Troest utilfreds med kontraktudspil
-
jj
Troest utilfreds med kontraktudspil
http://www.bold.dk/nyt/?vis=81836
Håber virkelig vi holder på ham, han er efter min mening vores stærkeste defensive kort og vigtig i plan 2011.
Håber virkelig vi holder på ham, han er efter min mening vores stærkeste defensive kort og vigtig i plan 2011.
Senest rettet af jj 13. jun 2008, 08:49, rettet i alt 1 gang.
-
BW - 665
Re: Troest utilfreds med kontraktudspil
jj Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=81836
>
> Håber virkelig vi holder på ham, han er efter min
> mening vores stærkeste defensive kort og vigtig i
> plan 2011.
Helt enig, men spørgsmålet er for hvilken pris? Han har jo luret lidt på hvordan Thygesen, D. Sørensen, K. Bak og S. Poulsen fik lukrative aftaler i hus pga. at de var eftertragtede herrere, og Troest er da også udemærket klar over at klausulen i hans nuværende kontrakt er en belejlig genvej til udlandet.
Han kunne sagtens gå hen og blive en forholdsvis løntung spiller hvis vi skal forlænge med ham, men jeg synes helt klart vi bør gøre det - han er fremtidens mand i de bagerste rækker.
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=81836
>
> Håber virkelig vi holder på ham, han er efter min
> mening vores stærkeste defensive kort og vigtig i
> plan 2011.
Helt enig, men spørgsmålet er for hvilken pris? Han har jo luret lidt på hvordan Thygesen, D. Sørensen, K. Bak og S. Poulsen fik lukrative aftaler i hus pga. at de var eftertragtede herrere, og Troest er da også udemærket klar over at klausulen i hans nuværende kontrakt er en belejlig genvej til udlandet.
Han kunne sagtens gå hen og blive en forholdsvis løntung spiller hvis vi skal forlænge med ham, men jeg synes helt klart vi bør gøre det - han er fremtidens mand i de bagerste rækker.
-
Rune
Hellere betale ham noget mere i løn end at miste ham for den klausul han har!!!
Han er som jj siger, vores stærkeste forsvar!! VIGTIGT VI HOLDER PÅ HAM - og får nogle penge for ham.
Han er som jj siger, vores stærkeste forsvar!! VIGTIGT VI HOLDER PÅ HAM - og får nogle penge for ham.
-
Chap
Eftersom han bliver guld værd fremover, vil jeg helt klart også mene at vi skal forlænge med ham - også selvom han formodentlig bliver forholdsvis dyr for klubben.
-
Ravnen
Man skal jo bare være varsom med ikke at skrue lønningerne for højt op, når en spiller får en superløn kommer resten vel også og vil have det. Jeg synes en stor del af lønnen skal være præstationsbetinget.
-
j3pq3
Ravnen Skrev:
> Man skal jo bare være varsom med ikke at skrue
> lønningerne for højt op, når en spiller får en
> superløn kommer resten vel også og vil have det.
> Jeg synes en stor del af lønnen skal være
> præstationsbetinget.
lige præcis derfor skal vi holde på ham, selvom han kræver meget i løn. selvfølgelig skal lønnigsgrænsen ikke hæves hvis troest folanger urimelig meget i løn, men i forhold til præstationsbetinget løn synes jeg vores stensikre midterforsvare skal have sin løn som han nu forlanger,- for bare roligt. når han så er parat til at tage afsted, skal pengene nok blive rigtig store, i stedet for den latterligt lave frikøbsklausul han har i sin kontrakt i øjeblikket.
> Man skal jo bare være varsom med ikke at skrue
> lønningerne for højt op, når en spiller får en
> superløn kommer resten vel også og vil have det.
> Jeg synes en stor del af lønnen skal være
> præstationsbetinget.
lige præcis derfor skal vi holde på ham, selvom han kræver meget i løn. selvfølgelig skal lønnigsgrænsen ikke hæves hvis troest folanger urimelig meget i løn, men i forhold til præstationsbetinget løn synes jeg vores stensikre midterforsvare skal have sin løn som han nu forlanger,- for bare roligt. når han så er parat til at tage afsted, skal pengene nok blive rigtig store, i stedet for den latterligt lave frikøbsklausul han har i sin kontrakt i øjeblikket.
-
mrjelle
Mon ikke Ørgaard finder tegnedrengen frem og tilbyder en god kontakt til Troest, syns jeg i hvertfald han har fortjent.
-
jonsen1
jeg tror helt sikkert ørgaard finder den helt store tegnebog frem... vi har jo prøvet dette før, se bare på bak han blev solgt rigtig hurtig lige efter han havde forlænget. så derfor mener jeg også at vi kan gøre det samme med troest
-
Kent
Troest er stensikker starter i vores centerforsvar, og en stabil og driftsikker spiller, der sjældent begår fejl. Eftersom han er på en halvgammel kontrakt, der stammer fra tiden før han var stamspiller, så har han da klart udsigt til en lønstigning, da han nok er den klart lavestlønnede i start-11.
Jeg er derfor heller ikke i tvivl om, at det udspil Ørgaard har givet Troest indholder en betydelig lønstigning. Men spørgsmålet er jo, hvor meget vi vil betale for ham. Midterforsvaret er den position vi er dækket bedst ind, og selv uden Kjær og Troest er vi dækket ind med Reid, Klimpl og Ib.
Vi kunne lave den efterhånden klasssiske og så forlænge med ham nu, for at sælge ham til sommer. Men for at det kan betale sig, skal han jo kunne sælges til 6-10 mio til sommer, da vi allerede sagtens kan få 3.75 for ham nu. Hvis vi så hæve lønnen + fx 1 mio i sign-on, så skal prisen jo stige til ca. det dobbelte for at vi gør en god forretning. Jeg må ærligt indrømme at jeg er lidt i tvivl om, hvor meget Troest kan sælges til, da han altås har nogle klare mangler i boldomgang og det opbyggende spil.
