Hejsa allesammen!
Jeg er i gang med at skrive min specialeafhandling, der kort fortalt handler om "Virksomheders sociale ansvar". I den forbindelse inddrager jeg FC Midtjyllands fodboldakademi, og kunne derfor godt bruge en enkelt (skal være aktionær i klubben), der kunne afse en 10-15 min. på at udfylde et spørgeskema (Jeg gør opmærksom på, at der vil være fuld anonymitet i specialet).
Kunne du tænke dig at hjælpe mig, så må du meget gerne sende en mail til mig, hvorefter jeg vil sende spørgeskemaet til dig.
Min mailadresse er: tamboclaus@hotmail.com
På forhånd tak for hjælpen.
Hjælp til en specialestuderende!
-
Zeam
Hjælp til en specialestuderende!
Senest rettet af Zeam 7. mar 2008, 14:29, rettet i alt 1 gang.
-
Hekler
Re: Hjælp til en specialestuderende!
hvis du skal have fat i en aktionær, så ville det nok være mere hensigtsmæssigt at henvende sig til dem, fx er der mulighed for at se en række af dem som har aktier som følge af mængden, ellers så må man jo henvende sig i klubben om de kan formidle kontakt. Alternativt kan du henvende dig til BW der jo også er aktionær.
Ulvegraven er under alle omstændigheder ikke hvor du skal regne med bid.
Ulvegraven er under alle omstændigheder ikke hvor du skal regne med bid.
-
188
Hvorfor skal han ikke regne med det? Er det mod reglerne for ulvegraven? For mig virker det da helt oplagt at starte her, da man herinde i forvejen kan finde alle dem der har tid og lyst til at skrive og diskuttere alt der er relateret til klubben, som specialet i dette tilfælde også er. Og jeg går ikke ud fra at det ikke er tilladt at skrive på ulvegraven hvsi man har FCM aktier 
-
Zeam
Hej igen!
Ville lige sige tak, og dermed afslutte denne tråd, til de aktionærer, som velvilligt har besvaret mit spørgeskema.
God weekend, og held og lykke på søndag i Vejle.
Ville lige sige tak, og dermed afslutte denne tråd, til de aktionærer, som velvilligt har besvaret mit spørgeskema.
God weekend, og held og lykke på søndag i Vejle.