UBM
-
forzafcm
UBM
UBM står inden for at skabe en god stemning lige meget hvordan spillerne klare det på banen. Men det synes jeg ikke, de har levet op til. I kampen mod Vejle var man meget stille, da det gik skidt. I Brøndby var der en minimal opbakning, og i går blev UBM og BW overdøvet af Lyngby.
Men I skal bliver ved med at flage, det ser godt ud.
Men I skal bliver ved med at flage, det ser godt ud.
Senest rettet af forzafcm 29. mar 2008, 20:39, rettet i alt 1 gang.
-
Hekler
Stemning
Det er jo til gengæld rart at man kunne høre dig hele tiden, eller hva?
Jeg har sku ikke så meget til overs for folk der bare brokker sig bagefter. Du kunne jo stille dig ved siden af dem og starte sange eller holde gang i dem, eller bare gøre det selv.
Det var sku en kold fornøjelse, få folk svært at få fingerne op af lommen osv. Man må jo også tage med at det jo var Lyngby der fik noget at lune sig på mens vi andre måtte vente til den kolde slutning.
Jeg har sku ikke så meget til overs for folk der bare brokker sig bagefter. Du kunne jo stille dig ved siden af dem og starte sange eller holde gang i dem, eller bare gøre det selv.
Det var sku en kold fornøjelse, få folk svært at få fingerne op af lommen osv. Man må jo også tage med at det jo var Lyngby der fik noget at lune sig på mens vi andre måtte vente til den kolde slutning.
-
bw152/michael
Re: UBM
Hvor var du igår ?
- Hvorfor var det ikke dig der startede sange?
- Hvorfor holdte du ikke stemningen højt og fik folk igang ?
Ansvaret for god stemning er jo ikke UBM's, de drenge forsøger bare at hjælpe den op.. Men det er nu meget nemmere en varm dag mod Viborg end en kold vinterdag mod lyngby, - tror jeg også du selv ved hvis du står i midten..
/Michael Meyhoff
- Hvorfor var det ikke dig der startede sange?
- Hvorfor holdte du ikke stemningen højt og fik folk igang ?
Ansvaret for god stemning er jo ikke UBM's, de drenge forsøger bare at hjælpe den op.. Men det er nu meget nemmere en varm dag mod Viborg end en kold vinterdag mod lyngby, - tror jeg også du selv ved hvis du står i midten..
/Michael Meyhoff
-
Dennis (BW2479)
Thomasnoerum Skrev:
-------------------------------------------------------
> jeg vil nu også give forzafcm ret i, at der ikke
> var meget ultra over UBM i søndags.
who are you?
Hvem er UBM? Hvor mange er de? Var de der til søndagens kamp? Hvad ved du i det hele taget?
Vir var sådan cirka de eneste der sang under hele kampen i Søndags, en anelse svært at holde gang i noget som helst hvis man er 10 mand. Og nej vi havde ikke flag med det var sådan set den eneste forskel. Men tak for hjælpen i søndags makker det er altid godt med noget opbakning. Tror vi til næste kamp vil placere os næsten lige så langt inde på midten som i Søndags så må vi se hvordan det virker når der kommer capo og tilskurer på.
I vejle var der i øvrigt klasse stemning set i lyset af at der var proppet med sponsorer på tribunen og at vi spiller af lort til. I brøndby tror jeg at der var 4 UBM folk afsted så er da ked af at vi ik overdøvede Faxe alle 90 min.
Men det er da rart at høre at der er sket i skred i stemningen så folk de ligger mærke til sådan noget. Vi skal ik mere end 1 års tid tilbage hvor vi har oplevet kampe hvor der praktisk talt ikke er blevet sunget.
Men der skal da gerne lyde en opfordring til at indefinde sig i geledet og give den gas hvis man har en lille ultras gemt i maven. Vi skal nok se at få lavet en portion nye flag så det i det mindste ser ud som om vi laver noget.
