Pokalfodbold i byggerod..

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Jeff Kjølby Hansen

Pokalfodbold i byggerod..

Indlæg af Jeff Kjølby Hansen »

Halløjsa fodboldvenner.

Til kampen på søndag mod VB på deres `flotte` nye stadion kommer vi til at se bold i byggerod.. De er langt fra færdige og det kan desværre se på lang afstand.

De mangler endnu at bygge 2 stk erhvervsbygninger i hvert sit hjørne af stadion ud mod Rom´s hule som de kalder det her i vejle. Den ene er bygget men mangler vinduer og mursten. Den sidste er der overhovedet ikke gjort klar til endnu og det betyder at vi fcm´s fans kommer til at stå i vindtunnel. Dog har vi tag over hovedet. Endvidere er der ikke langt fliser ned mod udebanetribunen og jeg kan blive ved med at nævne ting som de er bagud med. Vejle Boldklub har dog været ude og melde at de først spiller åbningskamp mod Fredericia d 20marts. Men vi må bide i det sure æble og håbe på en god kamp med det rigtige resulatat. Jeg tipper en tæt kamp og siger 2-1 til FCM.. Ses søndag i "min " BY - Vejle..
Senest rettet af Jeff Kjølby Hansen 12. mar 2008, 09:03, rettet i alt 1 gang.

Jeff Kjølby Hansen

Re: Pokalfodbold i byggerod..

RETTELSE.!!! Kørte lige forbi vejle stadion idag. De har haft travlt i de sidste par dage - nu har de lavet fundamentet og er begyndt at bygge den sidste erhvervsbygning. Måske vi får et OK stadion at kigge pokalbold på.

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Bliver spændende at se Vejles nye stadion.
Glæder mig sku til bold søndag.!

forzafcm

Indlæg af forzafcm »

Jeg tror det bliver rimeligt vindstille på stadion. Har set det nye stadion mange gange. PS. bor i Vejle.

Jeff Kjølby Hansen

Hey forzafcm.. bor også selv i vejle.. skal vi lave en gåtur sammen igennem byen??

Mvh Jeff bw 1494

forzafcm

Indlæg af forzafcm »

Ellers en god idè men kan ikke nå det også.

Jeff Kjølby Hansen

forza hvad skal du da.. ud og vælte byen``???

martin84

Indlæg af martin84 »

Hej FCM...

Nu er kampen mellem VB-FCM kommet lidt på afstand, og skuffelsen har lagt sig.

Nu vil jeg så bare lige spørge hvad I synes om det ny Vejle-stadion? Var forholdene på stadion gode nok for udeholdene og var stemningen på stadion god? Det er jo ikke 100% færdig endnu, men det bliver det inden sommer.

Jeg er personlig meget, meget glad for vores nye stadion!

MVH

en VB-fan

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

martin84 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej FCM...
>
> Nu er kampen mellem VB-FCM kommet lidt på afstand,
> og skuffelsen har lagt sig.
>
> Nu vil jeg så bare lige spørge hvad I synes om det
> ny Vejle-stadion? Var forholdene på stadion gode
> nok for udeholdene og var stemningen på stadion
> god? Det er jo ikke 100% færdig endnu, men det
> bliver det inden sommer.
>
> Jeg er personlig meget, meget glad for vores nye
> stadion!
>
> MVH
>
> en VB-fan

Tja der var ikke styr på ret meget, vi fik først vores billeter 30 min før kick-off... Elendige forhold for os, men idéelt for at starte en slåskamp, da vi blev låst inde.

Stadionet indenfor er ok, men det bliver nok også lettere at betjene lidt mindre gæster næste gang..

Stemning fra vores side var skuffende i 1. halvleg, men ok før og i anden! og jeg hørte ikke meget til jer... men efter at have set kampen i fjernsynet, var der nu lidt mere intens stemning.

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Hej Martin

Jeg synes, forholdene var gode (har dog hverken været i stadionboderne, på toiletterne etc., så det er begrænset, hvad jeg kan udtale mig om). Størrelsen på jeres nye stadion virker også til at være perfekt til jer, og det nye stadion skal nok have en god effekt på opbakningen til holdet, især hvis man rykker op efter indeværende sæson.

