Jeg var tilfældigvis i byen i Århus her i lørdags. Vi endte på Kupe som er en del af Train. Det har selvfølgelig ikke forummets interesse I know.
Det, der derimod måske er interessant, er, at hele FCM holdet var derinde med undtagelse af Frank og Claus M.
Personligt synes jeg at det er meget fair at de fejrer deres succes. Og de skal selvfølgelig også ud og se lidt på damer mv.
Hvordan har I det med det? Hvad synes I er passende mht alkoholindtag? Nu virkede de rimelig mådeholdne, så det er jo fint nok. Men i den periode på over 2 timer, hvor mit selskab var i nærheden af bordet, hvor FCM holdt til, var der faktisk een spiller, som virkede ret pløret sidst på aftenen. Jeg ved selvfølgelig overhovedet ikke hvor meget han har fået, men jeg så ham med flere forskellige drinks. Det overrasker mig faktisk, fordi det var en spiller i start-11'eren, som jeg faktisk har oplevet som meget seriøs.
Rent faktisk så troede jeg at der var interne regler om at man ikke drak mere end 2-3 øl på en aften (specielt i betragtning af det mega vigtige program vi har for tiden.)
Det er ikke fordi jeg vil hænge nogen ud og som sagt synes jeg det er vigtigt at fejre sine sejre men er det ok at drikke sig fuld ( og jeg vil vurdere på hans dinglen rundt at han havde fået så rigeligt.)?
Næste kamp er så vidt jeg ved mod FCK d. 6. april, så der er en uge til næste kamp.
FCM fejrer sejren i byen i Århus
-
Bissen
FCM fejrer sejren i byen i Århus
Senest rettet af Bissen 1. apr 2008, 22:55, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: FCM fejrer sejren i byen i Århus
De har sandsynligvis haft fri i dag, og er ikke taget i byen uden Eriks tilladelse, så det ser jeg ikke de store problemer i.
Som Mykland en gang sagde, så skal en spiller være temperamentsfuld - 80 % temperament, 20 % fuld ;o)
Peter Ross
Som Mykland en gang sagde, så skal en spiller være temperamentsfuld - 80 % temperament, 20 % fuld ;o)
Peter Ross
-
Chap
Så længe spillerne ikke drikker sig så stive, at de begynder at lave åndsvage ting, så er det helt fint med mig, at de fejrer en sejr med en bytur. Men selvfølgelig skal det være med måde, da de er et forbillede for selve klubben.
Men at een af spillerne var meget fuld generer mig nu slet ikke - alle har sku lov til at drikke sig fulde engang imellem, også professionelle fodboldspillere. Men de skal som sagt stadigvæk tænke på, at de er en form for ambassadører for klubben, så at drikke sig så fuld så man laver dumme ting holder selvfølgelig ikke, hvilket jeg heller ikke håber, at ham den ene spiller har gjort
Men at een af spillerne var meget fuld generer mig nu slet ikke - alle har sku lov til at drikke sig fulde engang imellem, også professionelle fodboldspillere. Men de skal som sagt stadigvæk tænke på, at de er en form for ambassadører for klubben, så at drikke sig så fuld så man laver dumme ting holder selvfølgelig ikke, hvilket jeg heller ikke håber, at ham den ene spiller har gjort
-
Chr|s
De er vel mennesker og har en drift, ganske naturligt, og så har de råd til det, din cheff blander sig vel ikke i hvad du laver når du har fri.
\Chr|s
\Chr|s
-
HauG
Nej det er ikke sikkert min chef brokker sig over jeg drikker mig fuld engang i mellem. Men mit arbejde afhænger heller ikke af min fysiske form. En druktur sætter kroppen formmæssigt 10-14dage tilbage, så jeg vil mene at man som professionel fodbold spiller ikke drikker sig fuld midt i sæsonen, og har et ansvar for at holde sig fit, da det vel er en del af det man bliver betalt for. Men kan vel godt få en øl uden at drikke sig helt i hegnet. Jeg syntes ikke det er passende at drikke sig fuld som profissionel fodbold spiller.
-
Anni
HauG Skrev:
-------------------------------------------------------
"Jeg syntes ikke det er passende at drikke sig fuld som profissionel fodbold spiller".
Nu har vi jo kun Bissen's ord for, at han var "fuld"!
"En druktur sætter kroppen formmæssigt 10-14dage tilbage".
Så tro da pokker, jeg ikke er i form
)
/Ulvemor
"Jeg syntes ikke det er passende at drikke sig fuld som profissionel fodbold spiller".
Nu har vi jo kun Bissen's ord for, at han var "fuld"!
"En druktur sætter kroppen formmæssigt 10-14dage tilbage".
Så tro da pokker, jeg ikke er i form
/Ulvemor
-
Esben
Jeg synes det er en smule uprofessionelt at drikke sig fuld i sæsonen fordi det, som andre også har påpeget kan sætte en formmæssigt tilbage.
Hvad de så laver når de er i byen, er jeg fuldstændig ligeglad med, sålænge det ikke har en effekt på deres præstationer.
Det er jo så oppe i tiden, at skal dømme offentlige personligheder når de dummer sig, men det er ærlig talt ikke op til os.
Hvad de så laver når de er i byen, er jeg fuldstændig ligeglad med, sålænge det ikke har en effekt på deres præstationer.
Det er jo så oppe i tiden, at skal dømme offentlige personligheder når de dummer sig, men det er ærlig talt ikke op til os.
-
E!
HauG Skrev:
> En druktur sætter kroppen formmæssigt 10-14dage tilbage...
Hvis han så var i kanon form der, gør det vel ikke noget ;o)
> En druktur sætter kroppen formmæssigt 10-14dage tilbage...
Hvis han så var i kanon form der, gør det vel ikke noget ;o)
-
Kranker
Drengene ved sku da hvad det vil sige at give den gas, ingen tvivl om det. Den kost og træning der ligger dem for dagen kan de aldrig blive sat 14 dage tilbage..
Hellere ingen tvivl om at de et par dage efter ville kunne mærke det i skankerne..
Det er jo set før at spillere sætter sig selv op ved at give de andre baghjul til de næste dages træning selvom spilleren gav gas under festlighederne...
Come on Lundberg
Claus
Hellere ingen tvivl om at de et par dage efter ville kunne mærke det i skankerne..
Det er jo set før at spillere sætter sig selv op ved at give de andre baghjul til de næste dages træning selvom spilleren gav gas under festlighederne...
Come on Lundberg
Claus