Drikkevarer i togene...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Gamle Hoffmann64

Re: Drikkevarer i togene...

Indlæg af Gamle Hoffmann64 »

Det er da utroligt... Folk står på nakken af hinanden for at komme afsted, det koster omkring 4-500,- og så hyler man op om at skulle give en flad tièr for en kold bajer, ja hvad skal man sige, jeg er nærmest målløs!!! Hvad vil de selvforsynende iøvrigt gøre ved deres aldi-øl under kampen???

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg har intet problem med at skulle betale de 10 kr. for en øl som der bliver angivet, det eneste jeg er bange for er om der er øl nok ;o) Nu er vi også et par stykker der er lidt glade for det i de små flasker, håber bare ikke der bliver set skævt til nogen hvis man medbringer sådan et par stykker i toget, det går jo ikke ud over ølsalget for vores vedkommende, for 2 år siden var vi også med og der fik vi desværre ikke plads i FCM togene, men i en af de normale afgange hvor der også var en del FCMèr, der fik vi da også en bette skarp med Mikkelsens forældre.

YahooSeeker [Bot]

Det kunne være det ikke belv øl på flaske???
Nogen der ved det??

YahooSeeker [Bot]

Re: Drikkevarer under opvarmningen.

Nu ved jeg ikke om de fulde ulve har tænkt sig at feste på østerbro stadion inden kampen sammen med os andre.. Sakset fra FCM.dk :

SPAR og FAXE KONDI inviterer til fest. Før pokalfinalen varmer vi op på Østerbro Stadion - umiddelbart ved siden af Parken.

I lighed med 2003 varmer vi op i fællesskab før årets pokalfinale. Denne gang sker opvarmningen endnu tættere på Parken - nemlig på Østerbro Stadion, hvor der er lagt op til nogle festlige timer den 5. maj.

Festpladsen åbner kl. 11:00 - og opvarmningen fortsætter helt frem til kl. 14:00

Programmet byder på spændende navne - nemlig de kendte 80'er DJ´s Joakim Hediger og Dan Rachlin og rigtig partymusik: Jan Nielsen med Beatles Band - med stemningsgaranti...

Og mon ikke dagen byder på en enkelt overraskelse ...

Alle der kører selv til København er altså også meget velkomne. Der er nemlig adgang for alle til en rigtig FCM opvarmning - og mulighed for at købe øl, vand og lækre grillpølser. (Det er ligesom i togene ikke tilladt selv at medbringe drikkevarer).

smørtyven

Re: Drikkevarer under opvarmningen.

Indlæg af smørtyven »

Hoffmann skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu ved jeg ikke om de fulde ulve har tænkt sig at
> feste på østerbro stadion inden kampen sammen med
> os andre..:

Jamen det har vi da, men ikke med medbragte øller.... Og så tager jeg den da gerne en gang til for Hoffmann og gamle Hoffmann samt arveprins Knud og andre langtsomt opfattende personer:

"Skal da osse fastslå at vi som forening støtter BW til fulde, og derfor respekterer det forbud der er mod medbringelse af egne drikkevarer i toget samt på østerbro stadion"

Vi regner da med at der bliver lidt tid mellem toget og festen på Østerbro stadion, så vi kan snave i vores "Aldi-øl"... Håber dog ikke toget bliver ligeså forsinket som sidste gang, for så går vi da vist alle glip af det meste af festen...

Keep the faith
Smørtyven - Som gerne bidrager til BW i form af penge til ølkassen

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Jeg kan fortælle at salget på togene bliver ½ liters dåseøl og ½ liters sodavand.

Desuden bliver der solgt shots og chips.

Jeg har en 99 % bekræftelse på at vi også har Breezers med.

Lund

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

Vaaaarrd Ingen Cult.

Så kører jeg sku selv !!!!!

Pis forening !!!!

LUUUUUUUUUND vi mangler Cult !!!!!

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Ingen Cult nej Peder.

Med dig i en bil er jeg i det mindste fri for at du råber LUUUUUUUUUUUUUUUND efter mig hele tiden!

Gå nu hjem og se om konen stadig er der ;o)

Lund

Kim

Indlæg af Kim »

et eller andet siger mig du er knap så meget for selve energidrikken, som du er til de piger, der i stram lille sort top (femi-spillertrøje) servere den kølige læskedrik for dig...

Her lige rygskjoldet af to af dem fra for to år siden:

http://www.black-wolves.com/billedgalle ... leri12.jpg

BW #456

Besvar