Tillykke til Mikkel med udtagelsen, dog undre jeg mig over tidspunktet. Synes han tidliger har været selvskrevet til at være med i truppen, men synes slet ikke han har været så tydlig efter han er kommet tilbage.
Men man skal sku ikke tage det fra ham, at han sku arbejder for det, han løber som bare fanden i løbet af en kamp. I 1-0 kampen mod Nordsjælland synes jeg man kunne kende den gamle thygensen lidt, me stort tillykke her fra
Ettrup
BW#2210/sjælland
Senest rettet af Ettrup 24. mar 2008, 14:09, rettet i alt 1 gang.
Herligt, så kunne Olsen ikke gå om den varme grød længere. Det er måske også lige det der skal til for at vi får den gamle Thyge tilbage for fuldt drøn.
Farlige Frank: 4 mål i 3 kampe
Bernburg: 1 mål i 3 kampe
Farlige Frank: Over 100 mål i SAS-ligaen
Bernburg: Omkring 10 mål i SAS-ligaen
Farlige Frank: Erfaring, rutine og koldblodighed og med en scoringsprocent på over 50
Bernburg: Ustabil, urutineret og med en scoringsprocent på omkring 10-20 ..
Det ville være hul i hovedet at udtage Frank. Det ville være uden perspektiv og ikke seriøst. Frank er jo ikke i nærheden af start11 med Bendtner og Jon, og man udtager altså ikke en 30-årig for at hente vandflasker og flytte kegler.
Bernburg er med for at snuse til landsholdet, da han på sigt måske kan blive aktuel, ligesom Thyge, Brandrup m.m.
Det var noget andet, hvis vi akut stod og manglede en spiller til start-11 til en vigtig kamp, fordi Bendtner, Jon m.v. var skadede. Så ville Frank nok står foran Bernburg i køen, men til en træningskamp, hvor der skal ses fremad, er Frank ikke en serisø kandidat.
Men så er det vel også bare til Olsens kredit at han ikke gør det.
Til gengæld kunne jeg godt tænke mig at vide hvorfor Dennis Sørensen ikke bliver udtaget. Det kan godt være han ikke scorer særligt mange mål, men han spiller jo også for en bundklub, og det er trods alt i en noget bedre liga end den danske. Han er vel ikke blevet en dårligere angriber af sit skifte?
Dennis Sørensen og Chris Sørensen er vel de to spillere man kan undre sig mest over, ikke er udtaget.
Dennis er fast mand i bundesligaen, hvilket der vel ikke er så mange andre, der kan prale med. Uden dog at have fulgt helt med dernede, så mener jeg dog, at han er blevet flyttet ud på fløjen og ikke spiller angriber dernede længere (hvilket også er mere naturligt, selvom MO jo mener noget andet).
Chris Sørensen er vel sammen med Thomas Rasmussen desværre noget nær eneste alternativ til Niclas Jensen, som jeg ikke forstår bliver ved med at være udtaget. Vores egen Chr. Poulsen har i mine øjne ikke været i nærheden af det nødvendige niveau her i foråret.