David klar? Hvem på kassen?
-
Delfs
David klar? Hvem på kassen?
Jeg ville bare høre om nogen ved om David Nielsen er klar til udekampen mod FCN her på søndag?
Og så kunne jeg godt tænke mig at vide om Anders Rasmussen stadig bliver fortrukket på målet? Tidman gjorde det jo rigtig flot inden han blev skadet, men da begge var klar sidste weekend blev anders valgt. Tror i det er det valg som Erik Rasmussen tager eller er Tidman tilbage på kassen?
Anders så heller ikk fantastisk godt ved målet i søndags selvom han direkte ikke var skyld i det!
Og så kunne jeg godt tænke mig at vide om Anders Rasmussen stadig bliver fortrukket på målet? Tidman gjorde det jo rigtig flot inden han blev skadet, men da begge var klar sidste weekend blev anders valgt. Tror i det er det valg som Erik Rasmussen tager eller er Tidman tilbage på kassen?
Anders så heller ikk fantastisk godt ved målet i søndags selvom han direkte ikke var skyld i det!
Senest rettet af Delfs 29. apr 2005, 20:05, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: David klar? Hvem på kassen?
Jeg vil mene at det skal være Anders Rasmussen som skal stå da det er ham som har spillet mest... Det er bare mit bud.. og ja det er vidst Erik rasmussen som tager beslutningerne om hvem der skal stå..
-
Kopi
Har hørt fra en kilde at DN bliver klar til FCN og at Claus Madsen lige mangler lidt endnu før han er helt klar.....
Håbet er der stadig for at han bliver klar til Pokalfinalen....
Håbet er der stadig for at han bliver klar til Pokalfinalen....
-
Lars EC
Hvis Anders Rasmussen skal stå resten af året, så kan vi godt vinke farvel til 3. pladsen. Han er da slet ikke vokset med opgaven, og han fremstår som en utrolig usikker målmand, især ved høje indlæg. Nej, Ola er meget bedre, og har (7-9-13) ikke vist nogen svagheder indtil videre.
-
Gamle Hoffmann64
Ja, Ola i buret, det er vejen frem....
Bare en tanke..
Bare en tanke..
-
Martin J
Ola tror jeg godt jeg kan sige IKKE starter inde for FCM på søndag, da han skal stå for os i morgen imod Thisted...
Jeg ser ellers også som klart førstevalg i FCM. Men vi er da glade for at han så kan komme ned og styrke os!!! 
David er så vidt jeg ved klar. Det samme er Claus Madsen. De har i hvert fald trænet med for fuld styrke i løbet af ugen her...
- Elgen
David er så vidt jeg ved klar. Det samme er Claus Madsen. De har i hvert fald trænet med for fuld styrke i løbet af ugen her...
- Elgen
-
Altoriso
Hvor mange kampe har Ola stået ?
10 ? 15 ? 20 ? eller hvor mange er det efterhånden blevet til ?
-
Altoriso
Hvor mange kampe har Ola stået ?
-
Ravnen
Altoriso skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvor mange kampe har Ola stået ?
>
> 10 ? 15 ? 20 ? eller hvor mange er det
> efterhånden blevet til ?
Har du allerede glemt hans fantomkamp på Brøndby stadion??
Olé, ola ola ola ... på måååål, på mååål! (-;
-------------------------------------------------------
> Hvor mange kampe har Ola stået ?
>
> 10 ? 15 ? 20 ? eller hvor mange er det
> efterhånden blevet til ?
Har du allerede glemt hans fantomkamp på Brøndby stadion??
Olé, ola ola ola ... på måååål, på mååål! (-;
-
Altoriso
Palle...
Selv om det nu er dig
så må jeg altså have lov til at markere at jeg finder det dybt latterligt, at der er så mange der bedømmer Ola til at være så god på baggrund af 1 ½ kamp !!!
Hvad fanden tænker folk på nogengange ....
Jeg er ikke i tvivl om at Ola sikkert er en ganske glimrende målmand, og jeg har fuld tiltro til at han nok skal komme til, når det vurderes rigtigt !
