vi erstattet Troest. Manden behøves ikke kunne spille fodbold fremad banen, for det kan Troest jo heller ikke. Og en spiller som ovennævnte skal nok være til at støve op.
> Jesper BW1100 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
>
> >
> > Det betyder vel bare at KBN var/er langt bedre
> og
> > dermed sværere at erstatte. Hvilket taler endnu
> > mere for at lade Troest smutte.
>
> Kunne KBN ikke erstattes? helt seriøst så god var
> han ikke!! Han lavede jo stort set ikke noget i
> løbet af den kamp, og jeg tror samme med raska så
> var han den der løb mindst ?? Han var god, men han
> har ikke samme niveau som vores forsvar har nu
> (selv om han spiller midtbane nu).
KBN ville da være sikker starter i vores forsvar hvis han stadig var i klubben.. Det er da 100 % sikkert. Han var langt sværere at erstatte end Troest. Hårdt sagt skal vi jo bare have en stabil, stor, stærk og hovedstødsstærk gut til klubben. Så har vi erstattet Troest. Manden behøves ikke kunne spille fodbold fremad banen, for det kan Troest jo heller ikke. Og en spiller som ovennævnte skal nok være til at støve op.
-
BW - 665
Re: Hør nu her.. Skam jer!
Jesper BW1100 Skrev:
> KBN ville da være sikker starter i vores forsvar
> hvis han stadig var i klubben.. Det er da 100 %
> sikkert. Han var langt sværere at erstatte end
> Troest.
Helt enig! Og jeg synes det er skammeligt overhovedet at tænke TANKEN om at Troest har samme betydning for holdet som KBN havde, for hvor er det da bare at skyde en kilometer over mål...
Fordi vi har kunnet klare os efter salget af KBN betyder det bestemt ikke at han ikke var betydningsfuld, han var vel den stærkeste centerforsvarer i SAS ligaen rent teknisk og spillemæssigt, og kunne føre bolden frem ad banen som ingen anden, derudover skal man så medregne hans kropstyrke i nærkampene, hans evner til at tackle og ikke lade sin mand gå forbi ham, hans evne til at læse spillet og så hans konstante arbejdsraseri. En indpisker som altid gik forrest - og som jeg ikke ville betænke Ørgaard et sekund i at smide 15 millioner efter for at få hjem igen (urealistisk, I know)
Hvis folk ikke har fulgt holdet længe nok til at kende betydningen af KBN for vores hold da vi stadig havde ham, så er de undskyldt... men derudover synes jeg det er direkte skammeligt at sammenligne Troest med Bak i forhold til værdi for klubben.
Når det så er sagt, så tror jeg sagtens på at Troest kan blive en utrolig vigtig spiller for holdet hvis han vel og mærket lægger nogle flere faceter til sit spil, og sin optræden på banen i det hele taget, men som det ser ud lige nu så er det en sammenligning som bare ikke holder en meter!
> KBN ville da være sikker starter i vores forsvar
> hvis han stadig var i klubben.. Det er da 100 %
> sikkert. Han var langt sværere at erstatte end
> Troest.
Helt enig! Og jeg synes det er skammeligt overhovedet at tænke TANKEN om at Troest har samme betydning for holdet som KBN havde, for hvor er det da bare at skyde en kilometer over mål...
Fordi vi har kunnet klare os efter salget af KBN betyder det bestemt ikke at han ikke var betydningsfuld, han var vel den stærkeste centerforsvarer i SAS ligaen rent teknisk og spillemæssigt, og kunne føre bolden frem ad banen som ingen anden, derudover skal man så medregne hans kropstyrke i nærkampene, hans evner til at tackle og ikke lade sin mand gå forbi ham, hans evne til at læse spillet og så hans konstante arbejdsraseri. En indpisker som altid gik forrest - og som jeg ikke ville betænke Ørgaard et sekund i at smide 15 millioner efter for at få hjem igen (urealistisk, I know)
Hvis folk ikke har fulgt holdet længe nok til at kende betydningen af KBN for vores hold da vi stadig havde ham, så er de undskyldt... men derudover synes jeg det er direkte skammeligt at sammenligne Troest med Bak i forhold til værdi for klubben.
