Hej BW fans,
Er der en eller to superfans fra BW tilmeldt dette ??? Var det ikke noget for dig, Hekler ???
Mvh Bjarne
Se nedenfor - citat fra www.eb.dk/nationen - jeg tror dog, at man skal være medlem der (det er gratis) for at komme i betragtning.
Du kan stadig nå at blive Fan Fighter!
SPortEkstra Bladet sætter stor fokus på fansene i Superligaen og bringer dem i den kommende forårssæson helt frem i spalterne i avisen og på nettet.
Derfor søger vi to fans fra hvert af de 12 hold i Superligaen, som skal repræsentere deres klub med ord og meninger hver uge i Ekstra Bladet både i avisen og på nettet.
De udvalgte fans vil hver uge skulle skrive en kort optakt til den kommende kamp og svare på et par hurtige aktuelle ja/nej spørgsmål.
Hver uge dedikerer vi en fast side i avisen til Fan Fight, hvor mere end 400.000 læsere vil kunne følge debatten som en naturlig optakt til kampene i Superligaen. Desuden vil Fan Fight blive bragt på ekstrabladet.dk, hvor debatten kan fortsætte via kommentar-funktionen og vil blive fulgt af over 350.000 daglige brugere.
FCM-Superfan i Ekstra Bladet/nationen!
-
Bjarne Fonnesbech
FCM-Superfan i Ekstra Bladet/nationen!
Senest rettet af Bjarne Fonnesbech 8. mar 2008, 07:43, rettet i alt 1 gang.
-
Hekler
Re: FCM-Superfan i Ekstra Bladet/nationen!
Jeg har allerede svart nej til flere af den slags projekter hvor det går ud på at aviserne vil have fans tl at lave deres arbejde. Hvis der er nogen der vil have min mening kan de o alti ringe og spørge. jeg har andre og noget mere spænene projekter jeg har gang i som jeg hellere vil bruge min tid på, men dt pdager i nok senere.