Jan / sjællænderen
Selv om det nu er dig
Hvad fanden tænker folk på nogengange ....
Jeg er ikke i tvivl om at Ola sikkert er en ganske glimrende målmand, og jeg har fuld tiltro til at han nok skal komme til, når det vurderes rigtigt !
Jan / sjællænderen
-
YahooSeeker [Bot]
Et er at bedømme Ola, det kan altid diskuteres hvor god han er, når vi kun har set ham i 1 ½ kamp. Noget andet er at AR er så utrolig usikker og mangler så ekstremt meget overblik over hvilke ting han skal gøre på visse tidspunkter. Derfor finder jeg det absolut ekstremt tåbeligt at AR er på mål, og kan på ingen måde finde nogen grund til at Ola ikke skal stå...
Bare min mening
Bare min mening
-
Lissau
hmm... en grund... Han er ikke 100 % i omdrejninger efter sin skade... og mangler lige lidt kamp træning...
Men er måske bare mig der mener det ville være godt med noget kamptræning først?
Men er måske bare mig der mener det ville være godt med noget kamptræning først?
-
Jean / BW# 1238
Jeg er helt enig... Ola har ikke spillet sig af holdet, det er Anders Rasmussen igang med så på et tidspunkt så får Ola chancen igen.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: De 11 bedste pt. er dem som spiller!
Endnu en gang går debatten på målmandsposten!
Det eneste positive at sige om det er at vi åbenbart har konkurrence på denne plads, da ingen ved hvem der står den næste kamp!
Det er jo sådan det skal være.
Som jeg har været inde på før så er det 50/50, og den som Erik Rasmussen, Thomas Thomasberg & Jan Rindum finder bedst på dagen er den som spiller.
Tror ikke de 2 spillere får noget at vide før på kampdagen..
Selvfølgelig kommer Ola på mål igen på et tidspunkt, om det er 1, 2 eller 30 kampe, det må vi jo så se til.
Men Anders står glimrende, og han bliver bedre og bedre for hver kamp, man skal jo også vise ham tillid fra trænernes side ved at lade ham spille.
Selv om Thomas Sørensen har haft nogle nedture i de seneste to klubber han har spillet for er han stadig landsholdmålmand!
For mig gør det hverken til eller fra med hvem der står på målet af Anders & Ola, for deter to kompetente målmænd..
Der er ikke scoret mange mål mod os i foråret (Pånær forårs premieren) detsværre har vi heller ikke scoret mål.
Så jeg tror vi skal koncentrere os omkring det offensice spil i FC Midtjylland som Michael Hansen har udtalt til dagens udgave af Tipsbladet!!!
Man vinder ingen kampe uden at score,
so welcome back David!
Det eneste positive at sige om det er at vi åbenbart har konkurrence på denne plads, da ingen ved hvem der står den næste kamp!
Det er jo sådan det skal være.
Som jeg har været inde på før så er det 50/50, og den som Erik Rasmussen, Thomas Thomasberg & Jan Rindum finder bedst på dagen er den som spiller.
Tror ikke de 2 spillere får noget at vide før på kampdagen..
Selvfølgelig kommer Ola på mål igen på et tidspunkt, om det er 1, 2 eller 30 kampe, det må vi jo så se til.
Men Anders står glimrende, og han bliver bedre og bedre for hver kamp, man skal jo også vise ham tillid fra trænernes side ved at lade ham spille.
Selv om Thomas Sørensen har haft nogle nedture i de seneste to klubber han har spillet for er han stadig landsholdmålmand!
For mig gør det hverken til eller fra med hvem der står på målet af Anders & Ola, for deter to kompetente målmænd..
Der er ikke scoret mange mål mod os i foråret (Pånær forårs premieren) detsværre har vi heller ikke scoret mål.
Så jeg tror vi skal koncentrere os omkring det offensice spil i FC Midtjylland som Michael Hansen har udtalt til dagens udgave af Tipsbladet!!!
Man vinder ingen kampe uden at score,
so welcome back David!