Zidan

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Jan

Zidan

Indlæg af Jan »

Så nu bomber Zidan også for Egypten, han han scoret til 2-0 og 3-0 (Egypten-Cameroun 3-0 efter 60min)
Senest rettet af Jan 10. feb 2008, 23:27, rettet i alt 1 gang.

Jan

Re: Zidan

Indlæg af Jan »

Slutresultat 4-2

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

imponerende

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Rimelig lækker kasse han fik smækket ind til 3-0...

http://egyptianplayers.com/index1.php
Under "multimedia".

Peter Ross

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Har også lige set den på Eurosport

vildt fedt mål, men det er hans første faktisk også :-)

et typisk Zidan mål, hvor han sammenspiller med en medspiller helt nede fra egen banehalvdel

Bagefter var der et interview også i typisk Zidan-stil

" vi er her for at forsvare vores titel, men vi vil ikke kunne vinde titlen 2 gange men også 5 gange " :-)

Jeg glæder mig bravt over at se, at det går godt for ham, og fortsætter han i den samme stil som idag, så bliver han bare mægtigere og mægtigere

BW#2264

Indlæg af BW#2264 »

Helt apropos et vist indlæg i en anden tråd omkring scoringsfejringer, så bør Zidans efter 2-0 målet kandidere til en topplacering - ganske originalt ;)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Typisk Zidan-mål(-:

Thomasnoerum

Indlæg af Thomasnoerum »

tror i han kommer til fcm gen en dag?

Jan

Indlæg af Jan »

Svært at sige, men tror hvis han gør, så vil der nok gå mange år.

Altoriso

Re: Zidan på Eurosport

Indlæg af Altoriso »

Netop nu er Zidan og Egypten i gang på Eurosport

Zidan har allerede haft sin første store chance og en meget fin nedtagning

Han bliver ifølge kommentatorerne spået et vist større gennembrud i denne turnering

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Thomasnoerum Skrev:
-------------------------------------------------------
> tror i han kommer til fcm gen en dag?

tja det skal vel ikke udelukkes :-)

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=146227

På den ene side har han nok haft de bedste oplevelser i det midtjyske, og her har han også fundet sin kæreste

På den anden side har han en lejlighed i København

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Så tror jeg han vælger FCM, for han nyder det i fulde drag når han er på besøg, og Ørgaard er nærmest som en far for ham. Tiden må vise om det bliver tilfældet, umiddelbart tvivler jeg på han vender tilbage til DK for at spille, som han selv siger er der flere penge i Saudi Arabien og ligende :-)

Altoriso

Re: Zidan "matchvinder"

Indlæg af Altoriso »

Zidan kom ind i 2. halvleg af ACN finalen og med et lille kvarter igen erobrede han bravt bolden, og spillede en medspiller fri til kampens enlige mål :-)

Godt gået gamle dreng :-)

Ravnen

Re: Zidan "matchvinder"

Indlæg af Ravnen »

Det var pragtfuldt. Så hele kampen, og Egypten blev klart farligere da Zidan kom ind. Men efter målet forsvarede de mest, men Zidan var lige ved at blive farlig et par gange uden det blev til noget.
Men fantastisk at se ham løbe omkring og juble. Han sad oppe på overliggeren sammen med målmanden haha, og derefter spillede han tromme sammen med et helt "tromme-orkester" :-D

Men godtnok nogle ringe medaljer de havde fået lavet, de gik stortset allesammen i stykker i båndet så de røg på jorden. Svagt.

Besvar