Jeg er derfor heller ikke i tvivl om, at det udspil Ørgaard har givet Troest indholder en betydelig lønstigning. Men spørgsmålet er jo, hvor meget vi vil betale for ham. Midterforsvaret er den position vi er dækket bedst ind, og selv uden Kjær og Troest er vi dækket ind med Reid, Klimpl og Ib.
Vi kunne lave den efterhånden klasssiske og så forlænge med ham nu, for at sælge ham til sommer. Men for at det kan betale sig, skal han jo kunne sælges til 6-10 mio til sommer, da vi allerede sagtens kan få 3.75 for ham nu. Hvis vi så hæve lønnen + fx 1 mio i sign-on, så skal prisen jo stige til ca. det dobbelte for at vi gør en god forretning. Jeg må ærligt indrømme at jeg er lidt i tvivl om, hvor meget Troest kan sælges til, da han altås har nogle klare mangler i boldomgang og det opbyggende spil.
-
Thomasnoerum
Kent Skrev:
Jeg må ærligt indrømme at jeg er lidt
> i tvivl om, hvor meget Troest kan sælges til, da
> han altås har nogle klare mangler i boldomgang og
> det opbyggende spil.
hvorfor forlænger vi så ikke bare fx 5 år, også beholder ham til han stopper?
Jeg må ærligt indrømme at jeg er lidt
> i tvivl om, hvor meget Troest kan sælges til, da
> han altås har nogle klare mangler i boldomgang og
> det opbyggende spil.
hvorfor forlænger vi så ikke bare fx 5 år, også beholder ham til han stopper?
-
Chap
Thomasnoerum Skrev:
> hvorfor forlænger vi så ikke bare fx 5 år, også
> beholder ham til han stopper?
Tror du selv på, at han vil vente så længe med at komme til udlandet? - han er 25 der, så det tvivler jeg stærkt på.
> hvorfor forlænger vi så ikke bare fx 5 år, også
> beholder ham til han stopper?
Tror du selv på, at han vil vente så længe med at komme til udlandet? - han er 25 der, så det tvivler jeg stærkt på.
-
Thomasnoerum
hvorfor er det at alle danske spillere SKAL til udlandet? troest er vel ikke god nok til en klub der kan betale mere i løn end os?
-
Chap
Jamen hvis jeg skulle bestemme, skulle han også blive i klubben så længe som muligt, men ligesom alle andre VIL han jo til udlandet på et tidspunkt for at tjene flere penge - sådan er det desværre nu engang.
Nej det er ikke sikkert at han er god nok til at komme til en udenlandsk klub på nuværende tidspunkt, men selvom han ikke er vil han alligevel få mere i løn i en evt. udenlandsk klub. Og man bliver bare nødt til at acceptere, at de unge, danske spillere idag stort set kun tænker på pengene, når de skifter klub - men på en måde kan jeg da også godt forstå dem.
Nej det er ikke sikkert at han er god nok til at komme til en udenlandsk klub på nuværende tidspunkt, men selvom han ikke er vil han alligevel få mere i løn i en evt. udenlandsk klub. Og man bliver bare nødt til at acceptere, at de unge, danske spillere idag stort set kun tænker på pengene, når de skifter klub - men på en måde kan jeg da også godt forstå dem.
-
Bhomaszz
Thomasnoerum Skrev:
> hvorfor er det at alle danske spillere SKAL til
> udlandet? troest er vel ikke god nok til en klub
> der kan betale mere i løn end os?
Ambitioner. Simpelthen.
Hvis du var en professionel fodboldspiller, som niveaumæssigt lå i toppen af ligaen, ville du så stille dig tilfreds med at blive ved med det samme i hele din karriere? Nej vel, selvfølgelig vil man da ud og prøve sig af.
Så er der selvfølgelig den med pengene - de betaler genrelt mere i udlandet, end de småfattige danske klubber.
Wake up, fodbold er ikke længere de glade amatørdage, det er en proffessionel sport.
> hvorfor er det at alle danske spillere SKAL til
> udlandet? troest er vel ikke god nok til en klub
> der kan betale mere i løn end os?
Ambitioner. Simpelthen.
Hvis du var en professionel fodboldspiller, som niveaumæssigt lå i toppen af ligaen, ville du så stille dig tilfreds med at blive ved med det samme i hele din karriere? Nej vel, selvfølgelig vil man da ud og prøve sig af.
Så er der selvfølgelig den med pengene - de betaler genrelt mere i udlandet, end de småfattige danske klubber.
Wake up, fodbold er ikke længere de glade amatørdage, det er en proffessionel sport.
-
Jesper BW1100
Har sq et lidt ambivalent forhold til dette. Ifølge BT's papirudgave har vi tilbudt ham en årsløn på 2,5 mio plus et signon-fee i millionklassen, hvilket i mine øjne er ALT rigelig. Hvis Magnus og far seriøst mener, at det er et utilfredsstillende tilbud bør de komme op til overfladen. Nuvidst har manden nogle åbenlyse defensive kvaliteter, men rent offensivt kan han jo ikke lægge en aflevering på over 5 meter. Vi ser alt for ofte at han saver bolden ud over sidelinien. Så selvom Troest pt. er i storform og vi er glade for ham, mener jeg på INGEN måde at Ørgaard skal strække sig længere end han allerede har gjort. For til den løn må det sq kunne lade sig gøre at finde en habil erstatning!