EfB - FCM (træningskamp)
-
Kent
EfB - FCM (træningskamp)
Spilles onsdag kl 12, men truppen er allerede offentliggjort: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Interessant er det, at Klimpl igen prøves på højre back, samt at Salami bruges på Femis plads. Det ser dermed måske ud til, at man regner med at Klimpl skal være gardering for Kolja, mens man allerede nu forsøger at se, om Salami kan dække det hul der kommer, når Femi sælges indenfor det næste år.
Desuden afprøves Baba på fløjen, hvilket også kan blive hans fremtidige mulighed for spilletid, hvis vi spiller 4-3-3 med en stor targetman fremme.
Interessant er det, at Klimpl igen prøves på højre back, samt at Salami bruges på Femis plads. Det ser dermed måske ud til, at man regner med at Klimpl skal være gardering for Kolja, mens man allerede nu forsøger at se, om Salami kan dække det hul der kommer, når Femi sælges indenfor det næste år.
Desuden afprøves Baba på fløjen, hvilket også kan blive hans fremtidige mulighed for spilletid, hvis vi spiller 4-3-3 med en stor targetman fremme.
Senest rettet af Kent 13. feb 2008, 22:44, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: EfB - FCM (træningskamp)
Thyge er ude, Yakubu er inde.
Baba så spændende ud på venstrekanten til træning i dag, mens jeg undlader at kommentere på hans 2 makkere i angrebet.
Peter Ross
Baba så spændende ud på venstrekanten til træning i dag, mens jeg undlader at kommentere på hans 2 makkere i angrebet.
Peter Ross
-
Dennis (BW2479)
Men det gør jeg ik. Nu må der snart komme lidt gang i ham Franke. Han spillede virkeligt dårligt i HSV han var helt væk i GF kampen og han har været sløv til træning de gange jeg har været der efter pausen. Men ja det ser rigtigt spændende ud med Collins på venstre. Han står rigtigt godt på banen defensivt sovel som offensivt. Og så ligner hgan allerede nu en mand der er i topform. Tror det bliver en oplevesle at se ham og CP spille sammen på Onsdag. Og ellers så blev Geo rost en del af trænerne, ik fordi han gjorde sig specielt bemærket. Men han har en evne til at tage de rigtige løb hele tiden, han er meget fokuseret i at være spilbar hele tiden.
Og hvor må det da være dejligt for trænerne og spillerne at vi har danmarks bedste bane at træne på. Det styrker virkeligt intensiteten af træningen at holdet kan træne under disse forhold. Vi ser hurtig flyden spil, glidende tacklinger og godt målmandsspil.
Fraværende fra træning var ud over Thyge også Raska og Simon Kjær.
Og hvor må det da være dejligt for trænerne og spillerne at vi har danmarks bedste bane at træne på. Det styrker virkeligt intensiteten af træningen at holdet kan træne under disse forhold. Vi ser hurtig flyden spil, glidende tacklinger og godt målmandsspil.
Fraværende fra træning var ud over Thyge også Raska og Simon Kjær.
-
Hausser
Hehe jeg troede det var fordi Ross ville være hys-hys mystisk, så var det åbenbart bare fordi der var nogle der stank
Ross skrev to makkere i angrebet, betød til at Fagerberg også var dårlig eller hva?
Glæder mig også meget til at høre hvordan Baba kommer til at fungere på kanten, ham og Florescu er tæt på at være de eneste venstrebenede alternativer til den positioner i truppen. Tror desuden heller ikke Baba vil få meget tid på toppen i en 4-3-3, så det handler om at præstere for ham..
Glæder mig også meget til at høre hvordan Baba kommer til at fungere på kanten, ham og Florescu er tæt på at være de eneste venstrebenede alternativer til den positioner i truppen. Tror desuden heller ikke Baba vil få meget tid på toppen i en 4-3-3, så det handler om at præstere for ham..
-
Hausser
Troede faktisk Yakubu var mere defensiv, men det er bestemt glædelig hvis han kan supplere de forreste to positioner i trekanten, hvor vi vel ikke har alverden med alternativer. Flinta kan spille den, Salami kan vel også omend jeg også anser ham som mere defensiv og positionen vil nok også passe Ragus ret godt, men det er så det..
