Transferrygter - indlæg om spillere på vej ind eller ud
-
Bobby
Frederik Berglund
Hvad med ham?
En klasse angriber. 29 år og stadig en del gode år i sig. Vi ved alle, hvad han står for. Kender SAS ligaen. Efter han er kommet retur til Elfsborg har han kun scoret 3 mål og vel således ikke slået til. Måske det kunne gøre, at de gerne vil slippe ham...
Ved dog ikke om han selv vil tilbage til DK. Kunne dog være en supersigning.
En klasse angriber. 29 år og stadig en del gode år i sig. Vi ved alle, hvad han står for. Kender SAS ligaen. Efter han er kommet retur til Elfsborg har han kun scoret 3 mål og vel således ikke slået til. Måske det kunne gøre, at de gerne vil slippe ham...
Ved dog ikke om han selv vil tilbage til DK. Kunne dog være en supersigning.
-
mancitydk
Re: Frederik Berglund
Fabricius var et flop i både vff og sif...... tror ikke han er den mand vi mangler...
Berglund kunne være en mulighed, men han er i den klub hvor det hele startede for ham og tror umiddelbart ikke at han har i sinde at skifte væk fra cl-bold tilbage til sasligaen. I øvrigt er hans psyke vist ikke den bedste:(
Berglund kunne være en mulighed, men han er i den klub hvor det hele startede for ham og tror umiddelbart ikke at han har i sinde at skifte væk fra cl-bold tilbage til sasligaen. I øvrigt er hans psyke vist ikke den bedste:(
-
mancitydk
Pablo Pinones Arce
http://www.vejle-boldklub.dk/Player-Pablo.asp
18 mål i 22 kampe.... Jeg har altid syntes at det var et scoop da vejle fik ham. Han har tidligere været udtaget til det svenske a-landshold og fik en enkelt kamp. Ligeledes scorede han en del kasser for vejle i det forår hvor de rykkede ned. Bl.a. et hattrick mod BIF....
18 mål i 22 kampe.... Jeg har altid syntes at det var et scoop da vejle fik ham. Han har tidligere været udtaget til det svenske a-landshold og fik en enkelt kamp. Ligeledes scorede han en del kasser for vejle i det forår hvor de rykkede ned. Bl.a. et hattrick mod BIF....
-
mrjelle
Re: Demba forlader Danmark??
mancitydk Skrev:
-------------------------------------------------------
> he he (og brann er ikke engang tilfredse med
> købet)....http://forum.brann.no/read.php?1,4491,pa
> ge=3
>
> OT: læg i øvrigt mærke til at de diskuterer en
> mulig transfer af Gravesen (han synger på sidste
> vers:)
Mon de har glemt han tjener over 30 mill om året`?
> he he (og brann er ikke engang tilfredse med
> købet)....http://forum.brann.no/read.php?1,4491,pa
> ge=3
>
> OT: læg i øvrigt mærke til at de diskuterer en
> mulig transfer af Gravesen (han synger på sidste
> vers:)
Mon de har glemt han tjener over 30 mill om året`?
-
mancitydk
Re: Demba forlader Danmark??
måske, men der er jo også nogen herinde der diskuterede Søren Larsen:) Det må vel være nogenlunde det samme..... urealistiske emner vil altid komme frem i agurketiden. Der er mange der ikke tænker sig om....
-
Bobby
Re: Frederik Berglund
mancitydk Skrev:
> Fabricius var et flop i både vff og sif...... tror
> ikke han er den mand vi mangler...
Det er jeg sådan set heller ikke sikker på, han er. Virkede bare som et oplagt emne med den statistik. Kan jo være han har forbedret sig siden tiden i VFF og SIF..
>
> Berglund kunne være en mulighed, men han er i den
> klub hvor det hele startede for ham og tror
> umiddelbart ikke at han har i sinde at skifte væk
> fra cl-bold tilbage til sasligaen. I øvrigt er
> hans psyke vist ikke den bedste:(
Nu blev Elfsborg vel kun nummer 4 i Sverige. Det giver vist ikke adgang til CL bold....
Det med hans psyke kender jeg ikke til. Hvor har du det fra?
Nå, det er sagt tror jeg bestemt heller ikke, han vil være nem/billig at få til FCM. Men set udfra et rent sportsligt synspunkt, mener jeg helt sikkert FCM er lige så attraktiv som Elfsborg. Det store spørgsmål er om Berglund vil blive i Sverige. Jeg ved ikke om han er gift eller har børn. Det andet store spørgsmål er vel om Elfsborg vil slippe ham og hvad han i givet fald koster.
> Fabricius var et flop i både vff og sif...... tror
> ikke han er den mand vi mangler...
Det er jeg sådan set heller ikke sikker på, han er. Virkede bare som et oplagt emne med den statistik. Kan jo være han har forbedret sig siden tiden i VFF og SIF..
>
> Berglund kunne være en mulighed, men han er i den
> klub hvor det hele startede for ham og tror
> umiddelbart ikke at han har i sinde at skifte væk
> fra cl-bold tilbage til sasligaen. I øvrigt er
> hans psyke vist ikke den bedste:(
Nu blev Elfsborg vel kun nummer 4 i Sverige. Det giver vist ikke adgang til CL bold....
