Dagens kamp: FCN - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jean / BW# 1238

3-2 til FCN!

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

asd

YahooSeeker [Bot]

Re: Dagens kamp: FCN - FCM

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Forfanden noget pis

Kategat

Indlæg af Kategat »

3 - 2 til Nord sjælland PIIIIIIISSSSS

Jean / BW# 1238

Så skete det...

Anders Rasmussen redder men Junker scorer på returen... virkelig noget lort! :-(

Jean / BW# 1238

Kampen er slut!

3-2 til FCN!

YahooSeeker [Bot]

Re: Så skete det...

Herligt!!!!!! Nås Nås!!

Persian_Wolf

Re: Kampen er slut!

Indlæg af Persian_Wolf »

Frem med en spand og bræk sig...

DamZe

Indlæg af DamZe »

Det bliver sq spændende om vi kan ryste den af os inden braget på torsdag...

Jean / BW# 1238

Vi bliver snart hentet...

Det gør ikke så meget... Spillererne kan undskylde sig med at de tænkte på pokalen, når de hæver den over hovedet på torsdag.

Nu er vi kun 2 point foran Aab...

bruno

Indlæg af bruno »

Sur røv !Det lød til at de gik efter 3 poing da de kom 2-2 istedet for at lige slå kold vand i blodet.

faurby (Fcm)

Re: Kampen er slut Og MEGET skuffet!!!

Indlæg af faurby (Fcm) »

Vi fortjerne sgu ikke at ha den 3 plads når vi ik engang kan vinde over Fcn .....!!!!! Det er total pinligt det her !

Jean / BW# 1238

Teori...

Jeg kom til at tænke på... mon vores spillere finder det synd for de mange eksperter der har tiltænkt os en placering midt i ligaen? De er efterhånden ved at opfylde deres tanker omkring vores placering... :-)

Nu vinder vi pokalen på torsdag, ellers tror jeg skuffelsen bliver for stor for spillerne. Vi kunne godt risikere et nederlag til Viborg.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Christian skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg mener at valget af Bak på midtbanen er
> rigtigt... han har spillet fint... men der har
> været lidt usikkerhed i forsvaret..

Tjo men hold da ferie hvor det kostede i forsvaret. Det tog overhånd, Bak var stort set ikke forsvarsspiller i dag og uden ham i den bagerste kæde var vi ufattelig sårbare.

Eriks bommert i mine øjne. Og Bak kan passende se nogle kampe med Rene Henriksen, at føre bolden frem er fint, men alt med måde.

Ravnen

Re: Teori...

Indlæg af Ravnen »

Jean / BW# 1238 skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg kom til at tænke på... mon vores spillere
> finder det synd for de mange eksperter der har
> tiltænkt os en placering midt i ligaen? De er
> efterhånden ved at opfylde deres tanker omkring
> vores placering... :-)
>
> Nu vinder vi pokalen på torsdag, ellers tror jeg
> skuffelsen bliver for stor for spillerne. Vi kunne
> godt risikere et nederlag til Viborg.

Ja jeg er også oprigtigt bange for at et nederlag i pokalfinalen kan resultere i en ligende negativ stime som sidste gang.

Der hvor jeg synes vores spillere taber mest ansigt, er at alle mente man kunne uden Zidan, og at kollektivet ville træde i kraft. Men efter Zidan rejste er det helt tydeligt at han var den direkte årsag til vores succes. Med tanke på BIFs problemer kunne vi have haft seriøse mesterskabschancer hvis ledelsen havde solgt Zidan men først med tiltrædelse efter sæsonen. Det er trods alt heller ikke alverden Werder Bremen bruger ham, og han ville have haft en bedre chance for at starte på lige fod med resten af holdet i sommerpausen...

Efter Zidan har vi et seriøst problem med at skabe åbne målchancer, for at slet ikke at tale om at udnytte de chancer vi endelig skaber.

YahooSeeker [Bot]

Re: ZIDAN

Hvorfor blive ved at klynke over Zidan, han spiller jo syd for grænsen, hvad kan FCM gøre for at vende bøtten og komme videre Zidan er fortid (en dejlig tid da han var FCMér ) vi skal videre venner

Besvar