Transferrygter - indlæg om spillere på vej ind eller ud
-
Dennis (BW2479)
Re: Alternative erstatninger til Simon Poulsen
Arff Skrev:
-------------------------------------------------------
> Da jeg tror der bliver ret hård konkurrence om at
> få fat i Anders Due, synes jeg at Kim Aabech er en
> mand vi kunne bruge.
> Nogle af hans forcer er at han er god med begge
> ben, dog er venstre foden favorit benet.
> Udover det har han en glimrende teknik,og udover
> det er han ret kreativ i sit spil.
Ja det ville helt sikkert være lidt af et scoop at få Anders Due til fcm, men ikke umuligt tror jeg. Men det hele afhænger jo af hvad klubben og ER vil. Som jeg ser det er der mange muligheder.
Måske er PFO købt som direkte erstatning til SP og så skal vi stadig satste på at madsen klarer højre ind til danny bliver klar, hvis han bliver klar.
Måske skal PFO spille højre. Ja så mangler vi på venstre. Men hvor klar er Leon, han er trods alt u21 spiller. Vil klubben give ham chancen på venstre kant eller back, så CP og LJ tager sig af venstre?
Tror det hele afhænger meget af hvem og hvad vi kan få for pengene. Klubben har en højre back på ønskelisten og trost skal væk. Meget andet ved jeg sådan set ikke inden vinduet starter om 3 dage.
> Da jeg tror der bliver ret hård konkurrence om at
> få fat i Anders Due, synes jeg at Kim Aabech er en
> mand vi kunne bruge.
> Nogle af hans forcer er at han er god med begge
> ben, dog er venstre foden favorit benet.
> Udover det har han en glimrende teknik,og udover
> det er han ret kreativ i sit spil.
Ja det ville helt sikkert være lidt af et scoop at få Anders Due til fcm, men ikke umuligt tror jeg. Men det hele afhænger jo af hvad klubben og ER vil. Som jeg ser det er der mange muligheder.
Måske er PFO købt som direkte erstatning til SP og så skal vi stadig satste på at madsen klarer højre ind til danny bliver klar, hvis han bliver klar.
Måske skal PFO spille højre. Ja så mangler vi på venstre. Men hvor klar er Leon, han er trods alt u21 spiller. Vil klubben give ham chancen på venstre kant eller back, så CP og LJ tager sig af venstre?
Tror det hele afhænger meget af hvem og hvad vi kan få for pengene. Klubben har en højre back på ønskelisten og trost skal væk. Meget andet ved jeg sådan set ikke inden vinduet starter om 3 dage.
-
Chap
Alanzinho
Jeg ved godt der er nogle indlæg inde i "midten" om ham, men da det bliver så uoverskueligt, poster jeg den lige nederst i stedet.
Jeg har fundet ud af, at hans kontrakt udløber om allerede et år ca., hvilket må have en vis indflydelse på prisen. Kilde: http://fotball.aftenposten.no/eliteseri ... e95461.ece
Derudover har han netop afvist det seneste kontrakttilbud fra Stabæk. Kilde: http://www.nrksport.no/fotball/eliteserien/1.4329599 og http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=191178
Få ham signet Ørgaard!
Jeg har fundet ud af, at hans kontrakt udløber om allerede et år ca., hvilket må have en vis indflydelse på prisen. Kilde: http://fotball.aftenposten.no/eliteseri ... e95461.ece
Derudover har han netop afvist det seneste kontrakttilbud fra Stabæk. Kilde: http://www.nrksport.no/fotball/eliteserien/1.4329599 og http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=191178
Få ham signet Ørgaard!
-
Hekler
Re: Alanzinho
Hvis vi skal have en bedre balance med færre udlændinge så skal vi jo ikke til at hente en Brasilianer?
-
Kent
3 klubber efter Due
Ifølge gårsdagens BT: http://www.bold.dk/nyt/?vis=77871
Mon ikke gode bud vil være FCM, BIF samt AaB (der jo mister Lindstrøm). OB er naturligvis også en mulighed som 3. bejler, mens jeg ikke anser FCK som interesseret i Due.