Ragus har jeg ikke indtryk af for alvor har været tæt på holdet tidligere, men det måske være han kommer det pga den nye formation. Ved dog ikke om han har rykket sig nok fysisk til at være inde omkring holdet..
Hvordan gjorde Adeola det forresten og vil han være i truppen til kampen mod Esbjerg? Er meget interesseret i hvordan han præstere da jeg mener hans type er helt oplagt til en 4-3-3?
Ragus har jeg ikke indtryk af for alvor har været tæt på holdet tidligere, men det måske være han kommer det pga den nye formation. Ved dog ikke om han har rykket sig nok fysisk til at være inde omkring holdet..
Hvordan gjorde Adeola det forresten og vil han være i truppen til kampen mod Esbjerg? Er meget interesseret i hvordan han præstere da jeg mener hans type er helt oplagt til en 4-3-3?
-
Dennis (BW2479)
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hehe jeg troede det var fordi Ross ville være
> hys-hys mystisk, så var det åbenbart bare fordi
> der var nogle der stank
Ross skrev to makkere
> i angrebet, betød til at Fagerberg også var dårlig
> eller hva?
Nej hvis du lige læser på startopstillingerne så kan du se at det er danny der starter i angrebet sammen med frank og Collins på Onsdag.
> Glæder mig også meget til at høre hvordan Baba
> kommer til at fungere på kanten, ham og Florescu
> er tæt på at være de eneste venstrebenede
> alternativer til den positioner i truppen. Tror
> desuden heller ikke Baba vil få meget tid på
> toppen i en 4-3-3, så det handler om at præstere
> for ham..
Tror abselut ikke Collins chancer for spilletid er mindre i en 4-3-3. I den gamle opstilling skulle han ind i stedet for thyge af. I en 4-3-3 ville han mere eller mindre kunne gå ind på alle 3 pladser i front samt de to offensive midtbanepladser hvis der bliver brug for det. Vi har Danny og Dennis der ikke rigtigt viser noget, CM kan ik holde til at spille alle kampe i liga og pokal. Der skal ikke meget mere end en skade til så stor collins pludseligt meget tæt på en startplads.
> Hehe jeg troede det var fordi Ross ville være
> hys-hys mystisk, så var det åbenbart bare fordi
> der var nogle der stank
> i angrebet, betød til at Fagerberg også var dårlig
> eller hva?
Nej hvis du lige læser på startopstillingerne så kan du se at det er danny der starter i angrebet sammen med frank og Collins på Onsdag.
> Glæder mig også meget til at høre hvordan Baba
> kommer til at fungere på kanten, ham og Florescu
> er tæt på at være de eneste venstrebenede
> alternativer til den positioner i truppen. Tror
> desuden heller ikke Baba vil få meget tid på
> toppen i en 4-3-3, så det handler om at præstere
> for ham..
Tror abselut ikke Collins chancer for spilletid er mindre i en 4-3-3. I den gamle opstilling skulle han ind i stedet for thyge af. I en 4-3-3 ville han mere eller mindre kunne gå ind på alle 3 pladser i front samt de to offensive midtbanepladser hvis der bliver brug for det. Vi har Danny og Dennis der ikke rigtigt viser noget, CM kan ik holde til at spille alle kampe i liga og pokal. Der skal ikke meget mere end en skade til så stor collins pludseligt meget tæt på en startplads.
-
Hausser
Dennis (BW2479) Skrev:
> Nej hvis du lige læser på startopstillingerne så
> kan du se at det er danny der starter i angrebet
> sammen med frank og Collins på Onsdag.
Okay så, den havde jeg ikke lige fanget. Men hvordan gjorde Fagerberg det forresten?
> Tror abselut ikke Collins chancer for spilletid er
> mindre i en 4-3-3. I den gamle opstilling skulle
> han ind i stedet for thyge af. I en 4-3-3 ville
> han mere eller mindre kunne gå ind på alle 3
> pladser i front samt de to offensive
> midtbanepladser hvis der bliver brug for det. Vi
> har Danny og Dennis der ikke rigtigt viser noget,
> CM kan ik holde til at spille alle kampe i liga og
> pokal. Der skal ikke meget mere end en skade til
> så stor collins pludseligt meget tæt på en
> startplads.