Det var en god dag i søndags, og jeg er sikker på, Vejle får etableret sig som fast inventar i SAS Ligaen i løbet af de kommende år.

Jonas Dahl

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

LOOFT Skrev:
> Tja der var ikke styr på ret meget, vi fik først
> vores billeter 30 min før kick-off... Elendige
> forhold for os, men idéelt for at starte en
> slåskamp, da vi blev låst inde.

Hvordan er det lige Vejles skyld, at FCM's sikkerhedsansvarlige render med BW's 300 billetter?

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Det er vel vejle der har udleveret dem?

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

martin84 Skrev:
> Hej FCM...
>
> Nu er kampen mellem VB-FCM kommet lidt på afstand,
> og skuffelsen har lagt sig.
>
> Nu vil jeg så bare lige spørge hvad I synes om det
> ny Vejle-stadion? Var forholdene på stadion gode
> nok for udeholdene og var stemningen på stadion
> god? Det er jo ikke 100% færdig endnu, men det
> bliver det inden sommer.
>
> Jeg er personlig meget, meget glad for vores nye
> stadion!
>
> MVH
>
> en VB-fan

Det var vel som forventet et udemærket stadion som i øvrigt er tegnet af det samme firma som har tegnet vores. Der er et par ting der kan undre. Hvor skal der være plads til parkering til 10.000 mennesker? Bliver der lukket med glas bagi? Og så kan det da også undre at det ser ud til at være meget begrænset plads i vip/hovedbygningen. Stemningen bliver aldrig god hvis det ikke bliver lukket. Vi kunne praktisk talt ikke høre Vejlefans selvom der i perioder var helt stille ovre ved os. I det hele taget var det da ik den festdag vi havde i Herning da vi fik vores åbnet vores, men kan være det kommer når i er færdige.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Man kan undre sig over der er begået så mange åbentlyse fejl på det stadion.

Placeringen er til grin, og der skal godt nok fyldes nogle tons jord på bag udetribunen for at få det afskærmede områede som er påkrævet.

Stadion er åbenbart blevet bygget for lille. Ikke antallet af pladser men for tæt på banen. Der er ikke et område hvor spillerne kan varme op. Der er ikke plads til reklamer, hvis folk skal kunne se fra de nederste 2 rækker. Fatalt i forhod til at hente sponsorkronerne hjem.

Iøvrigt så har man glemt at lave et indgangsområde, hvor folk kommer ind på tribunen, så alle kommer til at jokke oven i hinanden når man skal ud og ind af stadion.

Den ringe betjening i den enkelte bod der var, skal der nok kunne laves om på, men det er i hvert fald katastrofalt hvor mange penge der ikke blev lavet fordi man ikke kunne få øl. Alene på mig var der et tab på 160 kr. på den konto.

Akustisk er det fremragende, man kan kun høre sig selv, lidt lige sol på SAS arena, det gør det noget nemmere at få banket en stemning op. Udsynet er også fremragende.

Iøvrigt var der ifølge øjenvidner, meget lidt plads på toiletterne, jeg var ikke forbi da jeg ikke kunne få noget at drikke. Og iøvrigt blev de låst da kampen blev fløjtet af så der bagefter stod 100 mand og pissede bag stadion.

Claus (BW#1145)

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Boden skal ihvertfald op i gear, hvis de får fyldt udebaneafsnittet igen. Og hvis de ikke kan følge med med at have pølserne varme, så lad da være med at sælge dem kolde.
Jeg forstår ikke hvorfor der ikke var lukket af op imod taget bagerst.
En pisserende havde været bedre, end 5 pissoirer.
Samtidig skulle den WC ansvarlige have haft lov til at gå rundt med en spand til de ca 100 der skulle lade vandet efter kampen. Hvad tænker de på, når man låser dørene?
Enig med Hekler i at reklamerne var for tæt på banen. Samtidig burde det ikke være tilladt at diodereklamen var tændt under kampen. Der kan sagtens komme situationer, hvor enten spillere eller dommerne bliver forstyrret over den.

Besvar