Fan cup

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kate

Fan cup

Indlæg af Kate »

Så er det atter tid til at spænde indedørsskoene og vise hvad man kan med en bold. Årets Fan Cup finder sted i Gladsaxe hallen lørdag d. 16 februar med kæmpe fest om aftenen.

Det er simpelthen årets fest med mulighed for at få snakket med nogle af de andre fans rundt om i landet - og der er selvfølgelig rig mulighed for at håne de andre klubber også.

Håber der er rigtig mange der tilmelder sig dette års Fan Cup så det kan blive lige så sjovt som det plejer

Kate
Senest rettet af Kate 12. feb 2008, 21:56, rettet i alt 1 gang.

Altoriso

Re: Fan cup

Indlæg af Altoriso »

Kan kun tilslutte mig Kates "reklame" for arrangementet :-)

Der er tradition for nogle fede fodboldkampe, og en superherlig fest bagefter med god underholdning og fantastisk stemning

BWEast ( fans på Sjælland og Fyn ) plejer at være godt repræsenteret, og der plejer også at dukke en sjat op fra Jylland af også

Sidste år stod undertegnede for tilmelding mv, hvilket nok også bliver tilfældet i år
Indtil videre kan I nærstudere princippet for tilmelding fra sidste års nyhedsopslag http://www.black-wolves.com/visNyhed.php?id=429

Og for at læse mere om årets arrangement kan jeg henvise til AB Forevers hjemmeside http://abforever.dk/index.php?option=co ... 2&Itemid=2

Da BW ikke har nået at få sat noget op om dette års arrangement, håber jeg at de vil meddele AB Forever at BW deltager ( eller ikke deltager.. ), da jeg kan se at fristen "driller" lidt

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

http://www.black-wolves.com/visNyhed.php?id=488

Det ville være vildt fedt, hvis der var nogle af Jer fra "Vest-blokken" der startede et par biler op og kørte over til det superfede fodboldarrangement :-)

Måske der kunne være mulighed for at køre med nogle af de andre fanklubber herover - det er i hvert fald noget man har praktiseret andre år

Så "Sæt i gang" :-)

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Hejsan Altoriso

Hvor mange er vi tilmeldt indtil videre?

Sir Lago

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Sir Lago Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hejsan Altoriso
>
> Hvor mange er vi tilmeldt indtil videre?
>
> Sir Lago

Der er indtil videre tilmeldt 6 personer, så kom frisk med en 8-10 stykker til :-)

Lauth

Indlæg af Lauth »

Kan man stadig nå at tilmelde sig ?

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Det kan du sagtens nå, ja :-)

kopien

Re: Fan cup OT

Indlæg af kopien »

Lauth du er seriøst for dårlig til det hold, ligemeget hvor meget for sjov det så end er:-)

Håber i får en super fed fest, og pas nu på diverse svømmehaller..:-/

mvh Kopi..

Lauth

Re: Fan cup OT

Indlæg af Lauth »

Jeg er da sindsyg go :O, eller noget :P. Men kan heller ikke alligevel.

Sir Lago

Hvem er med???

Indlæg af Sir Lago »

Hvem er tilmeldt indtil nu?

Og er det muligt at vi der skal kan køre sammen... Eller rettere sagt, kommer i forbi vil jeg gerne køre med fra Odense!

Pernille

Re: Hvem er med???

Indlæg af Pernille »

Mig bekendt er der kun dig vest for Storebælt derkommer, resten af os er fra Ø'en af... Fatter virkelig ikke, hvorfor folk ikke kommer, det er da for fedt et arrangement.

Pernille.

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Folk er vel for dovne til at tage turen til østblokken...! For det er sgu ikke arrengementet der kan afskrække folk. De ved ikke hvad de går glip af!

Vil det virkeligt sige at vi kun stiller med 1 hold? PINLIGT!!!

Pernille

Indlæg af Pernille »

Jeg snakkede med Jan i torsdags og der var vi stadig kun 6 tilmeldte..

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Så er i så kun 5 nu... Jeg er løbet ind i et afbud... Sorry...

Besvar