Det med hans psyke kender jeg ikke til. Hvor har du det fra?
Nå, det er sagt tror jeg bestemt heller ikke, han vil være nem/billig at få til FCM. Men set udfra et rent sportsligt synspunkt, mener jeg helt sikkert FCM er lige så attraktiv som Elfsborg. Det store spørgsmål er om Berglund vil blive i Sverige. Jeg ved ikke om han er gift eller har børn. Det andet store spørgsmål er vel om Elfsborg vil slippe ham og hvad han i givet fald koster.
-
Bobby
Re: Pablo Pinones Arce
mancitydk Skrev:
> http://www.vejle-boldklub.dk/Player-Pablo.asp
>
> 18 mål i 22 kampe.... Jeg har altid syntes at det
> var et scoop da vejle fik ham. Han har tidligere
> været udtaget til det svenske a-landshold og fik
> en enkelt kamp. Ligeledes scorede han en del
> kasser for vejle i det forår hvor de rykkede ned.
> Bl.a. et hattrick mod BIF....
Ingen tvivl om han er en klassespiller. Vejle har dog klart signaleret, at de ikke vil af med ham, så det kan vi vist godt skyde en hvid pind efter.
> http://www.vejle-boldklub.dk/Player-Pablo.asp
>
> 18 mål i 22 kampe.... Jeg har altid syntes at det
> var et scoop da vejle fik ham. Han har tidligere
> været udtaget til det svenske a-landshold og fik
> en enkelt kamp. Ligeledes scorede han en del
> kasser for vejle i det forår hvor de rykkede ned.
> Bl.a. et hattrick mod BIF....
Ingen tvivl om han er en klassespiller. Vejle har dog klart signaleret, at de ikke vil af med ham, så det kan vi vist godt skyde en hvid pind efter.
-
Jan
Bobby skrev:
>Ingen tvivl om han er en klassespiller. Vejle har dog klart signaleret, at de >ikke vil af med ham, så det kan vi vist godt skyde en hvid pind efter.
Jeg skal ikke udtale mig om han er god nok eller ej til FCM.
Men Vejle skal huske på en ting, jo længere tid de beholder ham, jo mindre får de for ham, ja måske intet, jeg tror ikke han vil forlænge, da han vel vil blive mere eftertragtet. De burde se hvordan det er gået Efb, alle de spillere som de ikke ville sælge er væk, endda gratis.
>Ingen tvivl om han er en klassespiller. Vejle har dog klart signaleret, at de >ikke vil af med ham, så det kan vi vist godt skyde en hvid pind efter.
Jeg skal ikke udtale mig om han er god nok eller ej til FCM.
Men Vejle skal huske på en ting, jo længere tid de beholder ham, jo mindre får de for ham, ja måske intet, jeg tror ikke han vil forlænge, da han vel vil blive mere eftertragtet. De burde se hvordan det er gået Efb, alle de spillere som de ikke ville sælge er væk, endda gratis.
-
mancitydk
han er vel også på forskerordningen? Ellers havde Vejle vel ikke råd til ham?
Så de bliver vel nødt til at sælge. Og hvis de får 6-8 mio. for ham er det vel egentligt okay..... Alt er til salg for de rigtige penge;)
Så de bliver vel nødt til at sælge. Og hvis de får 6-8 mio. for ham er det vel egentligt okay..... Alt er til salg for de rigtige penge;)
-
Bobby
mancitydk Skrev:
> han er vel også på forskerordningen? Ellers havde
> Vejle vel ikke råd til ham?
>
> Så de bliver vel nødt til at sælge. Og hvis de får
> 6-8 mio. for ham er det vel egentligt okay.....
> Alt er til salg for de rigtige penge;)
Vejle har tidligere afvist tilbud og han har en frikøbsklausul på 10 mill. Det er muligt han også er det værd. Men for 6-8 mill tror jeg ikke Vejle slipper ham. Personligt vil jeg hellere have ham, end Demba.
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=72840
> han er vel også på forskerordningen? Ellers havde
> Vejle vel ikke råd til ham?
>
> Så de bliver vel nødt til at sælge. Og hvis de får
> 6-8 mio. for ham er det vel egentligt okay.....
> Alt er til salg for de rigtige penge;)
Vejle har tidligere afvist tilbud og han har en frikøbsklausul på 10 mill. Det er muligt han også er det værd. Men for 6-8 mill tror jeg ikke Vejle slipper ham. Personligt vil jeg hellere have ham, end Demba.
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=72840
-
mancitydk
helt sikkert også min favorit i det spil. Jeg vil mene at hvis han har en frikøbsklausul på ti mio. burde vi smide dem efter ham. Ydermere er han en spiller, som jeg tror ville passe perfekt ind i truppen og i spillet på banen. Ham og Franke på toppen

-
C Mørup
Demba Nyrén til Brann
http://www.bold.dk/nyt/?vis=78592
- Så skiftede han til Brann, ærgeligt!
- Så skiftede han til Brann, ærgeligt!