Når det så er sagt, så tror jeg sagtens på at Troest kan blive en utrolig vigtig spiller for holdet hvis han vel og mærket lægger nogle flere faceter til sit spil, og sin optræden på banen i det hele taget, men som det ser ud lige nu så er det en sammenligning som bare ikke holder en meter!
-
Thomas Lund
Re: OT: Skam jer!
Hold nu op med det der "jer". Den eneste der er kommet med negative udtalelser om KBN er Rune: http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,727 ... #msg-72800
Svar på hans indlæg i stedet. Ellers bliver det en gang roderi og mudderkastning.
Lund
Svar på hans indlæg i stedet. Ellers bliver det en gang roderi og mudderkastning.
Lund
-
BW - 665
Thomas Lund Skrev:
> Hold nu op med det der "jer". Den eneste der er
> kommet med negative udtalelser om KBN er Rune:
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,72728,72800#ms
> g-72800
>
> Svar på hans indlæg i stedet. Ellers bliver det en
> gang roderi og mudderkastning.
>
> Lund
Nu var det sådan set ligeså lidt myntet på Rune som det var myntet på andre specifikt, mere generelt i forhold til folk som kunne finde på at sammenligne de to med henblik på betydning for klubben, hvem og hvor mange der har den opfattelse kan jeg naturligvis umuligt vide.
> Hold nu op med det der "jer". Den eneste der er
> kommet med negative udtalelser om KBN er Rune:
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,72728,72800#ms
> g-72800
>
> Svar på hans indlæg i stedet. Ellers bliver det en
> gang roderi og mudderkastning.
>
> Lund
Nu var det sådan set ligeså lidt myntet på Rune som det var myntet på andre specifikt, mere generelt i forhold til folk som kunne finde på at sammenligne de to med henblik på betydning for klubben, hvem og hvor mange der har den opfattelse kan jeg naturligvis umuligt vide.
-
Thomas Lund
BW - 665 Skrev:
> hvem og hvor mange der har den opfattelse
> kan jeg naturligvis umuligt vide.
Nej og derfor vil det også være mere debatskabende kun at svare på Runes indlæg og forholde sig specifikt til hvad han skriver.
Den der med at hive det store jagtgevær frem og tæske en røvfuld hagl afsted og håbe at man rammer rigtigt, får man ikke meget konstruktivt ud af, hvis du forstår mit metafor?
Lund
> hvem og hvor mange der har den opfattelse
> kan jeg naturligvis umuligt vide.
Nej og derfor vil det også være mere debatskabende kun at svare på Runes indlæg og forholde sig specifikt til hvad han skriver.
Den der med at hive det store jagtgevær frem og tæske en røvfuld hagl afsted og håbe at man rammer rigtigt, får man ikke meget konstruktivt ud af, hvis du forstår mit metafor?
Lund
-
Rune
siger ikke at Troest er bedre end KBN , jeg siger bare at folk overvurderer KBN evner. Ja han var anfører, jo han gik forest i alt!..
Men set på hans kvaliteter så synes jeg at mange strammer den?!?!
-Kan maros ikke lave hovedstød? kan han ikke være vild? Kan han ikke være sikker?
Kan han ikke være offensiv ? - Jo.
Men det jeg vil frem til er at Troest er vigtig at få forlænget med, eller skal vi
have købt en erstatning for, Reid, Kjær, Måske Klimpl, måske troest tager afsted og så har vi ikke noget særlig godt udgangspunkt.
Men set på hans kvaliteter så synes jeg at mange strammer den?!?!
-Kan maros ikke lave hovedstød? kan han ikke være vild? Kan han ikke være sikker?
