dansk fodbold på et lavt niveau europæisk...

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
fcm-fan-4ever

dansk fodbold på et lavt niveau europæisk...

Indlæg af fcm-fan-4ever »

Efter at have siddet og set FCKs pinlige indsats i aften mod Aberdeen i Uefa cuppen, så vil jeg lige høre jeres mening.. Er det her godt nok for dansk fodbold hvert år at være lige ved og næsten. Vi så det jo også tidligere med vores hold i den første kamp mod Lokomotiv, men er dansk fodbold ikke bedre i europa ?? Og hvad skal der til for at få holdene så langt at det er sjovt at være dansker..

Det værste er vel at det lige præcis var dks flagskib Fck som ikke kunne slå et middelmådigt hold fra skotland og røg ud af uefa cuppen. Jeg synes bare at det viser, at FCK åbenbart ikke har et så højt bundniveau som vi gik og troede eller mangler danske hold bare altid det sidste held i europa ????
Senest rettet af fcm-fan-4ever 4. jan 2008, 02:03, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: dansk fodbold på et lavt niveau europæisk...

Indlæg af Ravnen »

Jeg slukkede TVet da de lavede selvmål, det var simpelthen for pinligt at se på. Første halvleg så ellers nogenlunde ud, man tænkte at den burde de da kunne køre hjem.

Jeg tror der er grund til selvransagelse hos FCK. De har set alt andet end godt ud denne sæson.

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

http://www.haslund.info/ecup/rang/rang0509.asp

Syntes slet ik det ser så ringe ud, der er ingen lavere rangerende hold der stadig har hold med ud over sverige. Har ikke vildt meget styr på det, men sådan som jeg forstår det kan vi med til rigtigt gode år rykke op i nærheden af hvor det er rigtigt sjovt. Eller tager jeg helt fejl?

Tiesto

Indlæg af Tiesto »

Jah 2004 var et ret skidt år ifølge pointene, så hvis vi fortsætter med de ca. 5000 point til næste år og de 1500 fra 2004 samtidig bliver forældet, burde vi ihvertfald overhale et par hold i tabellen :-)

Besvar