England: Underholdning forbudt
-
Ravnen
England: Underholdning forbudt
Læste: http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk ... 975801.ece
Det er da ufatteligt at vi ikke må se sådan nogle lækkerier bare fordi nogle spillere føler sig forlegne over at de ikke kan dæmme op for det.
Sådan noget er da at ødelægge det underholdende ved fodbold, fodbold er jo teater og folk vil underholdes, hvis spillerne ikke kan tåle at blive overmatchet indimellem, så burde lade være med at dyrke eliteidræt..
Det er da ufatteligt at vi ikke må se sådan nogle lækkerier bare fordi nogle spillere føler sig forlegne over at de ikke kan dæmme op for det.
Sådan noget er da at ødelægge det underholdende ved fodbold, fodbold er jo teater og folk vil underholdes, hvis spillerne ikke kan tåle at blive overmatchet indimellem, så burde lade være med at dyrke eliteidræt..
Senest rettet af Ravnen 18. feb 2008, 21:26, rettet i alt 1 gang.
-
Kasper M
Re: England: Underholdning forbudt
Hvis det nogensinde bliver forbudt at lave "tryllerier" osv. så er der da ikke noget ved at se fodbold længere? Det er simpelthen for langt ude.
Jeg synes derimod Alex Ferguson og Arsenal-manager Aséne Wenger (og fifa) skulle give en løftet pegefinger til de Arsenal spillere der fosøgte at slagte Nani efterfølgene.
og så slemt var det jo heller ikke det han gjorde? Holdte bolden i luften 4-5 træk?
/Kasper Mølhede
Jeg synes derimod Alex Ferguson og Arsenal-manager Aséne Wenger (og fifa) skulle give en løftet pegefinger til de Arsenal spillere der fosøgte at slagte Nani efterfølgene.
og så slemt var det jo heller ikke det han gjorde? Holdte bolden i luften 4-5 træk?
/Kasper Mølhede
-
BW#2264
Kasper M Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synes derimod Alex Ferguson og Arsenal-manager
> Aséne Wenger (og fifa) skulle give en løftet
> pegefinger til de Arsenal spillere der fosøgte at
> slagte Nani efterfølgene.
Wengers udmelding er vel rent tudefjæs over at hans hold blev ydmyget
Fergusons bekymring går nok mere på at Nani kunne ske at blive offer for voldsomme tacklinger fra fornærmede spillere der føler sig trådt på - og derved blive skadet.
> Jeg synes derimod Alex Ferguson og Arsenal-manager
> Aséne Wenger (og fifa) skulle give en løftet
> pegefinger til de Arsenal spillere der fosøgte at
> slagte Nani efterfølgene.
Wengers udmelding er vel rent tudefjæs over at hans hold blev ydmyget
Fergusons bekymring går nok mere på at Nani kunne ske at blive offer for voldsomme tacklinger fra fornærmede spillere der føler sig trådt på - og derved blive skadet.
-
mrjelle
Syns også det er noget pjat der er jo ingen der forbyder dem i at tage bolden fra ham. Syns da bare det pifter spillet op der er enkelte spillere med disse kvaliteter.
-
Peter Ross
Ja, fint Nani kan lave de der løjer, men det er dog også uhyggeligt dårlig stil at træde på nogen der ligger ned i forvejen.
Han havde nok ikke gjort det, hvis Arsenal havde ført 2-0...
Peter Ross
Han havde nok ikke gjort det, hvis Arsenal havde ført 2-0...
Peter Ross
-
Kasper M
Nu var det jo ikke ligefrem fordi det var de vildeste tricks han fyrte af. Selv med mit begrænsede talent er jeg overbevist om at jeg kunne gøre det samme 
Men nej havde Arsenal været foran 2-0 havde han måske ikke gjort det. Men i mange andre situationer hvor ens hold er foran tør man jo generelt mere. F.eks. tage en ekstra dribling og sådan noget.
Jeg kan virkelig ikke se problemet i det Nani gør. Må man så heller ikke afdrible 2-3 mand bare fordi man er foran 4-0???
