U-Trænings kampe lørdag

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hausser

U-Trænings kampe lørdag

Indlæg af Hausser »

Tillader mig lige at gøre lidt reklame for de træningskampe som U-16 og U-18 skal spille i weekenden. http://www.myfc.dk/user/index.php?klub_ ... news#A5373

U-16 møder Næsbys U-18 hold som spiller i divisionen. De spiller kl 14 i Ikast. Her er muligheden for at stifte bekendtskab med FCM nye kuld talenter (93erne) som utvivlsomt vil blive testet hårdt mod et hold som vil være meget overlegne på fysikken.

Et ungt U-18 hold møder nr 12 fra 2 divison vest, Hobro. e spiller kl 16 i Ikast. Bliver spændende at se hvad de fysike underlegne ulve kan gøre mod et stærkt divisionshold. Kan faktisk huske at U-18 i sommers spillede en træningskamp mod første divisionsholdet FC Aarhus og dengang kunne de være med og fik 1-1, så jeg tror sagtens knægtene kan være med.

Er selv forhindret i at komme ud og se dem, men hvis der er nogen som kommer afsted så må de da gerne lige smide et referat eller lignende herind. Tror ikke fcm.dk nævner noget om kampen, det tror jeg ikke er kotyme for U-truppens træningskampen.

http://www.myfc.dk/user/index.php?klub_ ... news#A5373 kan man endvidere også læse at U-18 i forrige weekend spillede en træningskamp mod Esbjergs ditto. Er der nogen som har nogle informationer om den kamp?
Senest rettet af Hausser 11. feb 2008, 18:25, rettet i alt 1 gang.

Peter Ross

Re: U-Trænings kampe lørdag

Indlæg af Peter Ross »

Svenne kommer sgu til byen!
Det må da trække nogle tilskuere, desværre er jeg selv forhindret.

Peter Ross

Molly95

Indlæg af Molly95 »

U 18 vandt i sidste uge med 2-1
Spillede en OK kamp, masser af tempo, og godt spil, især fra et par af Nigerianerne, som helt klart gjorde det godt.

2 af Nigerianerne skal i dag spille med U 16, Rilwan og Princewell, for at matche de ældre Næsby spillere.

Rilwan bliver 17 år i dag. Stort tillykke.

Amby

Indlæg af Amby »

Spiller de på stadion?

Molly95

Indlæg af Molly95 »

I Stadome

Hekler

U/18 kampen aflyst

Indlæg af Hekler »

Damodstanderen ikke kunne stille hold er det kun blevet til en 9-9 kamp mod en flok blandet med 2. div. der lige kunne drives frem. Jonas Dahl stillede op selvom han lige kom fra at have spillet en hel serie 1. kamp.

I morgen kommer der et indslag på Hekler4U om U/16 kampen.

Hausser

Re: U/18 kampen aflyst

Indlæg af Hausser »

Ærgeligt med U-18 kampen, kunne have været interessant at få matchet knægtene mod nogle stærke seniorer.

Ifølge http://www.myfc.dk/user/index.php?klub_ ... news#A5382 så tabte U-16 deres kamp til Næsbys U-18ere 4-3. Alle vores mål blev scoret af Mads Hvilsom som også bød sig fantastisk ind i efteråret efter hans ankomst til klubben. Han bliver rigtig spændende at følge på U-16 i foråret, han ligner en oplagt kandidat som holdets og måske ligaens topscorer.

Hekler

Re: U/18 kampen aflyst

Indlæg af Hekler »

Det var en 3x30 min. kamp med mange udskiftninger.
i 1. halvleg lavede Næsby to må i de første par min. Den første efter 1 min. eller sådan noget. de lod sig ved opgivningen presse baglæns indtil de stod på baglinjen og gav den væk. Ikke klar fra start. Det andet mål var en langskudsperle som der ikke rigtigt var noget at gøre ved. Herefter var det FCM der havde bedst fat resten af halvlegen og i 2. halvleg. i 3. halvleg kom der så mere pres på efter en lang række udskiftninger. Det blev tydeligt at der var aldersforskel.

Besvar