Den kan altid diskuteres, men jeg mener bestemt det vil være oplagt for Baba Collins at få mere spilletid i en 4-4-2 end i en 4-3-3. Hvis man ser på de sædvanlige wings-spillere i 4-3-3, så vil jeg i langt højere grad karakterisere dem som kantspillere (Grønkjær, Rommedahl, Glasben, Messi, Ronaldinho, Robben, Van Persie osv.) end udprægede angribere, som jeg bestemt mener Baba er. I den optimale 4-4-2 opstilling i efteråret, mener jeg nu også inkludrede Baba, men Thyge på den offensive midtbane.
Men det er rigtigt at vi ikke har hulens mange spillere til wing-positionerne, så jeg er nu også ret sikker på han nok skal få sine chancer, selv om vi skulle vælge at holde ved 4-3-3..
> Nej hvis du lige læser på startopstillingerne så
> kan du se at det er danny der starter i angrebet
> sammen med frank og Collins på Onsdag.
Okay så, den havde jeg ikke lige fanget. Men hvordan gjorde Fagerberg det forresten?
> Tror abselut ikke Collins chancer for spilletid er
> mindre i en 4-3-3. I den gamle opstilling skulle
> han ind i stedet for thyge af. I en 4-3-3 ville
> han mere eller mindre kunne gå ind på alle 3
> pladser i front samt de to offensive
> midtbanepladser hvis der bliver brug for det. Vi
> startplads.
Den kan altid diskuteres, men jeg mener bestemt det vil være oplagt for Baba Collins at få mere spilletid i en 4-4-2 end i en 4-3-3. Hvis man ser på de sædvanlige wings-spillere i 4-3-3, så vil jeg i langt højere grad karakterisere dem som kantspillere (Grønkjær, Rommedahl, Glasben, Messi, Ronaldinho, Robben, Van Persie osv.) end udprægede angribere, som jeg bestemt mener Baba er. I den optimale 4-4-2 opstilling i efteråret, mener jeg nu også inkludrede Baba, men Thyge på den offensive midtbane.
Men det er rigtigt at vi ikke har hulens mange spillere til wing-positionerne, så jeg er nu også ret sikker på han nok skal få sine chancer, selv om vi skulle vælge at holde ved 4-3-3..
-
Dennis (BW2479)
Hausser Skrev:
> Hvordan gjorde Adeola det forresten og vil han
> være i truppen til kampen mod Esbjerg? Er meget
> interesseret i hvordan han præstere da jeg mener
> hans type er helt oplagt til en 4-3-3?
Han var ikke til træning.
Hold 1 var:
På mål Lasse Heinze.
Forsvaret set fra højre mod venstre: Maros Klimpl, Winston Reid, Magnus Troest, Christopher Poulsen.
Tre mand på midtbanen: Adigun Salami, Gheorghe Florescu og Yakubu Abubakar. Salami den mest defensive.
Tre mand i front: Danny Olsen, Baba Collins og Frank Kristensen med Kristensen helt på toppen og de to andre mere på kanterne.
Hold 2 var:
På mål Jesper Weinkouff.
Forsvaret set fra højre mod venstre: Kolja, Ibrahim, Jonas Raunsbæk, Leon Jessen.
Tre mand på midtbanen: Femi, Ragus og Jude. Femi den mest defensive.
Tre mand i front: Petter, Claus Madsen og Ken med Ken helt på toppen og de to andre mere på kanterne. Og de to kanter på hold 2 stod noget mere deffensivt end hold 1.
> Hvordan gjorde Adeola det forresten og vil han
> være i truppen til kampen mod Esbjerg? Er meget
> interesseret i hvordan han præstere da jeg mener
> hans type er helt oplagt til en 4-3-3?
Han var ikke til træning.
Hold 1 var:
På mål Lasse Heinze.