/Kasper Mølhede
Men nej havde Arsenal været foran 2-0 havde han måske ikke gjort det. Men i mange andre situationer hvor ens hold er foran tør man jo generelt mere. F.eks. tage en ekstra dribling og sådan noget.
Jeg kan virkelig ikke se problemet i det Nani gør. Må man så heller ikke afdrible 2-3 mand bare fordi man er foran 4-0???
/Kasper Mølhede
-
LOOFT
Engelsk fodbold er sgu snart på vej mod afgrunden!!! Jeg giver ikke meget for det medieliderlige show de føre... Det handler bare om penge og brande sin egen liga
-
Dahl Nielsen
LOOFT Skrev:
> Engelsk fodbold er sgu snart på vej mod
> afgrunden!!! Jeg giver ikke meget for det
> medieliderlige show de føre... Det handler bare om
> penge og brande sin egen liga
Luffe-drengen, skru nu lidt ned for charmen, ik'? Jeg ved godt, du hader engelsk fodbold som pesten, men jer fans af italiensk fodbold skal vist passe på, hvad I siger ; )
> Engelsk fodbold er sgu snart på vej mod
> afgrunden!!! Jeg giver ikke meget for det
> medieliderlige show de føre... Det handler bare om
> penge og brande sin egen liga
Luffe-drengen, skru nu lidt ned for charmen, ik'? Jeg ved godt, du hader engelsk fodbold som pesten, men jer fans af italiensk fodbold skal vist passe på, hvad I siger ; )
-
Ravnen
Haha det ser da komplet herligt ud. Hvis Arsenal spilleren ikke kan leve med det, så burde han finde han spille curling eller noget andet kedeligt 
-
Thomasnoerum
jeg tror det var ment som en advarsel, ikke et forbud mod at dribble. han siger bare at nogle spillere ikke kan tåle det, og der så er en chance for han kan komme til skade.
han kunne jo bare lade være med at spille i verdens hårdeste liga
han kunne jo bare lade være med at spille i verdens hårdeste liga
-
Ravnen
Det er da vanvittigt at ville skade en modspiller bare fordi han driller, det burde FA slå kraftigt ned på, alene hentydningen til at de ville det.
-
Arff
Det er da en af de fedeste ting ved at se fodbold, at se en der tørrer røv i en modstander (om der så står 0-0, eller om man fører 4-0).
Det var vel også en af grundene til, at vi elskede Mohammed Zidan.
- Fordi, han kan noget på egenhånd, og tører gøre det.
Det samme med Simon Poulsen, som også var en favorit, blandt os tilhængere.
Come on, det er da for tudeagtigt at sige sådan, om det så er en advarsel til Nani, eller ej.
Det var vel også en af grundene til, at vi elskede Mohammed Zidan.
- Fordi, han kan noget på egenhånd, og tører gøre det.
Det samme med Simon Poulsen, som også var en favorit, blandt os tilhængere.
Come on, det er da for tudeagtigt at sige sådan, om det så er en advarsel til Nani, eller ej.
-
Ravnen
Haha ja Zidan formåede virkelig at latterliggøre ethvert superliga forsvar, og her var der da aldrig hentydningen til at modstanderne ville skade han, kun fra fjollede fangrupper som ikke kunne klare at se deres helte bliver ydmyget 
-
Arff
Ravnen Skrev:
> Haha ja Zidan formåede virkelig at latterliggøre
> ethvert superliga forsvar, og her var der da
> aldrig hentydningen til at modstanderne ville
> skade han, kun fra fjollede fangrupper som ikke
> kunne klare at se deres helte bliver ydmyget
Var der nogle der sagde GF?
haha
Men ja, det er præcis - og Arsenal sagde da heller ikke noget til det, da Henry gjorde det for dem.
> Haha ja Zidan formåede virkelig at latterliggøre
> ethvert superliga forsvar, og her var der da
> aldrig hentydningen til at modstanderne ville
> skade han, kun fra fjollede fangrupper som ikke
> kunne klare at se deres helte bliver ydmyget
Var der nogle der sagde GF?
Men ja, det er præcis - og Arsenal sagde da heller ikke noget til det, da Henry gjorde det for dem.