> jeg vil nu også give forzafcm ret i, at der ikke
> var meget ultra over UBM i søndags.
who are you?
Hvem er UBM? Hvor mange er de? Var de der til søndagens kamp? Hvad ved du i det hele taget?
Vir var sådan cirka de eneste der sang under hele kampen i Søndags, en anelse svært at holde gang i noget som helst hvis man er 10 mand. Og nej vi havde ikke flag med det var sådan set den eneste forskel. Men tak for hjælpen i søndags makker det er altid godt med noget opbakning. Tror vi til næste kamp vil placere os næsten lige så langt inde på midten som i Søndags så må vi se hvordan det virker når der kommer capo og tilskurer på.
I vejle var der i øvrigt klasse stemning set i lyset af at der var proppet med sponsorer på tribunen og at vi spiller af lort til. I brøndby tror jeg at der var 4 UBM folk afsted så er da ked af at vi ik overdøvede Faxe alle 90 min.
Men det er da rart at høre at der er sket i skred i stemningen så folk de ligger mærke til sådan noget. Vi skal ik mere end 1 års tid tilbage hvor vi har oplevet kampe hvor der praktisk talt ikke er blevet sunget.
Men der skal da gerne lyde en opfordring til at indefinde sig i geledet og give den gas hvis man har en lille ultras gemt i maven. Vi skal nok se at få lavet en portion nye flag så det i det mindste ser ud som om vi laver noget.
-
Thomasnoerum
bw152/michael Skrev:
> Hvor var du igår ?
>
> - Hvorfor var det ikke dig der startede sange?
>
> - Hvorfor holdte du ikke stemningen højt og fik
> folk igang ?
>
> Ansvaret for god stemning er jo ikke UBM's, de
> drenge forsøger bare at hjælpe den op.. Men det er
> nu meget nemmere en varm dag mod Viborg end en
> kold vinterdag mod lyngby, - tror jeg også du selv
> ved hvis du står i midten..
>
> /Michael Meyhoff
forskelen er, at jeg ikke kalder mig for "ultras" det er selvfølgelig ikke UBM der skal holde det hele i gang, men havde i været rigtige ultras havde i været dem der holdt det i gang
> Hvor var du igår ?
>
> - Hvorfor var det ikke dig der startede sange?
>
> - Hvorfor holdte du ikke stemningen højt og fik
> folk igang ?
>
> Ansvaret for god stemning er jo ikke UBM's, de
> drenge forsøger bare at hjælpe den op.. Men det er
> nu meget nemmere en varm dag mod Viborg end en
> kold vinterdag mod lyngby, - tror jeg også du selv
> ved hvis du står i midten..
>
> /Michael Meyhoff
forskelen er, at jeg ikke kalder mig for "ultras" det er selvfølgelig ikke UBM der skal holde det hele i gang, men havde i været rigtige ultras havde i været dem der holdt det i gang
-
bw152/michael
Thomasnoerum Skrev:
> forskelen er, at jeg ikke kalder mig for "ultras"
> det er selvfølgelig ikke UBM der skal holde det
> hele i gang, men havde i været rigtige ultras
> havde i været dem der holdt det i gang
Nu er UBM jo en ung fraktion som stadig har meget at lære, og de er jo heller ikke særlig mange endnu så mon ikke det bliver bedre med tiden.
Jeg tror ikke du skal stille forventningerne op til at de begynder at levere stemning som du ser det i Brøndby, der er lang vej op til det niveau man ser i Brøndby, dem kan vi ikke sammenligne os med - det er for urealistisk. Der er jo også kæmpe forskel på hvor aktiv Faxe(BIF) er i forhold til Nordea hos os.
/Michael Meyhoff
> forskelen er, at jeg ikke kalder mig for "ultras"
> det er selvfølgelig ikke UBM der skal holde det
> hele i gang, men havde i været rigtige ultras
> havde i været dem der holdt det i gang
Nu er UBM jo en ung fraktion som stadig har meget at lære, og de er jo heller ikke særlig mange endnu så mon ikke det bliver bedre med tiden.