Forsvaret set fra højre mod venstre: Maros Klimpl, Winston Reid, Magnus Troest, Christopher Poulsen.
Tre mand på midtbanen: Adigun Salami, Gheorghe Florescu og Yakubu Abubakar. Salami den mest defensive.
Tre mand i front: Danny Olsen, Baba Collins og Frank Kristensen med Kristensen helt på toppen og de to andre mere på kanterne.
Hold 2 var:
På mål Jesper Weinkouff.
Forsvaret set fra højre mod venstre: Kolja, Ibrahim, Jonas Raunsbæk, Leon Jessen.
Tre mand på midtbanen: Femi, Ragus og Jude. Femi den mest defensive.
Tre mand i front: Petter, Claus Madsen og Ken med Ken helt på toppen og de to andre mere på kanterne. Og de to kanter på hold 2 stod noget mere deffensivt end hold 1.
-
Dennis (BW2479)
Hausser Skrev:
> Okay så, den havde jeg ikke lige fanget. Men
> hvordan gjorde Fagerberg det forresten?
Han gjorde intet væsen af sig. Skal dog siges at det ikke er særligt mange spillere i sas ligaen der flytter rundt med winston og det gjorde han trods alt en smule. Men ikke meget han fik fra Ragus og Jude så er lidt svært at sige. Han virkede lidt genert eller bare meget stille og rolig, holdt sig mest for sig selv og snakkede ik rigtigt med nogen. SKal nok lige give manden en chance når det er første arbejdsdag.
> Den kan altid diskuteres, men jeg mener bestemt
> det vil være oplagt for Baba Collins at få mere
> spilletid i en 4-4-2 end i en 4-3-3. Hvis man ser
> på de sædvanlige wings-spillere i 4-3-3, så vil
> jeg i langt højere grad karakterisere dem som
> kantspillere (Grønkjær, Rommedahl, Glasben, Messi,
> Ronaldinho, Robben, Van Persie osv.) end udprægede
> angribere, som jeg bestemt mener Baba er. I den
> optimale 4-4-2 opstilling i efteråret, mener jeg
> nu også inkludrede Baba, men Thyge på den
> offensive midtbane.
>
> Men det er rigtigt at vi ikke har hulens mange
> spillere til wing-positionerne, så jeg er nu også
> ret sikker på han nok skal få sine chancer, selv
> om vi skulle vælge at holde ved 4-3-3..
Uden at sammenligne Collins med disse spillere så vil jeg mene at han har kvaliteter som ingen af disse spillere har når det gælder kropsstyrke og dække en bold. Indlæg og skud udefra har han CP til. Så han chancer på kanten kommer også til at afhænge meget af den back der spiller bag ham.
> Okay så, den havde jeg ikke lige fanget. Men
> hvordan gjorde Fagerberg det forresten?
Han gjorde intet væsen af sig. Skal dog siges at det ikke er særligt mange spillere i sas ligaen der flytter rundt med winston og det gjorde han trods alt en smule. Men ikke meget han fik fra Ragus og Jude så er lidt svært at sige. Han virkede lidt genert eller bare meget stille og rolig, holdt sig mest for sig selv og snakkede ik rigtigt med nogen. SKal nok lige give manden en chance når det er første arbejdsdag.
> Den kan altid diskuteres, men jeg mener bestemt
> det vil være oplagt for Baba Collins at få mere
> spilletid i en 4-4-2 end i en 4-3-3. Hvis man ser
> på de sædvanlige wings-spillere i 4-3-3, så vil
> jeg i langt højere grad karakterisere dem som
> kantspillere (Grønkjær, Rommedahl, Glasben, Messi,
> Ronaldinho, Robben, Van Persie osv.) end udprægede
> angribere, som jeg bestemt mener Baba er. I den
> optimale 4-4-2 opstilling i efteråret, mener jeg
> nu også inkludrede Baba, men Thyge på den
> offensive midtbane.
>
> Men det er rigtigt at vi ikke har hulens mange
> spillere til wing-positionerne, så jeg er nu også
> ret sikker på han nok skal få sine chancer, selv
> om vi skulle vælge at holde ved 4-3-3..
