Trænningskamp mod AGF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Dennis (BW2479)

Re: De 3 mål

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Sådanne udtalelser kan ikke komme fra nogen der var tilstede idag. Der var en halv ond stemning lige fra starten, Mads J brokkede sig vær gang der var nogen der pustede til ham og ham var særligt utilfreds med femi fra 1 min. PFO for på et tidspunkt næsten rykket hovedet af efter bolden var fløjtet til indkast. Dommeren løber derover som om han havde ild i røven og det bare for at sig "Så slapper du af". Fra det øjeblik havde han ingen kontrol over kampen, der var jævnligt taklinger langt over grænsen uden konsikvenser. Ser ikke nogen herinde der skriver at Femi laver en sindsyg tackling, men har heller ik lige læst det hele igennem. Femi´s tackling er ikker spor anderledes end de 2 gf tacklinger der sker i sekunderne inden. Femi og Mads J er nøjagtigt lige gode om den. Vi sad 5 meter fra hændelsen med banens bedste udsyn Mads J og femi hopper ned i den samme bold med knopperne først, Mads J enda med begge ben først: Og til Femi´s forsvar skal siges at det er ham der tackler bolden væk. Femi fik næppe det røde kort for tacklingen men nok mere for de ørtæver der blev delt ud, alt andet ville ikke passe til den manglende linie dommeren lagde. Fuldstændigt sindsygt at liniedommeren der står to meter fra hendelsen ikke engang bliver spurgt til råds. Han kan ikke undgå at se den GF spiller der først hopper på femi og derefter giver CM en ordenlig hilsen. Og hvad PFO gør var åbenbart også selv et under for dommeren efter kampen, han var nærmest den mindst aktive i den infight.

Jon Damsgaard

Indlæg af Jon Damsgaard »

Som Dennis skriver var det tydeligt at se at den kære Hr. Glasben ikke har spillet noget ordenligt fodbold længe, han kunne ganske enkelt ikke klare en skid. Og det med at FCM spillede alt for hårdt kan de godt pakke sammen, der er en episode i første halvleg hvor Geo bliver savet ned hvor Krabbe råber "Det er fandme ikke junior-bold det her" så de kan godt pakke deres tudefjæs sammen.

Noget af det mest positive at tage med fra kampen er Raska, det er tydeligt at se han har taget ved lære af vores danske ven Kasper Hvidt, for flere gange hev han de mest sindsyge redninger op, han var en sand fornøjelse!

/Damsgaard - Kæft det var koldt!

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Kan også lige nævne en lille episode i starten af kampen hvor thyge slipper igennem på kanten hvor der en GF de råber til hans makker på højre back "han skal ned" "Han skal ned". Og det var ikke eneste gang vi høre sådanne ting fra Mads J og co, syntes de var usympatiske i deres ordbrug og spil lige fra første min.

Ravnen

Re: Billeder

Indlæg af Ravnen »

Det er blevet rigtig fine!

Jon Damsgaard

Re: Billeder OT

Indlæg af Jon Damsgaard »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er blevet rigtig fine!

Det kunne være i skulle overveje en "duo"? ;-)

/Damsgaard

Arff

Indlæg af Arff »

Dennis (BW2479) Skrev:
> Kan også lige nævne en lille episode i starten af
> kampen hvor thyge slipper igennem på kanten hvor
> der en GF de råber til hans makker på højre back
> "han skal ned" "Han skal ned". Og det var ikke
> eneste gang vi høre sådanne ting fra Mads J og co,
> syntes de var usympatiske i deres ordbrug og spil
> lige fra første min.

Jeg kunne også forstille mig, at det var sådan en ting som provokerede FCM-spillerne, og derfor fik dem til at spiller hårdere.
- Men jeg tror efterhånden, at sådan noget et meget normalt i fodbold.
Det sker både de store ligaer, som i en senior kamp, ude på Lars-tyndskidsmark.
Og det lader ikke til, at det er noget dommeren rigtigt gør noget ved.

Og GF skal jo flytte fokuset fra at de bare ikke er gode nok, ved at tude over at de andre spiller for hårdt, osv.

uschel

Re: AGFs starter

Indlæg af uschel »

mrjelle Skrev:
> Syns Lumb mangler meget for at blive den bedste i
> ligaen, kan sagtens se han har potentiale. Til
> gengæld ser jeg CP som en af de bedste på hans
> plads.

Det lader til at der er bud efter Lumb. Så måske er det ikke helt forkert at jeg karaktereiser ham som værende blandt de bedste og mest spændende backs i ligaen

http://forza.dk/index.php/news/show/id=144892

uschel

millionbud på Lumb

Indlæg af uschel »

uschel Skrev:
> mrjelle Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Syns Lumb mangler meget for at blive den bedste
> i
> > ligaen, kan sagtens se han har potentiale. Til