Jeg tror ikke du skal stille forventningerne op til at de begynder at levere stemning som du ser det i Brøndby, der er lang vej op til det niveau man ser i Brøndby, dem kan vi ikke sammenligne os med - det er for urealistisk. Der er jo også kæmpe forskel på hvor aktiv Faxe(BIF) er i forhold til Nordea hos os.
/Michael Meyhoff
-
Lindstrøm
Thomasnoerum Skrev:
> det er selvfølgelig rigtigt, men hvis der stod
> nogle unge på tribunen som kunne blive fremtidlige
> medlemmer af UBM, hvordan skulle de så det? når de
> ikke en gang ved hvor de står?
Det er nu slet ikke så svært at finde frem til stedet, bare gå efter de mange flag. de var så godtnok ikke med sidste kamp, men er det 9 ud af 10 gange.
> det er selvfølgelig rigtigt, men hvis der stod
> nogle unge på tribunen som kunne blive fremtidlige
> medlemmer af UBM, hvordan skulle de så det? når de
> ikke en gang ved hvor de står?
Det er nu slet ikke så svært at finde frem til stedet, bare gå efter de mange flag. de var så godtnok ikke med sidste kamp, men er det 9 ud af 10 gange.
-
Altoriso
Nu har jeg lige skelet en del indlæg igennem for at finde et "UBM manifest"
Et sådant findes vist ikke - ingen steder har jeg kunnet finde at UBM promoverer sig som "de eneste" stemningskabere på Nordea
Jeg har kunnet finde indlæg der indikerer, at UBM generelt ønsker, at være med til at forbedre stemningen på Nordea, og at de ingen hensigt har i at modarbejde feks BW
Derfor kan jeg kun tilslutte mig den holdning at det er lavt at bebrejde UBM for den dårlige stemning
UBM har de fleste gange gjort det rigtigt godt, og jeg håber bare at det fortsætter og forbedres henad vejen
UBM I gør det rigtigt godt - håber at mange andre vil være med til at bakke bedre op
PS
Mon ikke også folk var lidt trætte i søndags
Mange havde sikkert været på den vanlige bytur om lørdagen
og mange var også impliceret i arbejde omkring den tidlige generalforsamling fra kl 9 af
Et sådant findes vist ikke - ingen steder har jeg kunnet finde at UBM promoverer sig som "de eneste" stemningskabere på Nordea
Jeg har kunnet finde indlæg der indikerer, at UBM generelt ønsker, at være med til at forbedre stemningen på Nordea, og at de ingen hensigt har i at modarbejde feks BW
Derfor kan jeg kun tilslutte mig den holdning at det er lavt at bebrejde UBM for den dårlige stemning
UBM har de fleste gange gjort det rigtigt godt, og jeg håber bare at det fortsætter og forbedres henad vejen
UBM I gør det rigtigt godt - håber at mange andre vil være med til at bakke bedre op
PS
Mon ikke også folk var lidt trætte i søndags
Mange havde sikkert været på den vanlige bytur om lørdagen
og mange var også impliceret i arbejde omkring den tidlige generalforsamling fra kl 9 af
-
Thomasnoerum
Altoriso Skrev:
>
> Derfor kan jeg kun tilslutte mig den holdning at
> det er lavt at bebrejde UBM for den dårlige
> stemning
>
der er heller ikke nogen der har gjord. men man kan sku ikke kalde sig for ultras, også være så døde? så kunne man kalde sig for semi ultraboys midtjylland
>
> Derfor kan jeg kun tilslutte mig den holdning at
> det er lavt at bebrejde UBM for den dårlige
> stemning
>
der er heller ikke nogen der har gjord. men man kan sku ikke kalde sig for ultras, også være så døde? så kunne man kalde sig for semi ultraboys midtjylland