Udfra hans forløb i Vitesse er jeg næsten 100% sikker på at han kommer tilbage til DK i dette vindue, men som jeg tidligere har givet udtryk for i denne tråd, så er jeg ikke overbevist om hans kvalitet, og er derfor ikke sikker på at jeg gerne så ham i FCM (medmindre vi kan få ham gratis, så er det ok).
Mon ikke gode bud vil være FCM, BIF samt AaB (der jo mister Lindstrøm). OB er naturligvis også en mulighed som 3. bejler, mens jeg ikke anser FCK som interesseret i Due.
Udfra hans forløb i Vitesse er jeg næsten 100% sikker på at han kommer tilbage til DK i dette vindue, men som jeg tidligere har givet udtryk for i denne tråd, så er jeg ikke overbevist om hans kvalitet, og er derfor ikke sikker på at jeg gerne så ham i FCM (medmindre vi kan få ham gratis, så er det ok).
-
Kent
Re: Alanzinho
Hekler Skrev:
> Hvis vi skal have en bedre balance med færre
> udlændinge så skal vi jo ikke til at hente en
> Brasilianer?
Det handler vel om hvor god manden er. Jeg tror ikke vi ville afvise Kaka, grundet hans nationalitet
Nu følger jeg overhovedet ikke med i norsk fodbold, så jeg aner ikke om han er noget værd, men hvis det udelukkende er norske klubber der er ude efter ham, så burde vi kunne konkurrere, især på lønfronten grundet forskerordningen.
Udmiddelbart virker han dog noget klejn (1.64m/62 kg), men hvis han er en ny Zidan, så er det narturligvis fair nok.
> Hvis vi skal have en bedre balance med færre
> udlændinge så skal vi jo ikke til at hente en
> Brasilianer?
Det handler vel om hvor god manden er. Jeg tror ikke vi ville afvise Kaka, grundet hans nationalitet
Nu følger jeg overhovedet ikke med i norsk fodbold, så jeg aner ikke om han er noget værd, men hvis det udelukkende er norske klubber der er ude efter ham, så burde vi kunne konkurrere, især på lønfronten grundet forskerordningen.
Udmiddelbart virker han dog noget klejn (1.64m/62 kg), men hvis han er en ny Zidan, så er det narturligvis fair nok.
-
Kent
Re: søren larsen - eller ikke..
j3pq3 Skrev:
> jeg tvivler nu på at han gider til en dansk klub.
> endnu. at ob byder kan jeg da kun grine af. for
> det første tror jeg han ikke er helt billig, og
> hvis deres bud endelig skulle accepteres, og han
> af en eller anden grund gerne ville til en dansk
> klub, ville kræve alt for meget i løn.
Tja, hvis Bild har ret, så er han forholdsvis billig i transfer, men lønnen er klart et problem, og de sportslige udfordringer i FCK er større end i både FCM og OB: http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk ... 372832.ece
> jeg tvivler nu på at han gider til en dansk klub.
> endnu. at ob byder kan jeg da kun grine af. for
> det første tror jeg han ikke er helt billig, og
> hvis deres bud endelig skulle accepteres, og han
> af en eller anden grund gerne ville til en dansk
> klub, ville kræve alt for meget i løn.
Tja, hvis Bild har ret, så er han forholdsvis billig i transfer, men lønnen er klart et problem, og de sportslige udfordringer i FCK er større end i både FCM og OB: http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk ... 372832.ece
-
Casper Søe
Jan Kristiansen?
Kunne han være interessant?
Kender landet, har en del rutine, midtbane spiller, score mål.
Han vil tilsyneladende væk fra nürenberg http://www.bold.dk/nyt/?vis=77913 , spørgsmålet er dog nok os om han er interesseret i os.
Hvad tror i?
Kender landet, har en del rutine, midtbane spiller, score mål.
