A-landholdsholdet

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
LOOFT

A-landholdsholdet

Indlæg af LOOFT »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=79056

Hverken mikkel thygesen, dennis sørensen eller simon poulsen er med...
Senest rettet af LOOFT 6. feb 2008, 20:23, rettet i alt 1 gang.

Martin

Re: A-landholdsholdet

Indlæg af Martin »

LOOFT Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=79056
>
> Hverken mikkel thygesen, dennis sørensen eller
> simon poulsen er med...

Kristian Bak og Niklas Jensen er heller ikke...

Man kan sige meget om Hr. Olsen - men han kunne virkelig lære noget Ulrik Wilbek - den attitude han har lært håndboldholdet, det kunne godt bruges på fodboldlandsholdet... Hr. Olsen mener jo ikke vi som fodboldfans skal forvente noget som helst - hvorimod Ulrik nærmest forlanger guld på forhånd - det er vinder attitude...

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Martin Skrev:

>
> Man kan sige meget om Hr. Olsen - men han kunne
> virkelig lære noget Ulrik Wilbek - den attitude
> han har lært håndboldholdet, det kunne godt bruges
> på fodboldlandsholdet... Hr. Olsen mener jo ikke
> vi som fodboldfans skal forvente noget som helst -
> hvorimod Ulrik nærmest forlanger guld på forhånd -
> det er vinder attitude...

Det synes jeg godt nok er meget letkøbt, Martin

Du har jo ikke hørt Wilbek udtale sig på samme måde de senere år med herreholdet
Men nu hvor han har haft holdet i nogle år, og har kunnet være med til at udvikle det, samt at der måske lige er kommet de ekstra procenter på de enkelte spillere og holdet som helhed, SÅ går han ud med en sådan melding
Jeg har lige set en udsendelse der omhandlede emnet, og der var det helt klart en del af motivationen

Med det spillergrundlag fodboldlandsholdet har lige i øjeblikket ville det jo være totalt til grin, at snakke om de samme bedrifter

Bobby

Indlæg af Bobby »

Altoriso Skrev:
> Det synes jeg godt nok er meget letkøbt, Martin
>
> Du har jo ikke hørt Wilbek udtale sig på samme
> måde de senere år med herreholdet
> Men nu hvor han har haft holdet i nogle år, og har
> kunnet være med til at udvikle det, samt at der
> måske lige er kommet de ekstra procenter på de
> enkelte spillere og holdet som helhed, SÅ går han
> ud med en sådan melding
> Jeg har lige set en udsendelse der omhandlede
> emnet, og der var det helt klart en del af
> motivationen
>
> Med det spillergrundlag fodboldlandsholdet har
> lige i øjeblikket ville det jo være totalt til
> grin, at snakke om de samme bedrifter

Det kan godt være, den er en smule letkøb og alle ønsker vel i øjeblikket at drage paralleler til Ulrik Wilbek. Omvendt så har MO også haft landsholdet så længe, at han burde have sat sit præg på det? Der er jo ingen, der forlanger at MO melder ud, at vi skal vinde EM og VM, men som minimum må man da have som målsætning at vi skal kvalificere os til hver slutrunde.

Hvis han melder ud, at holdet ikke er godt nok til at kvalificere sig hver gang, så kvalificerer de sig da i hvert fald heller ikke. Han er da nødt til at fortælle spillerne, at de er gode nok til at kvalificere sig. Ellers tror de da ikke selv på det. På det område kunne MO godt lære noget fra Wilbek.

bw152/michael

Indlæg af bw152/michael »

LOOFT Skrev:
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=79056
>
> Hverken mikkel thygesen, dennis sørensen eller
> simon poulsen er med...

Nej, men havde man vel heller ikke forventet?
Dennis var måske en mulighed sammen med Simon, men ingen af dem har været faste mænd og derfor vil de selvfølgelig ikke være med hver gang.

Thyge mangler i mine øjne en del endnu før han kan forvente at blive udtaget, han startede jo ikke engang inde i ligalandsholdets første kamp..

Martin Skrev:
> Kristian Bak og Niklas Jensen er heller ikke...

Niklas Jensen bør heller ikke være med i mine øjne, der skal satses på yngre spillere frem imod VM 2010, Niklas har ingen chance for at være med på det niveau til den tid, giv chancen til nogle yngre spillere som har en fremtid..

Kristian Bak er ikke forrest i køen i midterforsvaret og bliver det formentlig heller ikke foreløbeligt.

/Michael Meyhoff

Hausser

Indlæg af Hausser »

Bak er skadet og Simon er endnu ikke i gear efter en længere pause og sygdom. Dennis har dog været sikker starter i Tyskland så han er nok den eneste som har væet i betragtning, men åbenbart fundet for let..

Chap

2 klassespillere udtaget

Indlæg af Chap »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=79171

Ja så har Morten Olsen udtaget 2 klassespillere mere. Thomas Rasmussen fra BIF der er betydeligt bedre end bl.a. Christopher Poulsen. Derudover er Mikkel Beckmann også udtaget, som må siges at være flere klasser over f.eks. Simon Poulsen.

Intet mindre end 2 klasseudtagelser må man sige!

Ironi kan måske være anvendt!

Amtrup

Re: 2 klassespillere udtaget

Indlæg af Amtrup »

Det kan jo ikke overraske nogen. Den mand har tabt småkagerne...vi kan vist godt vinke farvel til næste slutrunde også. For med ham ved roret, så kommer vi da ingen steder.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

MO er en senil gammel mand, som burde sidde på et plejehjem i Belgien istedet for at sidde på den danske trænerbænk... Manden kæfter op i pressen om at Simon skal skifte til udlandet. Når han så gør det vrager han ham til fordel for ordinære Mikkel Beckmann. Derudover har vi heller ikke set meget til Dennis på landsholdet siden hans skifte til Cottbus, på trods af han er fast mand. Hvorfor er et skifte til udlandet så vigtigt for MO, når han alligevel hellere udtager ordinære SAS-ligaspilere?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

MO har bedt Simon koncentrere sig om, at komme godt ind på holdet i Alkmaar, og har derfor ikke udtaget ham til landskampen på onsdag, det er i hvert fald hvad jeg har hørt, og er egentlig vel logisk nok?

Peter Ross

BW#1713

Re: A-landsholdet

Indlæg af BW#1713 »

Jeg vil nu sige at det er helt fint at vi ikke har nogen spiller med på A-landsholdet. For mikkel har vel allerede været nok væk fra truppen, da han har været med ligalandsholdet i golfen. Så jeg ser det kun som noget positivt, at ingen af vores spiller er med. For så er truppen vel samlet og er klar til at vinde guldet til midtjylland.!

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Jesper BW1100 Skrev:
> MO er en senil gammel mand, som burde sidde på et
> plejehjem i Belgien istedet for at sidde på den
> danske trænerbænk... Manden kæfter op i pressen om
> at Simon skal skifte til udlandet. Når han så gør
> det vrager han ham til fordel for ordinære Mikkel
> Beckmann. Derudover har vi heller ikke set meget
> til Dennis på landsholdet siden hans skifte til