Kan han ikke være offensiv ? - Jo.
Men det jeg vil frem til er at Troest er vigtig at få forlænget med, eller skal vi
have købt en erstatning for, Reid, Kjær, Måske Klimpl, måske troest tager afsted og så har vi ikke noget særlig godt udgangspunkt.
-
BW - 665
Thomas Lund Skrev:
> Nej og derfor vil det også være mere debatskabende
> kun at svare på Runes indlæg og forholde sig
> specifikt til hvad han skriver.
>
> Den der med at hive det store jagtgevær frem og
> tæske en røvfuld hagl afsted og håbe at man rammer
> rigtigt, får man ikke meget konstruktivt ud af,
> hvis du forstår mit metafor?
>
> Lund
Jeg forstår skam sagtens hvad du mener! Men min intention og håb var faktisk at få andre folk end Rune som evt. havde samme holdning til det, at komme med en respons. Kan dog godt se din pointe, så den fadæse tager jeg på min kappe...
> Nej og derfor vil det også være mere debatskabende
> kun at svare på Runes indlæg og forholde sig
> specifikt til hvad han skriver.
>
> Den der med at hive det store jagtgevær frem og
> tæske en røvfuld hagl afsted og håbe at man rammer
> rigtigt, får man ikke meget konstruktivt ud af,
> hvis du forstår mit metafor?
>
> Lund
Jeg forstår skam sagtens hvad du mener! Men min intention og håb var faktisk at få andre folk end Rune som evt. havde samme holdning til det, at komme med en respons. Kan dog godt se din pointe, så den fadæse tager jeg på min kappe...
-
BW - 665
Rune Skrev:
> siger ikke at Troest er bedre end KBN , jeg siger
> bare at folk overvurderer KBN evner.
Hvordan det? Jeg mener slet ikke det er muligt at overvurdere den mands betydning for vores hold, men selv hvis det var, så mindes jeg ikke at nogen har overvurderet ham? Du må nok være lidt mere specifik her...
> Ja han var
> anfører, jo han gik forest i alt!..
> Men set på hans kvaliteter så synes jeg at mange
> strammer den?!?!
Hvilke kvaliteter hentyder du til? Og hvilke kvaliteter mener du folk tillagde ham uretmæssigt?
> -Kan maros ikke lave hovedstød? kan han ikke være
> vild? Kan han ikke være sikker?
> Kan han ikke være offensiv ? - Jo.
Maros gjorde et fantastisk indhop fra start, korrekt, men selv på hans bedste dage var han altså ikke "bedre" end KBN. Og hvis du virkelig mener at han er en bedre spiller på de punkter end Bak, så er der altså noget helt galt...
> Men det jeg vil frem til er at Troest er vigtig at
> få forlænget med, eller skal vi
> have købt en erstatning for, Reid, Kjær, Måske
> Klimpl, måske troest tager afsted og så har vi
> ikke noget særlig godt udgangspunkt.
Tjaa, jeg ville nu ikke være direkte bekymret hvis forsvaret hed Gnanou og Reid f.eks., men du har da ret i at hvis vi lader Troest smutte så skal vi have fundet en erstatning, men kan heller ikke se hvorfor det skulle være et problem? Det er jo ikke fordi Ørgaard og vores trænerteam har været uheldige med at finde folk til den plads...
> siger ikke at Troest er bedre end KBN , jeg siger
> bare at folk overvurderer KBN evner.
Hvordan det? Jeg mener slet ikke det er muligt at overvurdere den mands betydning for vores hold, men selv hvis det var, så mindes jeg ikke at nogen har overvurderet ham? Du må nok være lidt mere specifik her...
> Ja han var
> anfører, jo han gik forest i alt!..
> Men set på hans kvaliteter så synes jeg at mange
> strammer den?!?!
Hvilke kvaliteter hentyder du til? Og hvilke kvaliteter mener du folk tillagde ham uretmæssigt?
