Junior til FCK
-
Bissen
Junior til FCK
Ja hvis alternativet var en tidl. Chelsea angriber, så er det her da at foretrække men stadig en særdeles træls herre at spille imod. Godt vi har et super midterforsvar. Tror at Reid vil kunne dække ham bedre end Troest.
Senest rettet af Bissen 3. feb 2008, 16:44, rettet i alt 1 gang.
-
mancitydk
Re: Junior til FCK
er ærligt talt ikkeså nervøs igen. Havde været værre med Forsell..... Han er kendt for at skabe splid i truppen....
-
Chap
Re: Junior til FCK
Når både Mikael Forsell og Søren Larsen har været oppe at vende, er Junior bestemt ikke en der skræmmer mig specielt meget. Han bliver 32 til sommer og FCK har sikkert skulle give omkring 8-10 mio. kr. for ham. Hvis jeg var FCK fan, ville jeg hvert fald være utrolig skuffet over dette køb, da FCK virkelig har pengene til at købe markant bedre spillere, men spillerne skal jo så også være interesseret i at komme til FCK selvfølgelig.
Det er da heller ikke ligefrem tilfredshed der er til at spore rundt omkring på de forskellige FCK fora
Det er da heller ikke ligefrem tilfredshed der er til at spore rundt omkring på de forskellige FCK fora
-
Chap
Re: Junior til FCK og ulrik laursen
Det ville skam være udmærket for os, eftersom det nok er OB vi skal kæmpe mest med i denne sæson.
OBs fans er da heller ikke ligefrem tilfredse
http://ob.dk/forum/5/124901/ShowThread.aspx#124901
OBs fans er da heller ikke ligefrem tilfredse
-
bw152/michael
Chap Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det ville skam være udmærket for os, eftersom det
> nok er OB vi skal kæmpe mest med i denne sæson.
Tja både og?
FCK's forsvar var lige pludselig svækket en hel del og mesterskabskampen så helt åben ud specielt efter aab mistede Prica - Nu er alt jo lukket igen og FCK kan igen igen tage guldet ser det ud til..
Kan godt være det bare var mig der havde et naivt håb om at det var åbent igen, men nu er det håb i hvert fald slukket..
/Michael Meyhoff - Kim B. du kunne ligeså godt forære dem guldet..
> Det ville skam være udmærket for os, eftersom det
> nok er OB vi skal kæmpe mest med i denne sæson.
Tja både og?
FCK's forsvar var lige pludselig svækket en hel del og mesterskabskampen så helt åben ud specielt efter aab mistede Prica - Nu er alt jo lukket igen og FCK kan igen igen tage guldet ser det ud til..
Kan godt være det bare var mig der havde et naivt håb om at det var åbent igen, men nu er det håb i hvert fald slukket..
/Michael Meyhoff - Kim B. du kunne ligeså godt forære dem guldet..
-
Peter Ross
De har stadigvæk et forsvar, der ikke kunne vinde et løbe-stævne på et plejehjem.
De er gode i luften og langs jorden, men de er ikke glade for at løbe om kap, hvilket det bare gælder om at udnytte.
Hangeland er flere niveauer over Ulrik Laursen IMO, så det er fint FCK har brugt x-antal millioner på en perspektivløs investering som Ulrik L., der ikke forstærker dem i skræmmende grad - vores offensiv har i hvert fald aldrig haft nævneværdige problemer med Ulrik Laursen, så vidt jeg lige husker...
Peter Ross
De er gode i luften og langs jorden, men de er ikke glade for at løbe om kap, hvilket det bare gælder om at udnytte.
Hangeland er flere niveauer over Ulrik Laursen IMO, så det er fint FCK har brugt x-antal millioner på en perspektivløs investering som Ulrik L., der ikke forstærker dem i skræmmende grad - vores offensiv har i hvert fald aldrig haft nævneværdige problemer med Ulrik Laursen, så vidt jeg lige husker...
