lyt efter EFB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

lyt efter EFB

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg må sige at fc midtjylland mangler spiller på alle pladserne. helt ærligt er jeg bange for at fc midtjylland skal begynde at tænke på om de overhovdet kan holde sig oppe i superligaen for det tror jeg virkelig de får svært ved at holde sig oppe... tag nu bare Esbjerg de køber en klasse angriber som michael murcy + at de har ligaens bedste angriber berglund. jeg syntes at vi kunnelære meget af esbjerg det er en stor klub på størelse med real madrid.. det mener jeg virkelig....
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 4. feb 2005, 12:52, rettet i alt 1 gang.

Tapia

Re: lyt efter EFB

Indlæg af Tapia »

Yes... Dagens sjoveste indslag!!!

Vi holder måske ikke 2. pladsen, men at vi rykker ned??

Michael Murcy er for mig også et ret ubeskrevet brev. Jeg vil gerne se ham før jeg vurderer om han er en klasseangriber

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Hvad for nogen svampe har du røget...???

Skal vi ikke vente med at stemple michael murcy som en klasseangriber, før vi har set ham i aktion. Manden har trods alt valgt at komme til den danske liga...ikke just et karrierefremskridt for en franskmand....

NME

Indlæg af NME »

og at konstatere at Bechmann er suppens bedste, og at Esbjerg er på størrelse med Real, gør vist at vi kan konstatere at du er useriøs og at denne tråds bedste skæbne ville være at blive slettet..

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

ROFLMAO!!!!

faurby (Fcm)

Indlæg af faurby (Fcm) »

ROFLMAO!!!!

Jeg føler mig lidt gammel nu,men hvad hulen betyder det lige :D:D:D:D:D ?????

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Rolling On the Floor Laughing My Ass Off!

Besvar