> -Kan maros ikke lave hovedstød? kan han ikke være
> vild? Kan han ikke være sikker?
> Kan han ikke være offensiv ? - Jo.
Maros gjorde et fantastisk indhop fra start, korrekt, men selv på hans bedste dage var han altså ikke "bedre" end KBN. Og hvis du virkelig mener at han er en bedre spiller på de punkter end Bak, så er der altså noget helt galt...
> Men det jeg vil frem til er at Troest er vigtig at
> få forlænget med, eller skal vi
> have købt en erstatning for, Reid, Kjær, Måske
> Klimpl, måske troest tager afsted og så har vi
> ikke noget særlig godt udgangspunkt.
Tjaa, jeg ville nu ikke være direkte bekymret hvis forsvaret hed Gnanou og Reid f.eks., men du har da ret i at hvis vi lader Troest smutte så skal vi have fundet en erstatning, men kan heller ikke se hvorfor det skulle være et problem? Det er jo ikke fordi Ørgaard og vores trænerteam har været uheldige med at finde folk til den plads...
-
Thomas Lund
Re: OT: OT
Hvorfor svarer du mig i en OT diskussion? Jeg har hverken erklæret mig enig eller uenig i dine holdninger.
Lund
Lund
-
Bhomaszz
Re: OT: OT
Thomas Lund Skrev:
> Hvorfor svarer du mig i en OT diskussion? Jeg har
> hverken erklæret mig enig eller uenig i dine
> holdninger.
>
> Lund
Kig på hvordan hans tekst står, den passer med at han trykker meget på enter kanppen når han skriver i "den lille skrive boks". Enten er han ikke så gammel, eller har ikke så meget erfaring med et debatforum. Måske han ikke ved hvad OT står for?
Ikke for at provokere dig Rune, skal lige understreges...
> Hvorfor svarer du mig i en OT diskussion? Jeg har
> hverken erklæret mig enig eller uenig i dine
> holdninger.
>
> Lund
Kig på hvordan hans tekst står, den passer med at han trykker meget på enter kanppen når han skriver i "den lille skrive boks". Enten er han ikke så gammel, eller har ikke så meget erfaring med et debatforum. Måske han ikke ved hvad OT står for?
Ikke for at provokere dig Rune, skal lige understreges...
-
Rune
BW - 665 Skrev:
>
> Hvordan det? Jeg mener slet ikke det er muligt at
> overvurdere den mands betydning for vores hold,
> men selv hvis det var, så mindes jeg ikke at nogen
> har overvurderet ham? Du må nok være lidt mere
> specifik her...
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,727 ... #msg-72797
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,727 ... #msg-72809
De skriver det som om han næsten ikke var til at erstatte??
Som sagt! Og det vedhæfter jeg utrolig gerne, HAN VAR VIGTIG FOR VORES ATTITUDE
men vi klarede os jo utrolig godt alligevel hvor Klimpl efter min mening udfyldte den plads mere end godt!
>
> Hvilke kvaliteter hentyder du til? Og hvilke
> kvaliteter mener du folk tillagde ham
> uretmæssigt?
At han er så godt med hovedet?! Han var ikke særlig høj og mange overgår altså ham. For det andet, det kan godt være det er mig der husker forkert, men var han så god med føderne?
>
>
> Maros gjorde et fantastisk indhop fra start,
> korrekt, men selv på hans bedste dage var han
> altså ikke "bedre" end KBN. Og hvis du virkelig
> mener at han er en bedre spiller på de punkter end
> Bak, så er der altså noget helt galt...
Det tror jeg aldrig vi bliver enige om!! I mine øjn så har Klimpl været en af de
bedste forsvare vi nogensinde har haft.