Peter Ross
-
Lauth
Jeg ser det ikke som det helt store. Vi har har hentet mindst lige så gode profiler som FCK. Som Peter Ross siger, Ulrik har vores andgreb virket fint over for. Junior bliver et flop. Kan ikke klare presset ligesom Almeda, MÅSKE. Tror Fagerberg har noget at vise, ligeledes vores nye rumænier. Jeg glæder mig helt sindsygt, og jeg tror ikke bussen er kørt med FCK og Åb. På dagen gælder det om spillet og ikke hvad der står papiret. Så lad os se. En PFO med et godt indlæg og nogen hovedstød, så tror jeg det bliver farligt.... Også skal motivationen være i top... Vi skal nok få metal med hjem i denne sæson, er jeg overbevist om.
-
Peter Ross
Haha, det er åbenbart ikke noget problem at være sporsdirektør, hvis bare transferbudgettet er stort nok.
Henter 2 31-årige på samme dag for vel 30 mio.+ ?
Jeg er ikke imponeret af Carsten V. Jensens indsats...
Peter Ross
Henter 2 31-årige på samme dag for vel 30 mio.+ ?
Jeg er ikke imponeret af Carsten V. Jensens indsats...
Peter Ross
-
Jakob Jensen
Lauth Skrev:
> Junior bliver et flop. Kan ikke
> klare presset ligesom Almeda,
Er det ikke lidt tyndt at tro det? Du er selvfølgelig velkommen. Men presset blive næppe større end det var i OB. Han scorede 10 mål i 17 kampe for OB og 25 i 51 kampe for Malmø. Han kommer til at score noget tilsvarende i FCK. Desværre.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
> Junior bliver et flop. Kan ikke
> klare presset ligesom Almeda,
Er det ikke lidt tyndt at tro det? Du er selvfølgelig velkommen. Men presset blive næppe større end det var i OB. Han scorede 10 mål i 17 kampe for OB og 25 i 51 kampe for Malmø. Han kommer til at score noget tilsvarende i FCK. Desværre.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
-
Jakob Jensen
Erstatning for Laur hedder Atle Roar Håland
http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=481950
Nej spørg mig ikke om hvad han kan, udover snakke norsk :s Men jeg har fuld tillid til Troest og AMC - og fik den backup som jeg ønskede mig.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
Nej spørg mig ikke om hvad han kan, udover snakke norsk :s Men jeg har fuld tillid til Troest og AMC - og fik den backup som jeg ønskede mig.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
-
Peter Ross
Re: Erstatning for Laur hedder Atle Roar Håland
Hvis Atle Roar Håland blot bliver reserve hos jer, så er I mere end almindeligt godt besat.
Har længe anset Håland for at tilhøre toppen af forsvarere i Tippeligaen, og han var da også absolut bærende mand, da Start i 2005 blev snydt for guldet i sidste runde.
Elendige indkøb til offensiven (*Host* David Nielsen *host*) har dog resulteret i alt for få scorede mål til, at Start kunne holde sig oppe, hvorfor de i den kommende sæson optræder i Adecco-ligaen.
Havde gerne set Håland i FCM i sommers, men tillykke med ham.
Peter Ross
Har længe anset Håland for at tilhøre toppen af forsvarere i Tippeligaen, og han var da også absolut bærende mand, da Start i 2005 blev snydt for guldet i sidste runde.
Elendige indkøb til offensiven (*Host* David Nielsen *host*) har dog resulteret i alt for få scorede mål til, at Start kunne holde sig oppe, hvorfor de i den kommende sæson optræder i Adecco-ligaen.
Havde gerne set Håland i FCM i sommers, men tillykke med ham.
Peter Ross
-
Jakob Jensen
Re: Erstatning for Laur hedder Atle Roar Håland
Taker for infoen - kender som sagt intet til ham.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
Venlig hilsen
Jakob Jensen