Forårstruppen klar

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Forårstruppen klar

Indlæg af Altoriso »

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

I Træningskampen mod Herfølge er det med følgende start-11:

Lasse Heinze – Maros Klimpl, Simon Kjær, Winston Reid, Christopher Poulsen – Femi, Gheorghe Florescu, Mikkel Thygesen – Danny Olsen, Baba Collins, Frank Kristensen.

På bænken er fra kick-off Martin Raska, Kolja Afriyie, Magnus Troest, Claus Madsen, Petter Furuseth og Ken Fagerberg.

”Tidspunktet taget i betragtning skal man vel ikke være den skarpeste kniv i skuffen for at se, at det trækker op til den trup, der er i spil til at åbne foråret. Nu skal vi bruge den her kamp, kampene i Italien og den sidste afpudsning mod SønderjydskE til at finde de 11, der starter mod Vejle i pokalen søndag den 9. marts,” siger Thomas Thomasberg

Indtil videre kunne man måske konkludere at man ikke bare sætter Simon Kjær ud på et sidespor, men lader ham få kampe i benene
Dernæst kunne det godt tyde på at man virkelig ønsker at få Klimpl op på niveau igen
Enten som valget/garderingen på højrebacken eller også som en vigtig gardering på centerpladserne
Senest rettet af Altoriso 21. feb 2008, 21:53, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: Forårstruppen klar

Indlæg af Ravnen »

Godt at læse de træner dødbolde, ikke noget vi har været synderligt gode til..

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Altoriso Skrev:
> Indtil videre kunne man måske konkludere at man
> ikke bare sætter Simon Kjær ud på et sidespor, men
> lader ham få kampe i benene

Hvorfor skulle man gøre andet? Lige så god PR det er, at sælge ham til udlandet, lige så dårlig PR vil det være, at lade ham rådne op på bænken i foråret, blot fordi vi selv har valgt at sælge ham med virkning på 1/7.

> Dernæst kunne det godt tyde på at man virkelig
> ønsker at få Klimpl op på niveau igen

Ja, hvorfor hulen skulle man ikke ønske det? Det er logisk, at man ønsker at give alle mand spilletid, for at få dem i gang, og for at have en så bred trup som muligt til rådighed i foråret.

Peter Ross

Arff

Indlæg af Arff »

Altoriso Skrev:>
> Lasse Heinze – Maros Klimpl, Simon Kjær, Winston
> Reid, Christopher Poulsen – Femi, Gheorghe
> Florescu, Mikkel Thygesen – Danny Olsen, Baba
> Collins, Frank Kristensen.
>
> På bænken er fra kick-off Martin Raska, Kolja
> Afriyie, Magnus Troest, Claus Madsen, Petter
> Furuseth og Ken Fagerberg.

Personligt forstår jeg ikke helt, hvorfor det er at Ken Fagerberg starter ude?
- I kampen mod VFF, gik han ind og gjorde en forskel, hvor imod jeg synes Frank var meget annonym.

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Altoriso Skrev:
-------------------------------------------------------
> Indtil videre kunne man måske konkludere at man
> ikke bare sætter Simon Kjær ud på et sidespor, men
> lader ham få kampe i benene
> Dernæst kunne det godt tyde på at man virkelig
> ønsker at få Klimpl op på niveau igen
> Enten som valget/garderingen på højrebacken eller
> også som en vigtig gardering på centerpladserne

Ser rigtigt spændende ud. At Simon starter kan vel ikke overraske nogen, da han på grund at hanf tur til Italien ikke fik en af de to kæmpe. Så han skal selvføgeligt have chancen som alle spillere er blevet lovet. At Petter og CM er placeret på bænken i stedet for Danny kan være en smule overraskende. Det bliver en vigtig kamp for Franke og Danny, det er nu de skal vise at de vil være i start 11ren den 9.

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Ravnen Skrev:
> Godt at læse de træner dødbolde, ikke noget vi har
> været synderligt gode til..

Ja nu har vi pludseligt en mand i Geo der kan finde ud af at tage de dødbolde. Så kræver det lidt tilvænning af de andre spillere, da det lige pludseligt kan lønne sig at ofre sig lidt på de dødbolde.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg synes det virker som om vi er ved at nærme os en ret perfekt trup ( ikke at der på sigt ikke skal flere klassespillere ind )

Det jeg mener er, at vi ikke kun har 11 spillere, der sådan set skal starte mere eller mindre hver gang, men at alle i den pågældende trup på 17 spillere kan gå ind og gøre det stort set lige godt

Når man så tillægger at der ikke er nogen skader, så synes jeg sgu at det ser rigtigt godt ud

Hekler

Indlæg af Hekler »

Arff Skrev:
> Personligt forstår jeg ikke helt, hvorfor det er
> at Ken Fagerberg starter ude?
> - I kampen mod VFF, gik han ind og gjorde en
> forskel, hvor imod jeg synes Frank var meget
> annonym.

Det er nu noget af en enøjet vurdering.
Ken kommer ind med 20 min. tilbage efter en periode hvor begge hold har skiftet flittigt, desuden var Sennels hvis side det er han kommer til i, ved at være slidt.

Det var altså ikke ligefrem de samme betingelser der var at arbejde under.

Det gør ikke præstationen ringere, men ligefrem at sige det berettiger til en plads er nok at overdrive en smule?

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Arff Skrev:
> annonym.

Vel fordi at Ken har bevist hvad han skulle, derfor er det naturligt at prøve at få gang i franke igen... Det er jo derfor man har dem!

foboldfreaken1001

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Arff Skrev:
>
> annonym.

Frank skal jo have en chance for at komme igang, han er jo ved at være oppe i årene ;)

Jeg tror også ER vil se hvem der er bedst lige nu, så han kan få et overblik over angrbssituationen inden vi for alvor går igang mod Vejle.

Besvar