>
>
> Tjaa, jeg ville nu ikke være direkte bekymret hvis
> forsvaret hed Gnanou og Reid f.eks., men du har da
> ret i at hvis vi lader Troest smutte så skal vi
> have fundet en erstatning, men kan heller ikke se
> hvorfor det skulle være et problem? Det er jo ikke
> fordi Ørgaard og vores trænerteam har været
> uheldige med at finde folk til den plads...
Reid er væk til sommer, senest næste sommer
>
> Hvordan det? Jeg mener slet ikke det er muligt at
> overvurdere den mands betydning for vores hold,
> men selv hvis det var, så mindes jeg ikke at nogen
> har overvurderet ham? Du må nok være lidt mere
> specifik her...
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,727 ... #msg-72797
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,727 ... #msg-72809
De skriver det som om han næsten ikke var til at erstatte??
Som sagt! Og det vedhæfter jeg utrolig gerne, HAN VAR VIGTIG FOR VORES ATTITUDE
men vi klarede os jo utrolig godt alligevel hvor Klimpl efter min mening udfyldte den plads mere end godt!
>
> Hvilke kvaliteter hentyder du til? Og hvilke
> kvaliteter mener du folk tillagde ham
> uretmæssigt?
At han er så godt med hovedet?! Han var ikke særlig høj og mange overgår altså ham. For det andet, det kan godt være det er mig der husker forkert, men var han så god med føderne?
>
>
> Maros gjorde et fantastisk indhop fra start,
> korrekt, men selv på hans bedste dage var han
> altså ikke "bedre" end KBN. Og hvis du virkelig
> mener at han er en bedre spiller på de punkter end
> Bak, så er der altså noget helt galt...
Det tror jeg aldrig vi bliver enige om!! I mine øjn så har Klimpl været en af de
bedste forsvare vi nogensinde har haft.
>
>
> Tjaa, jeg ville nu ikke være direkte bekymret hvis
> forsvaret hed Gnanou og Reid f.eks., men du har da
> ret i at hvis vi lader Troest smutte så skal vi
> have fundet en erstatning, men kan heller ikke se
> hvorfor det skulle være et problem? Det er jo ikke
> fordi Ørgaard og vores trænerteam har været
> uheldige med at finde folk til den plads...
Reid er væk til sommer, senest næste sommer
-
Hoffmann
Rune Skrev:
Næste gang du kommer med en sviner dreng, så lær at stave!!!
Næste gang du kommer med en sviner dreng, så lær at stave!!!
-
BW - 665
Rune Skrev:
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,72728,72797#ms
> g-72797
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,72728,72809#ms
> g-72809
>
> De skriver det som om han næsten ikke var til at
> erstatte??
> Som sagt! Og det vedhæfter jeg utrolig gerne, HAN
> VAR VIGTIG FOR VORES ATTITUDE
> men vi klarede os jo utrolig godt alligevel hvor
> Klimpl efter min mening udfyldte den plads mere
> end godt!
Hvordan i alverden kan du overhovedet vurdere det på den håndfuld kampe Klimpl spillede i midterforsvaret?! KBN er om nogen garant for stabilitet og stabile præstationer over en hel sæson, og Klimpl lavede fatale brølere og blev sat af på den konto.
Hvorfor tror du Klimpl varmer bænken kamp efter kamp, imens KBN var fast starter, på ligalandsholdet og sågar udtaget til en A-landsholdskamp? Det holder bare ikke det der Rune...
> At han er så godt med hovedet?! Han var ikke
> særlig høj og mange overgår altså ham. For det
> andet, det kan godt være det er mig der husker
> forkert, men var han så god med føderne?
Det er nok det eneste punkt hvor Troest matcher ham, men du må ikke glemme at det han manglede i højde, opvejede han i placeringsevne og springkraft. Hvis Troest overhovedet skal have et lille plus på nogen konto, så er det her... men det er et meget lille plus, for KBN var bestemt ikke dårlig!
> Det tror jeg aldrig vi bliver enige om!! I mine
> øjn så har Klimpl været en af de
> bedste forsvare vi nogensinde har haft.