Uden at sammenligne Collins med disse spillere så vil jeg mene at han har kvaliteter som ingen af disse spillere har når det gælder kropsstyrke og dække en bold. Indlæg og skud udefra har han CP til. Så han chancer på kanten kommer også til at afhænge meget af den back der spiller bag ham.
-
Hausser
Okay så, gad vide om ham også har en mindre skavank han løber rundt med?
Raunsbæk må vist være i mangel af bedre, men ellers ser begge holdene da interessante ud, omend Madsen vel var mere oplagt til at spille midtbanepositionen frem for Jude. Kan måske være man foretrak Judes overlegne arbejdsevne i forhold til Madsens..
Raunsbæk må vist være i mangel af bedre, men ellers ser begge holdene da interessante ud, omend Madsen vel var mere oplagt til at spille midtbanepositionen frem for Jude. Kan måske være man foretrak Judes overlegne arbejdsevne i forhold til Madsens..
-
Hausser
Dennis (BW2479) Skrev:
> Han gjorde intet væsen af sig. Skal dog siges at
> det ikke er særligt mange spillere i sas ligaen
> der flytter rundt med winston og det gjorde han
> trods alt en smule. Men ikke meget han fik fra
> Ragus og Jude så er lidt svært at sige. Han
> virkede lidt genert eller bare meget stille og
> rolig, holdt sig mest for sig selv og snakkede ik
> rigtigt med nogen. SKal nok lige give manden en
> chance når det er første arbejdsdag.
> offensive midtbane.
Bestemt, blot er det spændende at høre lidt om hvad vi har investeret i, skal selvfølgelig ikke ligge alverden i udfaldet af en enkelt træning..
> Han gjorde intet væsen af sig. Skal dog siges at
> det ikke er særligt mange spillere i sas ligaen
> der flytter rundt med winston og det gjorde han
> trods alt en smule. Men ikke meget han fik fra
> Ragus og Jude så er lidt svært at sige. Han
> virkede lidt genert eller bare meget stille og
> rolig, holdt sig mest for sig selv og snakkede ik
> rigtigt med nogen. SKal nok lige give manden en
> chance når det er første arbejdsdag.
> offensive midtbane.
Bestemt, blot er det spændende at høre lidt om hvad vi har investeret i, skal selvfølgelig ikke ligge alverden i udfaldet af en enkelt træning..
-
Altoriso
Re: Danny Olsen
Dennis (BW2479) Skrev:
> Vi
> startplads.
Jeg synes egentlig at jeg i diverse træningsreferater fornemmer en vis fremgang hos Danny Olsen ?
Måske det kommer til at blive hans forår - det kunne jeg faktisk godt forestille mig pga det nye spillesystem ( som Brøndby iøvrigt nu fjerner jf tv2 sporten idag )
> Vi
> startplads.
Jeg synes egentlig at jeg i diverse træningsreferater fornemmer en vis fremgang hos Danny Olsen ?
Måske det kommer til at blive hans forår - det kunne jeg faktisk godt forestille mig pga det nye spillesystem ( som Brøndby iøvrigt nu fjerner jf tv2 sporten idag )
-
Altoriso
Re: Hvor og hvornår?
Vinding Skrev:
> Hvor spilles kampen?
>
> Vinding
Mon ikke kampen spilles kl 12 jf det første indlæg
Dernæst spilles den i Esbjerg, og mon ikke man kan finde ud af hvilken bane når man evt. kommer derned
> Hvor spilles kampen?
>
> Vinding
Mon ikke kampen spilles kl 12 jf det første indlæg
Dernæst spilles den i Esbjerg, og mon ikke man kan finde ud af hvilken bane når man evt. kommer derned
-
foboldfreaken1001
Re: Hvor og hvornår?
Kampen spilles på deres kunststofbane:
http://www.krak.dk/Kort/KortResultat.as ... pType=kvec
Jeg skal i hvert fald ned at se den når jeg alligevel har ferie.
http://www.krak.dk/Kort/KortResultat.as ... pType=kvec
Jeg skal i hvert fald ned at se den når jeg alligevel har ferie.