Han vil tilsyneladende væk fra nürenberg http://www.bold.dk/nyt/?vis=77913 , spørgsmålet er dog nok os om han er interesseret i os.
Hvad tror i?
-
bw152/michael
Re: Jan Kristiansen?
Jeg tror ikke det er realistisk at han vil hjem endnu, tror slet ikke han er klar til at vende hjem endnu. Han nævner det heller ikke selv, så tror han gerne vil blive i udlandet, men bare skifte til en anden klub hvor han kan få mere spilletid
/Michael Meyhoff
/Michael Meyhoff
-
Hausser
Jan Kristiansen?
Han hedder JAN Kristiansen, skynd dig at ændr overskriften inden nogen griner af dig 
Står desværre i artiklen at et skifte første bliver aktuelt til sommer, ellers mener jeg bestemt han ville være interessant for os, men ville vi være det for ham?
Husker hans tid i Esbjerg, hvor han som midtbanemand scorede 10-12 suppemål pr sæson via et fremragende venstreben. Han ville være en KLAR forstærkning i min optik..
Edit: Og en enkelt sæson scorende han endda 18 mål i suppen og blev topscorer!
:O
Står desværre i artiklen at et skifte første bliver aktuelt til sommer, ellers mener jeg bestemt han ville være interessant for os, men ville vi være det for ham?
Husker hans tid i Esbjerg, hvor han som midtbanemand scorede 10-12 suppemål pr sæson via et fremragende venstreben. Han ville være en KLAR forstærkning i min optik..
Edit: Og en enkelt sæson scorende han endda 18 mål i suppen og blev topscorer!
:O
-
Casper Søe
Hausser Skrev:
> Han hedder JAN Kristiansen, skynd dig at ændr
> overskriften inden nogen griner af dig
Står der da os
nu ihvertifald 
> Han hedder JAN Kristiansen, skynd dig at ændr
> overskriften inden nogen griner af dig
Står der da os
-
Kent
Han kunne bestemt være interessant!
Langt hellere ham end Due. Det er dog nok tvivlsomt om han vil returnere til DK endnu. Men det ville bestemt være en drømme-signing - en skudstærk og målfarlig midtbanespiller.
Langt hellere ham end Due. Det er dog nok tvivlsomt om han vil returnere til DK endnu. Men det ville bestemt være en drømme-signing - en skudstærk og målfarlig midtbanespiller.
-
Ravnen
Han er meget interessant, var en lederfigur i Esbjerg og gik altid forrest. Stor udstråling og gode fodboldmæssige kvaliteter. Ham vil jeg rigtig gerne have til FCM!
-
Arff
Problemet med Jan Kristiansen vel at han også er højrekant, hvis han overhovedet er interesseret i at komme til FCM.
-
Kent
Arff Skrev:
> Problemet med Jan Kristiansen vel at han også er
> højrekant, hvis han overhovedet er interesseret i
> at komme til FCM.
Så vidt jeg husker er han nu venstre kant. Han sparker vidst god med begge ben, men venstre er favoritten og han er da også blevet brugt som venstre back på landsholdet.
> Problemet med Jan Kristiansen vel at han også er
> højrekant, hvis han overhovedet er interesseret i
> at komme til FCM.
Så vidt jeg husker er han nu venstre kant. Han sparker vidst god med begge ben, men venstre er favoritten og han er da også blevet brugt som venstre back på landsholdet.
-
Jesper BW1100
Kent Skrev:
> Så vidt jeg husker er han nu venstre kant. Han
> sparker vidst god med begge ben, men venstre er
> favoritten og han er da også blevet brugt som
> venstre back på landsholdet.
Jep, han er venstrekant. Men i mine øjne er han højst sandsynlig ikke interesseret i et skifte til os.
> Så vidt jeg husker er han nu venstre kant. Han
> sparker vidst god med begge ben, men venstre er
> favoritten og han er da også blevet brugt som
> venstre back på landsholdet.
Jep, han er venstrekant. Men i mine øjne er han højst sandsynlig ikke interesseret i et skifte til os.