Damn... noget af et postulat, specielt at dømme på så få kampe. Min personlige favorit må være Søren Skriver, i skarpt opløb med Bak, men det er vel ultimativt en subjektiv mening, så den holdning har du lov at have.
> Reid er væk til sommer, senest næste sommer
Okay? Jeg må indrømme jeg ikke har fået kigget i min krystalkugle på det seneste, så det skal jeg ikke kunne sige, men selv hvis det er tilfældet og Troest smutter, så må vi ud og købe ind til midterforsvaret igen, hvilket jeg som tidligere nævnt ikke er bekymret for med Ørgaards købmandsevner og vores trænerteams øje for talent i mende, og så mener jeg som sagt ikke Troest er uerstatelig. Ville faktisk være mere ked af at se Reid smutte da jeg mener han har større potentiale på den lange bane i mine øjne, men igen, den slags er jo meget subjektivt...
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,72728,72797#ms
> g-72797
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,72728,72809#ms
> g-72809
>
> De skriver det som om han næsten ikke var til at
> erstatte??
> Som sagt! Og det vedhæfter jeg utrolig gerne, HAN
> VAR VIGTIG FOR VORES ATTITUDE
> men vi klarede os jo utrolig godt alligevel hvor
> Klimpl efter min mening udfyldte den plads mere
> end godt!
Hvordan i alverden kan du overhovedet vurdere det på den håndfuld kampe Klimpl spillede i midterforsvaret?! KBN er om nogen garant for stabilitet og stabile præstationer over en hel sæson, og Klimpl lavede fatale brølere og blev sat af på den konto.
Hvorfor tror du Klimpl varmer bænken kamp efter kamp, imens KBN var fast starter, på ligalandsholdet og sågar udtaget til en A-landsholdskamp? Det holder bare ikke det der Rune...
> At han er så godt med hovedet?! Han var ikke
> særlig høj og mange overgår altså ham. For det
> andet, det kan godt være det er mig der husker
> forkert, men var han så god med føderne?
Det er nok det eneste punkt hvor Troest matcher ham, men du må ikke glemme at det han manglede i højde, opvejede han i placeringsevne og springkraft. Hvis Troest overhovedet skal have et lille plus på nogen konto, så er det her... men det er et meget lille plus, for KBN var bestemt ikke dårlig!
> Det tror jeg aldrig vi bliver enige om!! I mine
> øjn så har Klimpl været en af de
> bedste forsvare vi nogensinde har haft.
Damn... noget af et postulat, specielt at dømme på så få kampe. Min personlige favorit må være Søren Skriver, i skarpt opløb med Bak, men det er vel ultimativt en subjektiv mening, så den holdning har du lov at have.
> Reid er væk til sommer, senest næste sommer
Okay? Jeg må indrømme jeg ikke har fået kigget i min krystalkugle på det seneste, så det skal jeg ikke kunne sige, men selv hvis det er tilfældet og Troest smutter, så må vi ud og købe ind til midterforsvaret igen, hvilket jeg som tidligere nævnt ikke er bekymret for med Ørgaards købmandsevner og vores trænerteams øje for talent i mende, og så mener jeg som sagt ikke Troest er uerstatelig. Ville faktisk være mere ked af at se Reid smutte da jeg mener han har større potentiale på den lange bane i mine øjne, men igen, den slags er jo meget subjektivt...
-
Rune
Vi så klimpls høje niveau i de første 10 kampe, han fik så en skade som han spillede med i omkring 2 måneder med. Derfor faldte han i niveau.
Vi bliver nok ikke enige på dette punkt, så i stedet for at komme op at skændes så stopper vi den vel bare her? + Kenneth From var da også meget god (:
Vi bliver nok ikke enige på dette punkt, så i stedet for at komme op at skændes så stopper vi den vel bare her? + Kenneth From var da også meget god (: